L64 Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Dagens första grillning Skickat från min U8860 via Tapatalk 2 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 En snabblunch idag....lihapiirakka, riktigt smarrigt tycker jag. Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Det bidde en kvarts dussin mackor till frukost med kobärs.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Gratang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Igår kväll blev det grillat med potatissallad Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Idag vart det PIZZA!! Med tomat, ost, tonfisk, purjo och lite salami. Till det en kall soda vatten. Men i morgon ska jag fasta. Ha en trevlig Lördag Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Just nu så är det varm chokladmjölk och nybakad kanelbulle. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Så nu kommer veckans sista inlägg på några dagar, FF drar till Rom skjutsen till Skavsta har kommit.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Gjorde en stuvning på korv och lök. Rivna morötter till de. Och en princessbakelse som efterrätt. Bantarmddag. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Blev Thailunch på krogen.. Bl.a Pad Thai och Bep gäng.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Dagens middag blir nyfiskad strömming från Nacka strand Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Ja nu har det hänt, åkte ditt.....fan...... Ber så mycket om ursäkt till er som hjälper mig och stöttar mig, ja vad f-n kan man säga känns änna lite jobbigt nu. Detta är ingen ursäkt, börjar med varmt mycket att göra få ordning på köket och några rum. Man vill ju ha några dagar till på stranden lapa sol och ha det gött, men den lilla jävelen på vänstra axeln tog över helt idag. Bara att hålla sig på rummet och tänka det är en nu dag imorgon, och försöka få klart det ja skall göra. Åke ordnar det andra inga problem. Ja som ni ser på bilden så har det gott ner några Chang igenom min strupe idag, Vad ja säger till mig själv, whiskyn, vodkan och allt annat är bensin...Så igen ber ja så mycket om ursäkt till er alla som stöttar mig, bara att ta nya tag imorgon....fan man måste klara detta.... Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Ja nu har det hänt, åkte ditt.....fan...... Maitans Guesthouse Jomtien (43).JPG Ber så mycket om ursäkt till er som hjälper mig och stöttar mig, ja vad f-n kan man säga känns änna lite jobbigt nu. Detta är ingen ursäkt, börjar med varmt mycket att göra få ordning på köket och några rum. Man vill ju ha några dagar till på stranden lapa sol och ha det gött, men den lilla jävelen på vänstra axeln tog över helt idag. Bara att hålla sig på rummet och tänka det är en nu dag imorgon, och försöka få klart det ja skall göra. Åke ordnar det andra inga problem. Ja som ni ser på bilden så har det gott ner några Chang igenom min strupe idag, Vad ja säger till mig själv, whiskyn, vodkan och allt annat är bensin...Så igen ber ja så mycket om ursäkt till er alla som stöttar mig, bara att ta nya tag imorgon....fan man måste klara detta.... Mvh Maitan. Supa i Thailand är inget problem...Problemet är att det är för lätt. Blir lätt en ful vana. Möter fastboende som kämpar med detta. Jag är i samma division... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Idag vart det hemma gjorda burgare Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Ja nu har det hänt, åkte ditt.....fan...... Maitans Guesthouse Jomtien (43).JPG Ber så mycket om ursäkt till er som hjälper mig och stöttar mig, ja vad f-n kan man säga känns änna lite jobbigt nu. Detta är ingen ursäkt, börjar med varmt mycket att göra få ordning på köket och några rum. Man vill ju ha några dagar till på stranden lapa sol och ha det gött, men den lilla jävelen på vänstra axeln tog över helt idag. Bara att hålla sig på rummet och tänka det är en nu dag imorgon, och försöka få klart det ja skall göra. Åke ordnar det andra inga problem. Ja som ni ser på bilden så har det gott ner några Chang igenom min strupe idag, Vad ja säger till mig själv, whiskyn, vodkan och allt annat är bensin...Så igen ber ja så mycket om ursäkt till er alla som stöttar mig, bara att ta nya tag imorgon....fan man måste klara detta.... Mvh Maitan. Du har semester drick lite öl denna vecka nya tag när semestern är över ha det så bra på din lediga tid Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 (ändrad) Ja nu har det hänt, åkte ditt.....fan...... Maitans Guesthouse Jomtien (43).JPG Ber så mycket om ursäkt till er som hjälper mig och stöttar mig, ja vad f-n kan man säga känns änna lite jobbigt nu. Detta är ingen ursäkt, börjar med varmt mycket att göra få ordning på köket och några rum. Man vill ju ha några dagar till på stranden lapa sol och ha det gött, men den lilla jävelen på vänstra axeln tog över helt idag. Bara att hålla sig på rummet och tänka det är en nu dag imorgon, och försöka få klart det ja skall göra. Åke ordnar det andra inga problem. Ja som ni ser på bilden så har det gott ner några Chang igenom min strupe idag, Vad ja säger till mig själv, whiskyn, vodkan och allt annat är bensin...Så igen ber ja så mycket om ursäkt till er alla som stöttar mig, bara att ta nya tag imorgon....fan man måste klara detta.... Mvh Maitan. Det är egentligen ingen fara om du tar en dag i veckan för att äta något annat och dricka några öl. Om vi pratar viktnergång alltså. Det är just därför man brukar förespråka en "ätardag" i veckan så att man härdar ut i längden. Så det är bara att bryta ätardagen imorgon och upp på hästen igen. Du klarar det. Ändrades Juni 1, 2013 av bond1 Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Det är egentligen ingen fara om du tar en dag i veckan för att äta något annat och dricka några öl. Om vi pratar viktnergång alltså. Det är just därför man brukar förespråka en "ätardag" i veckan så att man härdar ut i längden. Så det är bara att bryta ätardagen imorgon och upp på hästen igen. Du klarar det. Bond1 det är så mycket annat som kommer upp inne i skalen efter ölen.....jobbigt bara...tack för din omtanke Bond1.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Fläsk och lökgryta med pasta. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 lördagslyx bruna bönor och fläsk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 lördagslyx bruna bönor och fläsk Borde finnas "dubbelkarma" :14: :nyam: Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Ja, det är ju strömmings tider för oss på ostkusten nu, så det får man inte missa... La lite fisk i saltlag ca. 4 timmar, torkade dessa torra och skickade in i röken... Har varit på en hel del grill partyn, men nästan alla har haft en för tidig grillbädd, ( Enis väntade dock, heder...) Lite fläsk på brasan... Blev en förrätt, och en huvudrätt. Helt ok. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Grillkväll . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Grillkväll . Jag tog mig en lutare och då blev det rätsida på bilderna... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Jag tog mig en lutare och då blev det rätsida på bilderna... Ja dessa kameror o Photoshop lär jag mej aldrig.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu