Sam sip sam Inlagd Juni 15, 2013 Dela Inlagd Juni 15, 2013 (ändrad) Idag blir det kotlett svampspsås och färskpotatis årets första för mig Ändrades Juni 15, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 15, 2013 Dela Inlagd Juni 15, 2013 (ändrad) Och inlagd gurka också Ändrades Juni 15, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juni 15, 2013 Dela Inlagd Juni 15, 2013 Om man ändå kunde ge extra karma...potatisen var sååå otroligt ren och fin!! Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd Juni 15, 2013 Dela Inlagd Juni 15, 2013 Lax i folie på grillen Oskadad potatis gumman tvättade bara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Juni 15, 2013 Dela Inlagd Juni 15, 2013 Pepparbiff med klyftpotatis och karljohansvampsås Skickat från min HTC One via Tapatalk 2 En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 15, 2013 Dela Inlagd Juni 15, 2013 Idag blir det kotlett svampspsås och färskpotatis årets första för mig Kotlett?? det ser ut som Noisette... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 15, 2013 Dela Inlagd Juni 15, 2013 Sorry, har fått nå fel på kameran, jalusit öppnar sig inte på objektivet Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Juni 15, 2013 Dela Inlagd Juni 15, 2013 Inspirerad av tidigare inlägg här i tråden. Tar fram några Kycklingfiléer och delar dom på mitten. Kryddar med salt, basilika och citronpeppar. Använder Fetaost och lägger den inne i filéerna och sedan bryner jag dom. In i ugnen efter att ha lagt resten av fetaosten ovanpå. Serveras naturligtvis med Ris! :nyam: Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 15, 2013 Dela Inlagd Juni 15, 2013 Lite stekfläsk på kvällskvisten till biran. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 15, 2013 Dela Inlagd Juni 15, 2013 Kotlett?? det ser ut som Noisette...Kotlett som jag gett mig på med släggan lite lätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juni 15, 2013 Dela Inlagd Juni 15, 2013 Blev lite cateringmat när bror min firade halvsekel idag mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dryas Inlagd Juni 15, 2013 Dela Inlagd Juni 15, 2013 Grillad fläskkarre och färskpotatis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juni 15, 2013 Dela Inlagd Juni 15, 2013 I morse kom en unge hem kl. 2...en annan kl..3 alla frågade efter mat, medan jag försökte sova.. Så idag är jag förberedd... God natt. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 Några kakor till kaffet o Konjaken? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 Och inlagd gurka också Hemma hos oss skalar vi både gurka och potatis. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 I Fredags inhandlades detta...ska bli mums! Kokas med massor av lök,curry,salt och vitpepparkorn. Bryn curry, mycket finhackad lök i olja. Vispa ner mjöl. Tycker det blir bättre smak när man bryner curryn först. Sila spadet från koket, späd med grädde och spad...krydda lite till. Så i Fredags kväll serverade den Thailändska landsbygden Kokt kyckling,curry-sås samt Jasmineris. Det blev SÅ jävla gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 (ändrad) Hemma hos oss skalar vi både gurka och potatis. Ja ibland skalar jag gurkan Ändrades Juni 16, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dryas Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 Frugans rissoppa i all ära, men ibland smakar en kolesterolbomb till söndagsfrukost aldeles utsökt, Ost & Bacon korv med stekta färskpotatis toppat med ett vändstekt ägg, Mums! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 Bresaola och crusatello, utmärkt tilltugg till vinet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 (ändrad) Nystekt färskpotatis fantastiskt gott mmmuuuuummmmmms Ändrades Juni 16, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 Detta blev min middag idag med kyckling,ost, salami och grönsaker f-n va gött efter allt.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 Lite av varje. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 Igår blev det mängder av käk eftersom vi ordnade en fest för släktingarna. Jag åt krokodilbiff med pommes. . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 Detta blev min middag idag med kyckling,ost, salami och grönsaker f-n va gött efter allt.. Det kommer bli supergott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 Det kommer bli supergott I belive you Pingis, är detta du kallar för grill?? Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu