måne Inlagd September 28, 2010 Dela Inlagd September 28, 2010 Leftovers från söndagen,smakade kanon idag oxå Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 29, 2010 Dela Inlagd September 29, 2010 Käkade också fläskfile med kantarellsås i helgen, mums mums Idag blev det färsk fettucini med gräddstuvade köttbullar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jens Inlagd September 29, 2010 Dela Inlagd September 29, 2010 Ser riktigt gott ut Kenneth! Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 29, 2010 Dela Inlagd September 29, 2010 Käkade också fläskfile med kantarellsås i helgen, mums mums Idag blev det färsk fettucini med gräddstuvade köttbullar Snälla Kenneth prata inte mer om kantareller jag blir tokig. Mvh Maitan. Ps. Maten ser härlig ut. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd September 29, 2010 Dela Inlagd September 29, 2010 Idag blev det blodpudding med färska björbär och några cocktailtomater Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Maja Inlagd September 29, 2010 Dela Inlagd September 29, 2010 Dagens lunch blev en fullträff: Pangasiusfilé (tror den odlas i Mekongfloden) med dill Smakade precis som kräftor. [För 2 personer: En smord form. Citronpeppar på en Pangasiusfilé, strö över massor av dill och skivad tomat. Lägg över en till filé. Strö över mer dill och lite ströbröd. Smula i lite (1/4) fiskbuljongtärning i en kopp grädde. Häll över och in i 175 graders ugn cirka 20 minuter. Servera med pressad potatis]. Jag ska försöka lära mig någon gång hur man sätter in bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 29, 2010 Dela Inlagd September 29, 2010 Idag blev köttfärslimpa med potatis o fusklingon, (frugan lat) hon vägrar gå ut o plocka lingon på en onsdag.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 29, 2010 Dela Inlagd September 29, 2010 Käkade också fläskfile med kantarellsås i helgen, mums mums Idag blev det färsk fettucini med gräddstuvade köttbullar Riktig Lady & Lufsen middag! / J.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd September 29, 2010 Dela Inlagd September 29, 2010 Snälla Kenneth prata inte mer om kantareller jag blir tokig. Mvh Maitan. Ps. Maten ser härlig ut. SKICKA EN LÖPARE!!!!! HITTADE KANTARELLER "STRAXT UTANFÖR PATTIS Å PÅ KOH PANG GANG". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd September 29, 2010 Dela Inlagd September 29, 2010 Gårdagens rester. Stekt fläskpannkaka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 29, 2010 Dela Inlagd September 29, 2010 Idag blev det thaimat. Omelett & Phat grapao nua med ris. Khop khun maak, tii rak! / J.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd September 29, 2010 Dela Inlagd September 29, 2010 Idag blev köttfärslimpa med potatis o fusklingon, (frugan lat) hon vägrar gå ut o plocka lingon på en onsdag.. FF vad sugen jag blev nu.jättegott med köttfärslimpa o potatis.blir ett plus för det. själv gjorde jag pulvermos o stekt torsk med dansk remoulade,hemlagad givetvis och inga bildbevis. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd September 29, 2010 Dela Inlagd September 29, 2010 (ändrad) Idag blev det thaimat. Omelett & Phat grapao nua med ris. Khop khun maak, tii rak! / J.ag plus för pad gapao,thailands godaste maträtt. Ändrades September 29, 2010 av darkling memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd September 29, 2010 Dela Inlagd September 29, 2010 Fan jag borde inte titta på den här tråden alls...blir ju så hungrig! En annan får nöja sig med Nutrilett frukost, lunch o middag :sFun_duh: Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 29, 2010 Dela Inlagd September 29, 2010 Inspirerad av Kenneth och för att reta Maitan Färsk pasta med stuvade köttebullar. i såsen cocnac och dagsfärska trattisar "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd September 29, 2010 Dela Inlagd September 29, 2010 Mätt och belåten.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd September 29, 2010 Dela Inlagd September 29, 2010 Mätt och belåten.. Åhh vilken gourmetmåltid, var det en Orginal eller kebabvarianten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd September 29, 2010 Dela Inlagd September 29, 2010 Åhh vilken gourmetmåltid, var det en Orginal eller kebabvarianten Orginal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 29, 2010 Dela Inlagd September 29, 2010 Orginal Tro det eller ej mången sådan har passerat vaktmästaren i magen.. /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KalleKula Inlagd September 29, 2010 Dela Inlagd September 29, 2010 Mätt och belåten.. Du bör nog åka till mamsen innan jobbet i morgon lilla vän.. Det där är inte mat för en riktig man.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd September 29, 2010 Dela Inlagd September 29, 2010 Du bör nog åka till mamsen innan jobbet i morgon lilla vän.. Det där är inte mat för en riktig man.. Håller med dig, inga riktiga män dricker mjölk och framförallt inte till pizza Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd September 29, 2010 Dela Inlagd September 29, 2010 :blahblah22: :blahblah22: :blahblah22: Mjölk är gött Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Oktober 2, 2010 Dela Inlagd Oktober 2, 2010 (ändrad) En av förra helgens tillställningar hos nära vänner som bjöd på. Diverse snittar, Wallenbergare med lingongelé, kantarellstuvning alternativ Champinjonsås, mandelpotatis. Chokladmoussekaka med grädde, björnbär och kiwi, kaffe och cognac. Ändrades Oktober 2, 2010 av Batleleli Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Oktober 2, 2010 Dela Inlagd Oktober 2, 2010 En av förra helgens tillställningar hos nära vänner som bjöd på. Diverse snittar, Wallenbergare med lingongelé, kantarellstuvning alternativ Champinjonsås, mandelpotatis. Chokladmoussekaka med grädde, björnbär och kiwi, kaffe och cognac. Usch, du borde sättas i fängelse som delar med dig av allt godis. Diverse snittar, Wallenbergare med lingongelé, kantarellstuvning alternativ Champinjonsås, mandelpotatis. Chokladmoussekaka med grädde, björnbär och kiwi, kaffe och cognac. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 2, 2010 Dela Inlagd Oktober 2, 2010 Dagens lunch från Jomtien beach, detta är STOR skillnad från Enis mat.. Nummer 1: Inte tillagad själv.. Nummer 2: Smakade inte lika gott.. Nummer 3: Inte samma bildkvalite... Nummer 4: Men jag är lika lycklig ändå.. Ha en go lördag kväll.. Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu