Guest wUThai Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Blev en balja rotmos med ett älgahuvud och ett tjog hästägg till det! Sa jag khod Araoy?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Blev en balja rotmos med ett älgahuvud och ett tjog hästägg till det! Sa jag khod Araoy?! Bilder, bilder tack--- Mvh. borjr222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Bilder, bilder tack--- Mvh. borjr222 Gör som jag brukar göra ,googla fram en bild och då slipper man disken också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Gör som jag brukar göra ,googla fram en bild och då slipper man disken också Jag googlar alltid, finns det något annat sätt...? ( Äh var inte så purken nu...Vi vet att du tycker om god mat! ) God natt !! Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 Blev en balja rotmos med ett älgahuvud och ett tjog hästägg till det! Sa jag khod Araoy?! Låter som en rejäl nattamacka Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 Jag googlar alltid, finns det något annat sätt...? ( Äh var inte så purken nu...Vi vet att du tycker om god mat! ) God natt !! Mvh. borje222 Hehe ja de räcker ju att titta på karln för att se att han gillar mat. Å har man sen provat hans nyGooglade skagen-macka så är det bevisat att vi pratar god mat... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 Bakfylle mat med eexxttrraa bea sås. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 På tal om Tennstopet, så har den funnits i Stockholm väldigt länge. http://www.tennstopet.se/ Men den i Gävle är säkert bra den med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 Tennstopet i Gävle har funnit i mer än 30 år så det är då ingen ny namnstöld /Enis Och i Stockholm sen 1895 Så ny eller gammal, stöld är det Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 Och i Stockholm sen 1895 Så ny eller gammal, stöld är det Absolut ,får nog ta en runda till bondstaden och ta med basebollsträdet he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 Idag blev det lite mat, härlig personal man har. Och det blev, omelett med vitlök, lök, reven morot och tre ägg... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 Köttbullar, stekt nypotatis, "som är kokt dagen innan", ris, lingon gott gott enligt frugan. Numpla, "fisksås med vitlök och chili är ju ett måste". Jasminriset kokas Lite extra tillbehör skadar ju inte. Glömde friterad lök. Ett måste. Nypotatisen steks i smör och kryddas med grillkrydda Sankta Maria och Thailändsk chilipowder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 Fick bli lite sill o potäter till lunch.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kilo Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 Lite mellanmål smörstekta kantareller! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 En favorit i repris Stekt fläsk med löksås gjord på grädde och smör sååååååååå gött “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 till lunch idag blev khanom jeen nam ngiaw gai (thaispagetti med kycklingsås), serveras med finskuren gurka, sallad, mynta o citronbasilika...fantastiskt gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 En favorit i repris Stekt fläsk med löksås gjord på grädde och smör Fläsk.jpg sååååååååå gött Fan nu blev jag sugen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 Fan nu blev jag sugen På Milles inlägg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 Fan nu blev jag sugen jag med, fastän jag är proppmätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 jag med, fastän jag är proppmätt! Den här hittade jag förut, bara för 33:an http://www.eatingthaifood.com/2012/04/51-explicit-thai-food-pictures/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 Den här hittade jag förut, bara för 33:an http://www.eatingthaifood.com/2012/04/51-explicit-thai-food-pictures/ Det var vidriga bilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 Mat. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 Lite råstekta pärer med fuskgrillad fläskfile fick det bli till middag.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 Pannkakor blir det idag mums för en fattiglapp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 (ändrad) Homemade pizza som jag inte tog kort på och lika bra var väl det för det såg inget vidare ut,fast det smakade fint. Stora grabben med bihang var hemma också och hennes lille ska ju såklart ha lite mat han med,fast han var mest intreserad av grönsaksskålen och då framför allt av majs Dom är goa dom små liven Ändrades Juni 29, 2013 av ola med b Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu