Maitan Inlagd Juni 24, 2013 Dela Inlagd Juni 24, 2013 Detta har fått i mig på dessa dagar, när ja inte kunde lägga ut bilder. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juni 24, 2013 Dela Inlagd Juni 24, 2013 En liten skinkmacka till lunch. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 24, 2013 Dela Inlagd Juni 24, 2013 Kladdigt Sent from my analog teleprinter using A4 paper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 24, 2013 Dela Inlagd Juni 24, 2013 (ändrad) Lamm vindalo till lunch. Intages på lilla karachi i Gamla Stan. Ändrades Juni 24, 2013 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juni 24, 2013 Dela Inlagd Juni 24, 2013 Biff med gronpepparsas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 24, 2013 Dela Inlagd Juni 24, 2013 Lite grillat, lök, chili, bacon med svamp och grönsaker och en kall Leo Frukosten i morse såg ut så här (rostat bröd och färskbryggt kaffe därtill också) Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 24, 2013 Dela Inlagd Juni 24, 2013 ett par bilder från igår...gott var det o full blev man!! Vart har Göran tagit vägen? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 24, 2013 Dela Inlagd Juni 24, 2013 Idag blev det självplockningssallad från ICA-Cityhallen,inte så tokigt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juni 24, 2013 Dela Inlagd Juni 24, 2013 Det blev fisk sallad chili såser mm Thai style Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 24, 2013 Dela Inlagd Juni 24, 2013 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Juni 24, 2013 Dela Inlagd Juni 24, 2013 Då jag inte lade in maten från igår, får det nu bli middagsbilder från båda dagarna. Igår blev det restmat, denna gång med Ris. Pet Mak Mak Idag så inspirerades jag av många här i tråden. Gjorde en Pytt på rester och lite Bacon! Skönt att slippa stå vid spisen en solig dag som denna! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Juni 24, 2013 Dela Inlagd Juni 24, 2013 Då jag inte lade in maten från igår, får det nu bli middagsbilder från båda dagarna. Igår blev det restmat, denna gång med Ris. Pet Mak Mak Mat 001.jpg Idag så inspirerades jag av många här i tråden. Gjorde en Pytt på rester och lite Bacon! Mat 008.jpg Skönt att slippa stå vid spisen en solig dag som denna! Den pytten ser så god ut nu skiter jag snart i detta och går och gör en egen.. Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juni 24, 2013 Dela Inlagd Juni 24, 2013 Inget märkvärdigt, korv och potatis. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juni 25, 2013 Dela Inlagd Juni 25, 2013 Mör mig blev det en gooooo köttabit plus cesarsallad, och för Khan nån Pasta. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 25, 2013 Dela Inlagd Juni 25, 2013 Äntligen får jag äta oskalad potatis till det stekta fläsket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juni 25, 2013 Dela Inlagd Juni 25, 2013 Detta blev min mat idag...sallad,salami,bacon plus ost.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 25, 2013 Dela Inlagd Juni 25, 2013 frugan åt en fläskköttsgryta med bittergurka. o eftersom det inte är nån favorit så gjorde hon några kycklingben till mig.jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Juni 25, 2013 Dela Inlagd Juni 25, 2013 Gjorde egna hamburgare och kan bara säga släng er i väggen macidonken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Juni 25, 2013 Dela Inlagd Juni 25, 2013 Kokt, sedan grillierad, skinka med nypotatis och fläsksvål, gott gott sade frugan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dryas Inlagd Juni 25, 2013 Dela Inlagd Juni 25, 2013 Kokt Höna i Chili buljong, fick tyvärr ingen bild på sörjan men starkt och gott var det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 25, 2013 Dela Inlagd Juni 25, 2013 Har vart lite slö med att köra in bilderna från kameran, så det blir 2 dagars mat här: Gårdagens grillade grishals med lite grönsaker Idag var en liten gurka klar i växthuset, måste jag bara lägga in en thaigurka Sen tända grillen igen Mera gurkbilder, vart lite stark, så gurkorna krymte ihop Å så lite rester från midsommarn, den lilla laxen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 25, 2013 Dela Inlagd Juni 25, 2013 gott, gottigottgott!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 25, 2013 Dela Inlagd Juni 25, 2013 gott, gottigottgott!!!! Gratis vardagslyx! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juni 25, 2013 Dela Inlagd Juni 25, 2013 Blev denna kulinariska gobit, en leet Billys! Suddigare än en gråsparv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 25, 2013 Dela Inlagd Juni 25, 2013 Gratis vardagslyx! ett jäkla ogräs är vad det är... men fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu