borje222 Inlagd Maj 27, 2013 Dela Inlagd Maj 27, 2013 Men Börje, hade du inte koll på det Inte jag heller innan förra årets julbord då det serverades och smakade supersmaskigt. /Enis Jag kan väl säga så här, tex porterkött drar man isär köttet med ett par gafflar, vilket jag gjort i årtionden... Att man nu har snitsat till det med lite engelska, var ju nytt...men det heter väl något nytt snart... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 27, 2013 Dela Inlagd Maj 27, 2013 Hoppsan fick en dessert av Khan efter maten.gött. Men vi skall på en promenad snart, då skall ja göra en dessert till henne.kommer bild senare,,,. Då har vi varit ute på en liten promenad, och denna dessert gjorde ja till Khan.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 27, 2013 Dela Inlagd Maj 27, 2013 Hoppsan fick en dessert av Khan efter maten.gött. Men vi skall på en promenad snart, då skall ja göra en dessert till henne.kommer bild senare,,,. Puhhhh ... ser gött ut... Var först rädd att vi skulle få se kristyr på chokladpralin /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 27, 2013 Dela Inlagd Maj 27, 2013 Puhhhh ... ser gött ut... Var först rädd att vi skulle få se kristyr på chokladpralin /Enis Det vågar ja ej lägra ut....heheheheh Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 27, 2013 Dela Inlagd Maj 27, 2013 Och vad säger vågen? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Maj 27, 2013 Dela Inlagd Maj 27, 2013 Och vad säger vågen? KLIV AV SNÄLLA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 27, 2013 Dela Inlagd Maj 27, 2013 KLIV AV SNÄLLA De var min våg det men jag menade vår dietist på soi song Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 27, 2013 Dela Inlagd Maj 27, 2013 Och vad säger vågen? Endast 2kg ner denna gång så den står på 83,1 nu, skall köra 30 dagar till lika dant ... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 27, 2013 Dela Inlagd Maj 27, 2013 Katom med egentillverkad knaprig bacon samt nem bidde det till medda idag. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 27, 2013 Dela Inlagd Maj 27, 2013 bild 1 (41).JPG bild 2 (39).JPG Katom med egentillverkad knaprig bacon samt nem bidde det till medda idag. Khan blev tokig när ho såg bilden....hahahahah Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 27, 2013 Dela Inlagd Maj 27, 2013 bild 1 (41).JPG bild 2 (39).JPG Katom med egentillverkad knaprig bacon samt nem bidde det till medda idag. Nem, är det köttfärs ? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Maj 27, 2013 Dela Inlagd Maj 27, 2013 Blodpudding å bacon!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 27, 2013 Dela Inlagd Maj 27, 2013 Nem, är det köttfärs ? Fläskfärs, vitlök, nam seasoning mix powder, kokt grisaskin som strimlats. skall sedan ligga och ligga till sig så det får en syrlig smak "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 27, 2013 Dela Inlagd Maj 27, 2013 (ändrad) Middag på G.. Helt OK.. Matchen Nästa! Med vänlig hälsning, Ändrades Maj 27, 2013 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 27, 2013 Dela Inlagd Maj 27, 2013 Middag på G.. Helt OK.. Matchen Nästa! Med vänlig hälsning, Bajen? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 27, 2013 Dela Inlagd Maj 27, 2013 Bajen? Japp, vårat kvarterslag måste få lite stöd mot Jönköping! Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 27, 2013 Dela Inlagd Maj 27, 2013 Jag kan väl säga så här, tex porterkött drar man isär köttet med ett par gafflar, vilket jag gjort i årtionden... Att man nu har snitsat till det med lite engelska, var ju nytt...men det heter väl något nytt snart... Mvh. borje222 ropa vieja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 27, 2013 Dela Inlagd Maj 27, 2013 Middag på G.. Helt OK.. Matchen Nästa! Med vänlig hälsning, Perfekt med ett ställe utan lammkött “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 27, 2013 Dela Inlagd Maj 27, 2013 det blev neua nam tok (stark grillad biffsallad med koriander o mynta) till kvällsmat...fantastiskt gott!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Maj 27, 2013 Dela Inlagd Maj 27, 2013 Måndag och därmed vardagsmat igen! Ingredienserna. Efter att ha brynt köttet är det dags att linda in det i Bacon. Färdigt för ugnen för att efterstekas till perfekt temperatur. Under tiden har jag förvällt den GULA svampen som jag sedan finhackar. Tillsammans med detta och lite kryddor blir det en ljuvlig sås. Var bara tvungen att provsmaka såsen. Och ja, den smakade kantareller. För att få lite sting på maten serveras också detta till. Jag är ingen utbildad kock, så vissa saker köper jag färdiga. Serverat och klart att hugga in på middagsmaten. :nyam: OCH JA!! Självklart serveras det Liiis till maten! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 27, 2013 Dela Inlagd Maj 27, 2013 (ändrad) Japp, vårat kvarterslag måste få lite stöd mot Jönköping! Med vänlig hälsning, Hjälpte inte för att inte bli OT så käkade jag varm korv med slotts starka till matchen Ändrades Maj 27, 2013 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 27, 2013 Dela Inlagd Maj 27, 2013 Hjälpte inte för att inte bli OT så käkade jag varm korv med slotts starka till matchen Ja nu är ni i topp Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 27, 2013 Dela Inlagd Maj 27, 2013 Ja nu är ni i topp Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Förhoppningsvis för att stanna men jag tvivlar tyvärr. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 27, 2013 Dela Inlagd Maj 27, 2013 Dippa ni i örebro ? ekströms eller Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 27, 2013 Dela Inlagd Maj 27, 2013 det blev neua nam tok (stark grillad biffsallad med koriander o mynta) till kvällsmat...fantastiskt gott!!! Nam tok betyder vattenfall, men i detta fall är det nog grisblod som åsyftas, kopplingen till kött har jag inte klarat ut. Thai damerna kan nog förklara, och även då nom tok. Sorry för ot. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu