ola med b Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Har varit sugen på pepparot några dagar, så det var bara att gräva i "pepparots hinken", de var inte stora, men smakrika. Om det är någon som tänkt odla själv, sätt det inte på friland, då det sprider sig värre än kvickrot !! 1.JPG2.JPG Hade tänkt pepparots kött, men hittade inget fint, så det fick bli köttkorv med pepparots sås. 3.JPG Mvh. borje222 Det där.. Det är en favorit Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Lite Google bilder direkt ,råstekt färskpotatis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 (ändrad) Googlade fram en bild här på bacon ,lök och svamp Ändrades Juni 28, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Lite Google bilder direkt ,råstekt färskpotatis Fint att ha google när man är hungrig. Ser gott ut Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Fint att ha google när man är hungrig. Ser gott ut Perfekt nu så tyckte Google att jag skulle ha i lite creme fraiche och kryddor Bon apetit sa Google Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Dagens googlebild www.33google.ty där kan ni hitta fina bilder på mat så ni inte tappar facet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 (ändrad) Japp! Heja google! För övrigt så ser det väldigt gott ut,tur att du hittade en bild med skivad gurka också Ändrades Juni 28, 2013 av ola med b Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Japp! Heja google! För övrigt så ser det väldigt gott ut,tur att du hittade en bild med skivad gurka också Ja men den var lite knepig att hitta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Ja men den var lite knepig att hitta jävla tjöööötande om google nu då... haha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Nu får ni förklara detta med google och 33:ans mat...jag hänger inte med? ? ? ? ? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Helgmat = Restmat = "Thaislafs" Tar fram benet från gårdagens middag (Entrecote) och ett par överblivna köttskivor. Finhackar köttet till grytan Lite annat som ska med i grytan Först så fräser jag olja, chilipasta och hackad röd chili. Sedan i med Cocosmjölk sedan är det dags att fuska lite grann! Färdig grytbas och sedan i med köttet efter att allt kokat upp.. sist och strax innan serveringen lägger jag i svampen och grönsakerna. De ska fortfarande vara krispiga vid serveringen. Serveras idag tillsammans med Blev inte riktig Pet Mak Mak, men nästan! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Har dom kopierat namnet av en gammal och bra Stockholms krog ? "Tennstopet"... det är nära helgerån Tennstopet i Gävle har funnit i mer än 30 år så det är då ingen ny namnstöld /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 i dag fick det bli lite grill när man kom hem. Hängmörat högrev i från http://www.dilens.se/ Vitlökssmör, friterade rotfrukter och lite blandad plocksallad. Mmmmmmmmmmmm /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 i dag fick det bli lite grill när man kom hem. DSC01677.jpg Hängmörat högrev i från http://www.dilens.se/ Vitlökssmör, friterade rotfrukter och lite blandad plocksallad. Mmmmmmmmmmmm /Enis Ser gott gottigott ut! Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Lite wok blev det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Helgmat = Restmat = "Thaislafs" Tar fram benet från gårdagens middag (Entrecote) och ett par överblivna köttskivor. Mat 001.jpg Finhackar köttet till grytan Mat 002.jpg Lite annat som ska med i grytan Mat 004.jpg Först så fräser jag olja, chilipasta och hackad röd chili. Mat 006.jpg Sedan i med Cocosmjölk Mat 007.jpg sedan är det dags att fuska lite grann! Färdig grytbas och sedan i med köttet efter att allt kokat upp.. Mat 008.jpg sist och strax innan serveringen lägger jag i svampen och grönsakerna. De ska fortfarande vara krispiga vid serveringen. Mat 009.jpg Serveras idag tillsammans med Mat 003.jpg Blev inte riktig Pet Mak Mak, men nästan! Mat 010.jpg Oj vilken god pytt i panna det skulle blivit på det köttet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Har vart lite dålig på att fota och lägga in bilder här, sitter hellre ute å jagar mygg på kvällarna Här är kvällens baconlindade fläskfile med ostfyllning Å lite kokt färskpära, bara skarpad idag Å så här blev det på tallriken, med en gurka direkt från växthuset (tomat &avocado växer på ica) Sen va det en bild från gårkvällens middag, nånting som Magrod har lagat, vet inte vad det heter, men gott va de Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Nu får ni förklara detta med google och 33:ans mat...jag hänger inte med? ? ? ? ? Enligt expertisen här på mpr hämtar jag mina matbilder från google ,så att jag inte ska tappa ansiktet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Enligt expertisen här på mpr hämtar jag mina matbilder från google ,så att jag inte ska tappa ansiktet Nja. . . . . det är jag nog tveksam till, både att du skulle googla dina matbilder eller tappa ansiktet Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Oj vilken god pytt i panna det skulle blivit på det köttet Du gav mig en idé! Har kvar lite av köttet i kylskåpet! Det tillsammans med en kryddig korv, kokt färskpotatis, kanske lite bacon i en pytt...Mums!! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Frugan stod för "nattmackan"... en pla ka pong, dessa tycker jag om... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Enligt expertisen här på mpr hämtar jag mina matbilder från google ,så att jag inte ska tappa ansiktet En del förstår inte denna “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 En del förstår inte denna Ser ut som ett snedvridet ansikte tycker jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 OK! “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu