mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 30, 2013 Dela Inlagd Maj 30, 2013 Frukost.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 30, 2013 Dela Inlagd Maj 30, 2013 dagens lunch blev gräddstuvad ungnötslever med färska champinjoner, serveras med färskpotatis o saltgurka.fantastiskt gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dryas Inlagd Maj 30, 2013 Dela Inlagd Maj 30, 2013 Idag fick jag Lab-Gai till middag, Phet mak mak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Maj 30, 2013 Dela Inlagd Maj 30, 2013 Det blev snabbmat idag, thaistyle, starkt och gott. Skinka och grönsaker. Sedan en drös med chili... Blanda med nudlar, sedan är det klart, passar bra med en kall öl Lite efterrätt också Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 30, 2013 Dela Inlagd Maj 30, 2013 lite brie, ungersk korv o svarta oliver...så enkelt o så fantastiskt gott med ett glas rött till!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Maj 30, 2013 Dela Inlagd Maj 30, 2013 Tyvärr så är potatisen bara tvättad och skrapad. Skalerskan fick IG på poleringskursen. Nästan dags. Börjar likna något. Nu kom det drickbara fram. Mums för en gubbe. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 30, 2013 Dela Inlagd Maj 30, 2013 sillmiddag 001.jpg Tyvärr så är potatisen bara tvättad och skrapad. Skalerskan fick IG på poleringskursen. sillmiddag 004.jpg Nästan dags. sillmiddag 006.jpg Börjar likna något. sillmiddag 007.jpg Nu kom det drickbara fram. sillmiddag 008.jpg Mums för en gubbe. Sådärja, färskpotatis ska skrapas å dillkokas å avnjutas med smör och/eller matjesill gärna med gräslöksblandad gräddfil... Sommarsverige i sitt esse... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 De här, go vänner Baguette med Serrano-skinka som halv-tolv-frukost Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Tjena! Till Lunch idag bjöd den Thailändska landsbygden på Hamburgare. Skivad rå lök,bacon,stekt hamburgare modell halv- fabrik( mycket goda,inköpta på Mackro) ketchup och Amerikansk hamburgerdressing(medtagen från Svedala) Gott som f-n! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Pepparsteak med vitloksbrod och lite sallad med majo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Fläskkarré Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Lax med skalad kokt potatis,remouladsås och grönt,till det ett glas citronvatten.Mums Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Fläsknoisette med grönpepparsås och råstekt potatis på Bryggeriet / Odenplan Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Grillad karre' med falsk potatissallad.+ ngn gurkbit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Kokt höna med currysås ris .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Idag blev det bara grönsallad från igår, orka inte steka några ägg efter dagens jobb.....heheheh Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Lazy Friday .. Bara färdiglagat.. Men jag valde kombinationen. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Lazy Friday .. Bara färdiglagat.. Men jag valde kombinationen. Med vänlig hälsning, Ett bra val..yummy.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 En deg på Mona vera. Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Blev lite tagiatelle, med en tonfisk / champinjon sås. ( Båda ungarna hemma, då är det "barnmat" som gäller...) Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Lite gott blev det, årets första svenska färskpotatis a 39 kr kg. med en sillabit Fläskfile med italiensk ost å lite annat gott, korven hade dom provsmakning på citygross idag, klart som fan ett sånt paket slank ner i påsa. sparris och tomater från den egna odlingen sen några färska jordgubbar från landet, nerkjöld med en kall pilsner, nu är det gonatt, upp å iväg 04 i morrn bitti, hoppas vara hemma till sena V 75 s'ndningen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 En deg på Mona vera. Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2 en dag för sent he he Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Äntligen hemma då blir det en liten kall och pilsner till Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Lite vardagsmat så här i början av helgen! Först det viktigaste Förbereder maten. och självklart även potatisrätterna Sedan äggen Hinner inte fotografera under tiden jag har flera stekpannor i gång på spisen. Men här är det färdiga resultatet. Klart att äta innan jag kör till nattens jobb. Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Nu kom FFs minsta kotte på besök igen.. Jag Ea VILL ha grillat med Mammas vitlökssmör.. Inte törs FF säga ifrån, curlingförälder som man är .. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu