Fibromorsa Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Skicka ut gubben med bössan he he Han kommer bara hem med Vildsvin eller Hjort då... Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 efter en liten kulturvandring i gnällbältets huvudstad måste man äta. vitlöksbröd med tzatziki... filé Oscar... ett gott glas rött från chile. frugan är fortfarande vacker som en dag. o gubben är som han är.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 efter en liten kulturvandring i gnällbältets huvudstad måste man äta. vitlöksbröd med tzatziki... [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] IMG_9487.JPG filé Oscar... [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] IMG_9491.JPG ett gott glas rött från chile. [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] IMG_9492.JPG frugan är fortfarande vacker som en dag. [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] IMG_9496.JPG o gubben är som han är.... [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] IMG_9495.JPG Måste säga att jag blir glad varje gång jag ser dig och din fru , ni verkar att varma och fina människor . Det lyser glädje om er och ni verkar att ha lyckligt och kärleksfullt äktenskap . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 I går kväll blev det grillad fläskkarré och en massa öl Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 Chili kalops God och stark med både ris och nypotatis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 Nu blir det friterade bananer lite godis efter frukost Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 Det blev, som säkert i många hem idag, en lunch-pytt. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 ImageUploadedByMaipenrai1371988821.819032.jpg jävla gottegris ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 ImageUploadedByMaipenrai1371988821.819032.jpg jävla gottegris ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 Ett par salami mackor i Sveg innan man kör sista 20 milen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 Lite sent men här är en En födelsedagsfest i Bangkok med middag för ett bra tag sedan, hittade fotona idag och blev jätteglad, Kra Jaub, som jag provade på den festen, en rotfrukt som jag aldrig hade sett eller ätit förr, smakar nötaktigt. Ville visa den om någon har ätit den.Såg faktiskt ut som en fladdermus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 ser ut som vi inte behöver svälta idag heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 (ändrad) I dag blev det en Fritz special ,renskav med färskpotatis fantastiskt gott Ändrades Juni 23, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 I dag grillade burrabus entrecote så det rök om grillen mums filibabba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 Grillfest i Åsarna!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 efter en liten kulturvandring i gnällbältets huvudstad måste man äta. vitlöksbröd med tzatziki... IMG_9487.JPG filé Oscar... IMG_9491.JPG ett gott glas rött från chile. IMG_9492.JPG frugan är fortfarande vacker som en dag. IMG_9496.JPG o gubben är som han är.... IMG_9495.JPG Den där Oscar ser bra god ut. Det måste ha varit fantastiskt gott! Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 lite entrecote o oxfilé med tillbehör o lämplig dryck....fantastiskt gott!!! det kom en liten regnskur o då kan man tro att frugan har rabies.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 Grillfest i Åsarna!! IMG_7956.jpg IMG_7960.jpg Där ska jag börja jaga i höst.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 Där ska jag börja jaga i höst.. Finns inget kvar att jaga, allt ligger i min frys nu... Å på grillen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 Finns inget kvar att jaga, allt ligger i min frys nu... Å på grillen Haha ok... Å Smålänning som e så jäkla segt... (run nigga run) hehe.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 o lämplig dryck DVS Fuuuuulöl "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 DVS Fuuuuulöl såg du inte den argentinska malbecen..fantastiskt god!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 till efterrätt blev det jordgubbar med glass, ett glas lagrad rom smakade gott till!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd Juni 24, 2013 Dela Inlagd Juni 24, 2013 Köttfärs ala Jomtien style! Blev gott, chilin gjorde att den bet till ordentligt.Såg jag inte en svettdroppe i pannan på min gumma? Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu