Bihanget Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Den här passionerande kvinnan på Hammarkullekarnevalen härom veckan.. Inte visste jag att vi hyste kannibaler på detta eminemta forum. Nästan så att det ska bli en livstids utvisning ner till dom mörka skogarna kring ekvatorn för dig. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 nu borde du vara mätt Med tanke på "kottens" kroppshydda så verkar det bara vara för-rätten. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 (ändrad) I lördags lagade Kan Tom Yam Goong till lunch. Tyvärr blev det ingen bild på det färdiga resultatet, bara på några av ingredienserna och kocken, men det var mycket gott! Ändrades Juni 6, 2013 av mikedo58 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 I lördags lagade Kan Tom Yam Goong till lunch. Tyvärr blev det ingen bild på det färdiga resultatet, bara på några av ingredienserna och kocken, men det var mycket gott! IMG_5609.JPG IMG_5614.JPG Du får +karma för Tom Yam Goong, världens godaste käk. Du får -karma för att glömt ta bild Men du får +karma för din vackra fru Så det gick ju med + iaf Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Det blev en silltallrik på Nationaldagen iaf. Men färskpotatis, Näää . Och så en liten pruttare till Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Det blev en silltallrik på Nationaldagen iaf. Men färskpotatis, Näää . DSCF2732.jpg DSCF2736.jpg DSCF2738.jpg Och så en liten pruttare till DSCF2739 kopia.jpg Tjena! Vad har du i plastburken? Gräddfil eller vad? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Tjena! Vad har du i plastburken? Gräddfil eller vad? Yes sour creme Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Tjena! Vad har du i plastburken? Gräddfil eller vad? Jupp Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Fy satan vad jag blev sugen på matjesill och färskpotatis “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 (ändrad) Du får +karma för Tom Yam Goong, världens godaste käk. Jag är benägen att hålla med dig, min absoluta favorit också. Men faktum är att Massaman-curry har blivit framröstad till världens godaste maträtt några gånger, och det är ju inte helt fel det heller, även om det är svårt att finna massaman på restauranger i Isaan tyvärr, men som tur är har jag dresserat svärmor till att laga det http://gastronomibloggen.wordpress.com/2011/12/04/massaman-curry/ Ändrades Juni 7, 2013 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Sitter just nu på kontoret med en sunk-sushi framför mej... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Sitter just nu på kontoret med en sunk-sushi framför mej... Lider med dig kompis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Lider med dig kompis Ja å nu e jag hungrig igen, ringde just hem till Aya å beställde käk... Fy f-n vikken tråkig dag, jag har suttit å fakturerat sen 9 i morse. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Ja å nu e jag hungrig igen, ringde just hem till Aya å beställde käk... Fy f-n vikken tråkig dag, jag har suttit å fakturerat sen 9 i morse. Gå till sjöss så får du aldrig det tråkigt bara valkar i nävarna!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Jag är benägen att hålla med dig, min absoluta favorit också. Men faktum är att Massaman-curry har blivit framröstad till världens godaste maträtt några gånger, och det är ju inte helt fel det heller, även om det är svårt att finna massaman på restauranger i Isaan tyvärr, men som tur är har jag dresserat svärmor till att laga det http://gastronomibloggen.wordpress.com/2011/12/04/massaman-curry/ Du får komma ner till Khao lak, Då skall du få den godaste massaman du någonsin spist i hela ditt liv!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 En hög med frukt på hotellrummet i Nha Trang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Självklart blev det en tur till lokala handlaren för inköp av Färskpotäter och matjesill Satan så gott det var....Sommarmat när den är som bäst “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Suttit utomhus och njutit av den svenska sommaren. Vad passar då bättre att äta än Glass med färska hallon! och till det en kopp svart kaffe! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 En hög med frukt på hotellrummet i Nha Trang Same Same Krusbär NÄSTAN??? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Gött Götti Gött! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Fastedag så jag unna mig lite kokt broccoli Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Det bidde lite rester från veckan, ostfyllda pannbiffar o potatisrester o ett stekt ägg.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Idag blir det grillat.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Gjorde redcurry med kyckling idag. Det blev faktiskt riktigt gott men jag tog lite väl mkt chilipasta tror jag,fast nu några timmar senare så känns det helt okej igen Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 baguette med gravlaxröra..fantastiskt gott med ett glas rosé eller 2!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu