FF Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Det bidde en liten drink till förrätt.. Sen blev det laxtårta till en av förrätterna Lite sill o potatis fortsätte vi med.. En liten aptitretare fick det bli.. Sen fick FF ta en sväng till fuskgrillen.. Sen åkte polaren med Ferrarin hem härligt ljud är det.. Sen blev det sväng till grillen för FF igen... Lite shots till flickorna gick ner också.. Kvällen avslutades med en jordgubbsglass.. Mätta o belåtna blev vi allihopa.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Det bidde en liten drink till förrätt.. IMG_5775.JPG Sen blev det laxtårta till en av förrätterna IMG_5782.JPG IMG_5783.JPG Lite sill o potatis fortsätte vi med.. IMG_5787.JPG En liten aptitretare fick det bli.. IMG_5788.JPG Sen fick FF ta en sväng till fuskgrillen.. IMG_5789.JPG Sen åkte polaren med Ferrarin hem härligt ljud är det.. IMG_5794.JPG IMG_5795.JPG Sen blev det sväng till grillen för FF igen... IMG_5804.JPG Lite shots till flickorna gick ner också.. IMG_5809.JPG Kvällen avslutades med en jordgubbsglass.. IMG_5813.JPG Mätta o belåtna blev vi allihopa.. FF Ja där hade man gärna suttit till bords BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Förätt på landet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Makaronisallad med ädelostsås "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Blev bara lite grillat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Dagens efterrätt Ostkaka med sylt & grädde “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 till lunch blev det några sillbitar med gräddfil o gräslök, jansson o västerbottenpaj...fantastiskt gott men det smakar annorlunda utan brännvin till.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Nu är snart det kokta fläsket stekt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Löksås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Nu är snart det kokta fläsket stekt jävlar så gott!!!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 (ändrad) jävlar så gott!!!!!!!!!!En av sthlms stjärnkockar bjuder ,fantastiskt gott Ändrades Juni 22, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Nu kör vi jordgubbar med tillbehör Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Satt som en sportsmäck! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dryas Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Idag blev det Pizza. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Knul med potgratäng "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Enis.. De såg jättegott ut. Men. Jag håller med en tidigare skribent, Tjälknölens främsta indigriens är ÄLG... Fast det beror kanske på födsel och ohejdad vana, Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Hjortron, annans och chokladparfä Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 (ändrad) Hemkörnings pizza is the shit idag.. Ändrades Juni 22, 2013 av J666 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 ett par bilder från igår...gott var det o full blev man!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Idag hemlagad pytt. Skönt att bli av med lite gamla rester. Köttbullar, skinka, prinskorv, lök, kokt potatis som stekes, en massa ägg och sedan lite "bonus från frysen". Lika fint varje gång! En kall pilsner till och en äggula ovanpå hela baletten. Skulle väl vara en fyra iskall till, men men...nästa gång... Säger man gamla kläder i spanien? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Ikväll käkade jag biff stekt potatis och bearnaissås och lite rött vin till det. Gott men jag kommer bara att använda äggula inte hela ägg nästa gång jag gör bearnaissås och kanske använder smält mejerismör istället för margarin men i övrigt är det inget hokus pokus fancy att göra bea själv. Håll det enkelt så kan mindre gå fel dvs. torkad dragon vatten rödvinsvinäger en späd gul lök smält mejerismör och två eller fler äggulor lite peppar sen kör man på eftervärmen på en elektisk spis och vispa utav H__e ;-) Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Enis.. De såg jättegott ut. Men. Jag håller med en tidigare skribent, Tjälknölens främsta indigriens är ÄLG... Fast det beror kanske på födsel och ohejdad vana, Ja, är man uppväxt med jägare och van vid en STOR frys full med Älgkött, så duger inget annat! Tyvärr så har jag inte den lyxen längre! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Ja, är man uppväxt med jägare och van vid en STOR frys full med Älgkött, så duger inget annat! Tyvärr så har jag inte den lyxen längre! Skicka ut gubben med bössan he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Det doftar ljuvligt här hemma! Tar fram köttet och sedan klipper jag ner Bacon i småbitar sedan förbereder jag det viktigaste Späckar köttet med vitlök och chili Fräser upp Bacon och lägger det sedan åt sidan.. Bryner köttet i baconfettet Har tidigare lagt grytan i vattenbad! I med kött och bacon i grytan Sedan in i en kall ugn. För att sedan sätta den på 175C Färdigtrancherad Serveras tillsammans med färskpotatis (bäst att passa på) Whiskysås och grönsaker (innehåller bl.a. vitlök, chili och ostronsås) Mätt och belåten sitter jag nu och dricker Kaffe! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Skicka ut gubben med bössan he he Eller skicka honom till tex. Elgiganten, ( om det nu frysen det berodde på...) Mvh.borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu