Sam sip sam Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 Stekte på lite fläskkarré och färsk svamp och lök Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 blev lite grillad karré o se solen gå ner bakom växthuset, till efterrätt jordgubbar med glass..fantastiskt gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 blev lite grillad karré o se solen gå ner bakom växthuset, till efterrätt jordgubbar med glass..fantastiskt gott!! jordgubbar med den här lagrade romen..magiskt!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 En "Surf & Turf" med en kall Victoria Bitter till Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juli 8, 2013 Dela Inlagd Juli 8, 2013 I går blev det Thai mat Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Juli 8, 2013 Dela Inlagd Juli 8, 2013 Frukost! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juli 8, 2013 Dela Inlagd Juli 8, 2013 Kyckling med lemonsas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 8, 2013 Dela Inlagd Juli 8, 2013 Pancit canton... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 8, 2013 Dela Inlagd Juli 8, 2013 En liten varm macka....med svampstuvning, hushållsost och på toppen lite oregano... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 8, 2013 Dela Inlagd Juli 8, 2013 jordgubbar med den här lagrade romen..magiskt!! Som jag tror någon redan har kommenterat så tycks ni vara riktiga livsnjutare som bjuder på er själva och uppskattar det goda. Kul! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 8, 2013 Dela Inlagd Juli 8, 2013 FFF bjöd på ett par fläskisar med jättegod sås lite grönt vinbärsgele o så klart pärer till detta.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juli 8, 2013 Dela Inlagd Juli 8, 2013 Jobbar extra på krogen i kväll och personalmat blev biffplanka med chili bea Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 8, 2013 Dela Inlagd Juli 8, 2013 Handlade mat häromdan och fick nån typ av nostalgikänsla från mina barndoms husvagnssemestrar, då hände det att vi åt såna här köttbullar. Som jag kommer ihåg det( snart 40 år sen) var dom skitgoda, nu smakar dom mest skit tycker jag, Gick ut på landet och tog upp lite potatis, kokade denna och SKALADE denna, potatisen och såsen var iaf goda. Med vänlig hälsning walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 8, 2013 Dela Inlagd Juli 8, 2013 A doublecheese grilled hamburger Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Juli 8, 2013 Dela Inlagd Juli 8, 2013 Käkade hemlagad eller hembakad? pizza ikväll . Den smakade väldigt hembakat och ser väldigt hembakad ut. Tjänligt som mäniskoföda = kanske ;-) Ingredienser = mjöl vatten , jäst, färdigriven texmex ost , krossade tomater från burk en halv gul lök , och lite "överbliven" rökt påläggskinka. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Juli 8, 2013 Dela Inlagd Juli 8, 2013 En "Surf & Turf" med en kall Victoria Bitter till WP_20130707_006.jpg En bild säger mer än tusen ord ... Nåja jag skulle byta mot min uch pizza allla dar veckan ... Men visst har dom lite fantasi och sen flaggan "medium rare" hmmm.. ? Hoppas att det smakade gott och att det var prisvärt. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juli 9, 2013 Dela Inlagd Juli 9, 2013 Testar lägga in bild med nya MPR-appen.Svampbakad sejfilé med blomkålspure och persiljepotatis. *mums* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 9, 2013 Dela Inlagd Juli 9, 2013 Svampbakad Sejfile?? Ja alltid får man lära sig nått nytt!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 9, 2013 Dela Inlagd Juli 9, 2013 En omelett, var betydligt godare än bad den såg ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 9, 2013 Dela Inlagd Juli 9, 2013 Frugans nygräddade pankisar med egna trädgårdens jorgubbar och gefleortens vispgrädde "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Juli 9, 2013 Dela Inlagd Juli 9, 2013 I dag blev det kyckling med sallad med hemlagad dressing. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 9, 2013 Dela Inlagd Juli 9, 2013 Frugans nygräddade pankisar med egna trädgårdens jorgubbar och gefleortens vispgrädde Glömde visst bilden Den kommer här Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juli 9, 2013 Dela Inlagd Juli 9, 2013 Kom hem sent, så det fick bli ett par mackor. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 10, 2013 Dela Inlagd Juli 10, 2013 Fläskkaré med hemglord pomes och tetra-bea spetsad med smör Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Juli 10, 2013 Dela Inlagd Juli 10, 2013 Handlade mat häromdan och fick nån typ av nostalgikänsla från mina barndoms husvagnssemestrar, då hände det att vi åt såna här köttbullar.Som jag kommer ihåg det( snart 40 år sen) var dom skitgoda, nu smakar dom mest skit tycker jag, felix 002.JPG Gick ut på landet och tog upp lite potatis, kokade denna och SKALADE denna, potatisen och såsen var iaf goda. felix 001.JPG Med vänlig hälsning walle Minus-karma för konservburken. Pilutta dig. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu