Sam sip sam Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Ser fantastiskt ut Varmrätterna serverade Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Varmrätterna serverade Buzzen´s försvunna knä? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Mjukstart dijonsenap surkål hårt bröd Va, surkål på hårdbröd? e inte det lite fattigt? (har aldrig testat) Nästa frosseritallrik såg däremot underbar ut... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Även här blev det lite grillat, karre, kryddkorv, och lite grönt... Potatissallad, och lite salsa, och pressgurka. Blev mat idag också. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Va, surkål på hårdbröd? e inte det lite fattigt? (har aldrig testat) Nästa frosseritallrik såg däremot underbar ut... Ja klart det är fattigt var ju gratis men gott faktiskt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Nu kom efterätten päronstrudel med lite smått och gott till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Ja klart det är fattigt var ju gratis men gott faktiskt Misstolka inte mej, jag älskar surkål, men bara det på hårdbröd? Men säger du att de va gott så va det säkert det. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 (ändrad) Misstolka inte mej, jag älskar surkål, men bara det på hårdbröd? Men säger du att de va gott så va det säkert det.får be om ursäkt googla på finncrisp ,det var det jag kallade hårdbröd Ändrades Juli 6, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Idag gjorde jag klart kycklingrytan. Gjorde klimp till den (spetze) Här är smeten Färdig På tallriken, 2 såna här portioner så är man göörmätt Sen blev det lite kaffe till mmmmm gott Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Hittade konstiga fyllda makaroner på affären sist.(tortellini) dom åkte i grytan nu och serverades med grillat från igår med karljohansås. Det smakade skit. Vi år oss mätt i alla fall. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 vi åt lite gott nere på stan i kväll.... fantastiskt gott o trevligt!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Buzzen´s försvunna knä? /Enis precis där hitta jag det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 En skinkmacka. En skiva formbröd, aningen grövre. En skinkskiva från 7/11's sortiment. (Jäkligt god, faktiskt) Lite engelsk stark senap. 2 lager Ementalerost. Micra. Ketchup. Jäkligt gott Jag vet, eftersom jag ätit upp den redan Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 Igår: Lite flappe-bbq... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 Idag: Nudelsoppa på Big Mao... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 Nu kom efterätten päronstrudel med lite smått och gott till Du suktar mig med dina maträtter! Blir hungrig bara jag ser dom! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 I går kväll gick vi ner till Hammarby hamnen och grillade korv och ribbs Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 I går kväll gick vi ner till Hammarby hamnen och grillade korv och ribbs En stolt grabb med en kärleksfull pappa ,en härlig bild som glädjer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 Rester. Leggpork med ris, Fylld lövbiff med nypotatis. Sköljes ner med en god öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 My snack today and no more na... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 My snack today and no more na... Skärpning nu Maitan taskig mat å mycke bos, nu sabbar du dom 2 fina månaderna jävligt snabbt Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 Skärpning nu Maitan taskig mat å mycke bos, nu sabbar du dom 2 fina månaderna jävligt snabbt Va f-n skall ja gora...elller Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 My snack today and no more na... Ja ska du minska i vikt får du nog sluta med ljust bröd he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 (ändrad) Ea skvallrade för sina syskon att FF fixade goda burgare, så alla kom på besök, så idag blev favorit i repris.. FF Ändrades Juli 7, 2013 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 Va f-n skall ja gora...elller Ursäkta mig för omtanken..... Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu