Towe Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Bara en karma för att det så äckligt med fuskpinnar.. FF äsch var inte sån nu,på med karma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 (ändrad) Schnitzel med rostad färskpotatis, rödvinssås och kapriscreme Ändrades Juli 5, 2013 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Idag blev det stekt fläsk och persiljesås, stekt potatis i Khao lak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Karma för fiskpinnar dom skulle du stoppat upp i arslet och tagit ett foto d¨å hade du fått karma Tja, man behöver inte kommenter så mycket mer än vad moddarna redan har gjort. Avstängning i 48 timmar för otrevligheter... Jag hade tänkt skriva att det var ett pinsamt inlägg men mod gjorde det så mycket bättre. Snyggt Nicholas, ingen trashtalkar min fru.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Lite gourme ost till ölen (hushållsost).. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 äsch var inte sån nu,på med karma Mera åt att det ska vara MINUS-karma. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Du får det att vattnas i munnen på en gammel kötthandlare... Det här är porr för mig.... Porr, nästan på gränsen till censur för vissa köttomaner. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Porr, nästan på gränsen till censur för vissa köttomaner. Hi hi hi, visst é det så. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 En karré från Prästgården Grevbäck som jag först marinerat sedan rökt i 4 timmar. Hemgjord salsa och coleslow. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 En karré från Prästgården Grevbäck som jag först marinerat sedan rökt i 4 timmar. Hemgjord salsa och coleslow.ImageUploadedByMaipenrai1373040814.072833.jpgImageUploadedByMaipenrai1373040874.826114.jpgImageUploadedByMaipenrai1373040905.154998.jpgImageUploadedByMaipenrai1373040984.168800.jpgImageUploadedByMaipenrai1373041036.507660.jpgImageUploadedByMaipenrai1373041075.234610.jpg A men för fan..... Jag får ju vätskebrist bara för att snålvattnet rinner okontollerat.... (Homer Simpson-dreggel)... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Letade i kylskåpet efter lite rester att att äta pasta carbonare efter lunchen nej tack.. Lite bacon o pärerester passar FF, så på med stekpannan snart klart. Ett stekt ägg till o en pilsner så är FF riktigt nöjd.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Hittade lite kalvkött, tillsammans med dill från trädgården, var det upplagt för lite dillkött. Ett tips jag lärde mig för många år sedan, då jag sommarjobbade på restaurang, stå inte och skumma om man behöver en klar buljong. Koka upp i kallt vatten, 5 min, slå av i ett durkslag, nytt vatten och sen krydda. Mycket lättare, och bättre resultat. Ja, det blev mat idag också... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Hittade lite kalvkött, tillsammans med dill från trädgården, var det upplagt för lite dillkött. {style_image_url}/attachicon.gif 1.JPG{style_image_url}/attachicon.gif 2.JPG Ett tips jag lärde mig för många år sedan, då jag sommarjobbade på restaurang, stå inte och skumma om man behöver en klar buljong. Koka upp i kallt vatten, 5 min, slå av i ett durkslag, nytt vatten och sen krydda. Mycket lättare, och bättre resultat. {style_image_url}/attachicon.gif 3.JPG {style_image_url}/attachicon.gif 4.JPG Ja, det blev mat idag också... {style_image_url}/attachicon.gif 5.JPG Mvh. borje222 Muuuuums Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Hittade lite kalvkött, tillsammans med dill från trädgården, var det upplagt för lite dillkött. 1.JPG2.JPG Ett tips jag lärde mig för många år sedan, då jag sommarjobbade på restaurang, stå inte och skumma om man behöver en klar buljong. Koka upp i kallt vatten, 5 min, slå av i ett durkslag, nytt vatten och sen krydda. Mycket lättare, och bättre resultat. 3.JPG 4.JPG Ja, det blev mat idag också... 5.JPG Mvh. borje222 Så där får man inte göra Borje!!!!!! Det lockar mig till att springa ut naken på gatorna och skrika: JAG VILL HA DILLKÖTT!!!! Underbart gott, å jag som bara åt köpepizza idag på min första semesterdag... Fy fan.. Visserligen bekvämt och lataktigt men jag hade hellre tagit dillkött vilken dag i veckan som helst... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Så där får man inte göra Borje!!!!!! Det lockar mig till att springa ut naken på gatorna och skrika: JAG VILL HA DILLKÖTT!!!! Underbart gott, å jag som bara åt köpepizza idag på min första semesterdag... Fy fan.. Visserligen bekvämt och lataktigt men jag hade hellre tagit dillkött vilken dag i veckan som helst... pizza 001.JPG Ha, ha.. Ibland orkar man inte, och då är det inte helt fel med femton minuter / en kvart ! Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 en favorit hos oss...röding i ugn med gräddkokt purjulök....fantastiskt gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dryas Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Frugan åt... Och jag åt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Men hyfsat dyrt 400:- kg smakar det så kostar det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Lauder´s Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 (ändrad) Tja, man behöver inte kommenter så mycket mer än vad moddarna redan har gjort. Avstängning i 48 timmar för otrevligheter... Jag hade tänkt skriva att det var ett pinsamt inlägg men mod gjorde det så mycket bättre. Snyggt Nicholas, ingen trashtalkar min fSru.... Ändrades Juli 6, 2013 av Towe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Så där får man inte göra Borje!!!!!! Det lockar mig till att springa ut naken på gatorna och skrika: JAG VILL HA DILLKÖTT!!!! Underbart gott, å jag som bara åt köpepizza idag på min första semesterdag... Fy fan.. Visserligen bekvämt och lataktigt men jag hade hellre tagit dillkött vilken dag i veckan som helst... pizza 001.JPG Grabben som bor i Stockholm sajer att det ente går att få en redig pizza norrom Hallandsås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Några torra kex... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Frukost en rejäl dos kaffe och MPR + några limpmackor “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 I onsdags (3 juli) åt jag och Kan Thailändsk barbequeue på en restaurang i Buriram. Kan höll i grillningen och det gick utmärkt att prata i mobilen samtidigt. En del kvällar brukar de ha live-underhållning här, men inte denna dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 I torsdags kväll (4 juli) åt vi satay gjord på fläskkött, samt omelett och ris på en liten restaurang i Krasang. Kan åt också (som vanligt) somtam. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu