Hua Hin Inlagd Juli 3, 2013 Dela Inlagd Juli 3, 2013 Rökta laxspätt med aioli o potatis Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 3, 2013 Dela Inlagd Juli 3, 2013 Korv,ägg och potatis,till det minimjölk(skänkte en tanke till hamnoi ) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juli 3, 2013 Dela Inlagd Juli 3, 2013 Panerad spättafilé, dillpotatis och skagensås bjöds det på i matsalen idag.. Blir hungrig igen bara jag tänker på det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Juli 3, 2013 Dela Inlagd Juli 3, 2013 Blev en spontan grillning innan man åker på natt jobb. Blev cheddar ost fylld hamburgare med div tillbehör, som avslutades med mozzarella varvad med tomater, lite havs salt, svart peppar och olivolja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Juli 3, 2013 Dela Inlagd Juli 3, 2013 Blev en spontan grillning innan man åker på natt jobb. Blev cheddar ost fylld hamburgare med div tillbehör, som avslutades med mozzarella varvad med tomater, lite havs salt, svart peppar och olivolja ImageUploadedByMaipenrai1372873226.684841.jpgImageUploadedByMaipenrai1372873246.404838.jpgImageUploadedByMaipenrai1372873284.806166.jpg Ja det känns ju som att det skulle kunna slinka ner Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juli 3, 2013 Dela Inlagd Juli 3, 2013 Lite mitt i veckan mat, pastagratäng. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Juli 3, 2013 Dela Inlagd Juli 3, 2013 Stuvad spenat med varmrökt lax och ett ägg Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 3, 2013 Dela Inlagd Juli 3, 2013 (ändrad) Just hemkommen från ett möte med VD:n från min största/bästa leverantör... Oj vilka goda ölsorter som jag inte visste att det fans, det finns. Och att Renfile´ kunde vara såå jäkla gott trodde inte ens jag... Ändrades Juli 3, 2013 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 3, 2013 Dela Inlagd Juli 3, 2013 (ändrad) Götapetter kärringen har hittat den avskyvärda stinkbomben DURiAN,fy satan.Jag höll på att få upp hela middagen när jag kom hem.Denna goda men ack så illaluktande frukt kan ta kål på den mest smakbefriade själ på jorden.Nu har jag vädrat i 3 timmar men känner fortfarande lukten i näsan, Och till råga på allt så fick vi en gapskrattande fru/mamma i sovrummet Ändrades Juli 3, 2013 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Juli 3, 2013 Dela Inlagd Juli 3, 2013 Restmat så här mitt i veckan. De ostfyllda rulladerna som blev över, kokt potatis och en hemlagad svampstuvning. Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 3, 2013 Dela Inlagd Juli 3, 2013 stekt potatis, rökt skinka o 2 ägg..fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Juli 4, 2013 Dela Inlagd Juli 4, 2013 Ville kompensera Gubben för att han fick äta rester idag. Köpte hem detta! Då de tinat börjar jag att skala räkorna! Men det såg ut lite i skålen Tar fram resten av räkorna från frysen. Tur att det är några timmar innan Gubben kommer hem från jobbet! Nu börjar det likna något! Kokar upp 6 ägg och skivar dom. Bröd, Majonäs och sedan på med äggen! Jag vill ha svart kaviar på min macka! men Gubben gillar sin utan kaviar Så där!! Framdukat och glasen är fyllda! Dags att be Gubben att komma och äta! Detta sitter vi och äter då större delen av Sverige sover! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 4, 2013 Dela Inlagd Juli 4, 2013 Ville kompensera Gubben för att han fick äta rester idag. Köpte hem detta! {style_image_url}/attachicon.gif Vardagsmat 002.jpg Då de tinat börjar jag att skala räkorna! Men det såg ut lite i skålen {style_image_url}/attachicon.gif Vardagsmat 004.jpg Tar fram resten av räkorna från frysen. Tur att det är några timmar innan Gubben kommer hem från jobbet! {style_image_url}/attachicon.gif Vardagsmat 005.jpg Nu börjar det likna något! {style_image_url}/attachicon.gif Vardagsmat 010.jpg Kokar upp 6 ägg och skivar dom. {style_image_url}/attachicon.gif Vardagsmat 012.jpg Bröd, Majonäs och sedan på med äggen! {style_image_url}/attachicon.gif Vardagsmat 014.jpg Jag vill ha svart kaviar på min macka! {style_image_url}/attachicon.gif Vardagsmat 015.jpg men Gubben gillar sin utan kaviar {style_image_url}/attachicon.gif Vardagsmat 016.jpg Så där!! Framdukat och glasen är fyllda! Dags att be Gubben att komma och äta! {style_image_url}/attachicon.gif Vardagsmat 017.jpg Detta sitter vi och äter då större delen av Sverige sover! Härligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Juli 4, 2013 Dela Inlagd Juli 4, 2013 Riktig Thaimat. Nja kanske inte men carbonaran är ju gjord i Thailand Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Juli 4, 2013 Dela Inlagd Juli 4, 2013 Jan man ha det sämre i Thailand med lite torkat renkött och Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juli 4, 2013 Dela Inlagd Juli 4, 2013 (ändrad) Två salta pinnar och ett glas vatten. Ändrades Juli 4, 2013 av Jive Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juli 4, 2013 Dela Inlagd Juli 4, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Juli 4, 2013 Dela Inlagd Juli 4, 2013 Två salta pinnar och ett glas vatten Det är till att slå på stort.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juli 4, 2013 Dela Inlagd Juli 4, 2013 Det är till att slå på stort.. 2SPOV. Funkar klockrent. Minus 2 kg/vecka. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 4, 2013 Dela Inlagd Juli 4, 2013 Lunch på kinesen i Västervik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 4, 2013 Dela Inlagd Juli 4, 2013 Gött R DET. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 4, 2013 Dela Inlagd Juli 4, 2013 På tal om köttkvalitet så har vi ett bra ställe ett par mil från sommarstugan. Skönero kött föder upp sina egna djur och hängmörar dem. Vi får se vad jag ska hitta på med dagens fynd senare då jag är för mätt att tänka på mat just nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 4, 2013 Dela Inlagd Juli 4, 2013 Yes idag vart det Fiskpinnar,pulvermos & inköpt remuladsås!!!!!!!!!! Simpelt Ä Gött Ibland??? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Juli 4, 2013 Dela Inlagd Juli 4, 2013 Idag åt jag special.. Chilli concarne thai style... Strimlad kyckling med fläskfärs Lök Vitlök Färsk chilipeppar Hackade färska tomater Ketchup Vita bönor mmmmmmmmmmmmmmm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 4, 2013 Dela Inlagd Juli 4, 2013 Matjessill,vitlökssill,senapssill,inlagd sil,ägg.lax(med druvans hovmästarsås)wasa sport,räksallad,extra saltat smör och till det minimjölk förstås smakade superbt,smaklökarna står upp och tjoar Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu