Sam sip sam Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Köper du den där romen i Thailand och i så fall var? Är den lika salt och god som i svedala? Ja fast dubbelt så dyr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Stekta dillkokade färskpotatis med stuvade Morötter och köttbullar... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 (ändrad) Stekt fläsk med löksås å potäter som man fick skale själv Ändrades Juni 4, 2013 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Inte ett skit,skulle ta en fastardag idag men nu är grabben på väg till den lokala pizzerian mmmmmmmmmmkebabpizza mmmm.Ska f-n plåga sig på ålderns höst.Det ska va gott att leva. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Stekta dillkokade färskpotatis med stuvade Morötter och köttbullar... Var är fotografiet Även om jag blev hungrig av att bara tänka på din middag! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Kebabpizza is da shit Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Började dan med bogfläsk och äggröra .. och avslutade med en burgare.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Var är fotografiet Även om jag blev hungrig av att bara tänka på din middag! Sen icloud valde att kräva min aktiva insats har det blivit såå jäkla jobbigt att lägga in bilder.. Men ok ok ja ska morsan, jag ska... hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 (ändrad) Kvällsfika Nygräddade pankisar fyllda med hemkokt egen hallonsylt samt vaniljglass. Jättegott /Enis Ändrades Juni 4, 2013 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Efter 4 nätters arbete är det skönt att kunna ta fram färdiglagad mat från frysen. Självklart är det hemlagad mat och inget annat. serveras med lite grönt och naturligtvis Liis! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Nu lunch med lammfärsbiffar med någon slags apelsinsås och potatisstompImageUploadedByTapatalk1370339353.032141.jpg VA!!!! Har dom anställt en potatisskalare på S:ta Clara ??? Än är inte undrens tid förbi! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Kvällsfika bild (204).JPG Nygräddade pankisar fyllda med hemkokt egen hallonsylt samt vaniljglass. Jättegott /Enis Och du drar dig inte för att sukta oss alla andra med dina godsaker Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 I kväll blev det våra egna chili burgare med ost , bacon och ägg Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Oj glömde bilden Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Halledan Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Jag åt frukost bestående av corn flakes och ett par mackor, mjölk och kaffe. Lunch makaroner och korv. Middag utskuren biff och kokt potatis. Kvällsmaten hoppade jag över. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Köper du den där romen i Thailand och i så fall var? Är den lika salt och god som i svedala? Den här halvkilosburken köpte jag på Makro i Hua Hin för 179 Baht. Jag kommer inte ihåg hur den smakade i svedala Men det gör ju 33:an Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 2st kokta ägg och en proteindrink till frukost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Efter Odins och andra dillande om "många-bokstäver-metoden" så blev jag nyfiken. Jag är inte i direkt behov av att gå ner i vikt (175 cm kort och 78 kg lätt ) Men iaf. Jag kollade lite på LCHF-menyer (stavade jag rätt ? ) Det som slog mig var att bacon var något mycket vanligt inslag. På en skala 0 - 10 ligger bacon på 5. Jag håller med Maitan om att bacon inte låter som bantar mat. Men jag antar att det är som iPhone, man måste vara med i sekten för att gilla det. Men va f-n. Så jag tog fram min älskade fläskfilé. Rullade runt den ett tag i min älskade ostronsås. Kryddade lite med min älsklingkrydda. Lindade in den i bacon. Virade ihop ett paketet i folie. Petade in en stektermometer. Petade in paketet i ugnen. Väntade. Gjorde en "bea-sås" enligt någon Stefans recept här på mpr (har även demonstrerats i trädgårdsonsdag" i TV. F-n. J-vligt gott, faktiskt. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Bodycakes!! Smaskens “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Blue cheese bacon Burger på American Bar & Steakhouse. Drottninggatan Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 I dag blev det lunch på Rigoletto Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Nu blir det schnitzel o klyftpotatis med stoutsås till samt en öl en pale ale från gotlandsbryggeriet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 italiensk köttgryta med kokt skalad potatis,supergott Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Pepparsteak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Hemgjord varm jordgubbe med pilsner..mmmmmmmmmmmmmm då är det helg också Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu