Fibromorsa Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 "Snabbmat" innan jobbet. Hemlagade köttfärsbiffar (från frysen), ris, brunsås och lite grönsaker! Enkelt och gott! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Taco dinner....! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juni 19, 2013 Dela Inlagd Juni 19, 2013 NoiNa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Juni 19, 2013 Dela Inlagd Juni 19, 2013 En lunchmiddag igår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 19, 2013 Dela Inlagd Juni 19, 2013 Dagens lunch blir rödtunga med boudelairesås och skagenröra och veckans höjdpunkt OSKALAD potatis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 19, 2013 Dela Inlagd Juni 19, 2013 Dagens lunch blir rödtunga med boudelairesås och skagenröra och veckans höjdpunkt OSKALAD potatis. Med skalet kvar på potatisen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 19, 2013 Dela Inlagd Juni 19, 2013 Med skalet kvar på potatisen Exakt, oskalad potatis med skalet kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 19, 2013 Dela Inlagd Juni 19, 2013 Brunch ute på farstun Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juni 19, 2013 Dela Inlagd Juni 19, 2013 Lat idag så det blev korv och makaroner Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juni 19, 2013 Dela Inlagd Juni 19, 2013 Hahahahahaha ja idag en av mina nya baguetter med innehåll av, isbergssallad,tomater.lite majo, rökt skinka,peparroni,stekt bacon,plus ost...och sen till det en liten kall Chang.....mums.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juni 19, 2013 Dela Inlagd Juni 19, 2013 Blev ett par rödpölse med bröd här på kvällskvisten i Örebro... Lite oboy till det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 19, 2013 Dela Inlagd Juni 19, 2013 Inspirerad av andrejsdenruskiges kunskaper inom matlagningens ädla konster gav jag mig idag på konststycket mexikanskt tacopaj 15 minuter - en kvart verkar rimligt Mästerverket är klart! Hoppas jag inte förstörde det genom att spilla lite mozzarella på toppen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juni 19, 2013 Dela Inlagd Juni 19, 2013 Länge sedan jag lade ut nåt i denna tråd. Idag blev det oxfile från Hälsingestintan. Till det lite grönsaker. Fantastiskt gott! Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 19, 2013 Dela Inlagd Juni 19, 2013 En lunchmiddag igår. {style_image_url}/attachicon.gif Photo0601.jpg Varmkorvboggie och krösamos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juni 19, 2013 Dela Inlagd Juni 19, 2013 Snuskigt äckligt Vi hade en vägkrog, på 80 talet, strax norr om Gefle, gamla E4:an. E4 Baren tror jag den hette, skitiga duken i var mans mun...Får sådana vibbar när jag ser bilder från den där St. Clara som vår peolito besöker... Hans "familjemat", ser betydligt godare ut !! Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 19, 2013 Dela Inlagd Juni 19, 2013 Hahahahahaha ja idag en av mina nya baguetter med innehåll av, isbergssallad,tomater.lite majo, rökt skinka,peparroni,stekt bacon,plus ost...och sen till det en liten kall Chang.....mums.. Hmm jag vill inte bråka med dej kompis, men med den ?? lunchen sablade du ungefär tre dagars (kanske fyra) dagars diet... Å med sabba menar jag att du hade kunnat kört en strikt Changdiet i fyra dar istället... Jag vet att det är jobbigt, men du måste bestämma dej. Hazip hazip funkar inte då ere bättre att bara Changa... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juni 19, 2013 Dela Inlagd Juni 19, 2013 Vi hade en vägkrog, på 80 talet, strax norr om Gefle, gamla E4:an. E4 Baren tror jag den hette, skitiga duken i var mans mun...Får sådana vibbar när jag ser bilder från den där St. Clara som vår peolito besöker... Hans "familjemat", ser betydligt godare ut !! Mvh. borje222 E4-baren, haha där har man ätit några bacon och ägg i sin ungdom. Ett riktigt gammalt chaffishak. Tror den låg i Bergby? Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 19, 2013 Dela Inlagd Juni 19, 2013 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Juni 20, 2013 Dela Inlagd Juni 20, 2013 Frukost idag Airdrye salami med tomat, grönt och potatissallad Och en med gammaldags leverpastej med tomat, grönt och potatissallad Avslutningsvis jordgubbssylts macka med jordgubbar i vilket frugan påpekar nästan varje gång vi äter det, finns ju knappast i Thaisylten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 20, 2013 Dela Inlagd Juni 20, 2013 Dagens lunch! En blodig Oxfilé med stekt färskpotatis “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juni 20, 2013 Dela Inlagd Juni 20, 2013 Marinerat fläskkött med potatissallad. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 20, 2013 Dela Inlagd Juni 20, 2013 Köttfärs limpa med tillbehör med dagbarnen.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 20, 2013 Dela Inlagd Juni 20, 2013 Köttfärs limpa med tillbehör med dagbarnen.. IMG_5753.JPG FF Har du blivit "dagpappa" nu för tiden Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 20, 2013 Dela Inlagd Juni 20, 2013 Vi gråter. Vi tycker att det är fel. Vi har förlorat. För några minuter sen bakades sista kakan Vikabröd för hand Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 20, 2013 Dela Inlagd Juni 20, 2013 Har du blivit "dagpappa" nu för tiden Nej du ,slutar alltid kl 12 på fredagar, passar på att äta nylagat, då med frugans dagbarn bara 7 st idag.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu