Oregistrerad Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Det blev ett par kabanoss med lite äggröra till lunch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Kabanoss med broccoli Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 uploadfromtaptalk1369487686635.jpg Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2 Är det morsan som ligger bakom denna rätt... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Är det morsan som ligger bakom denna rätt... Jag gissar på restaurant el pizzeria som gjort den Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Snart mat Skickat från min U8860 via Tapatalk 2 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Fick ett par med korv med bröd ute på altanen.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 (ändrad) Grillat är gott Lamai. Ändrades Maj 25, 2013 av jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Är det morsan som ligger bakom denna rätt... Hon ligger bara bakom notan. .. Maten åts på Yammi bakom saluhallen Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Hon ligger bara bakom notan. .. Maten åts på Yammi bakom saluhallen Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2 Hahahah det är väl ok om hon ligger bakom notan.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Hamburgare på surdegsbröd, skivad saltgurka och stark finsk senap och räksallad på toppen.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Lillpuman Ea var på besök igen, Hördu Pappa FF jag vill ha lite grillat idag,, Fixa något som duger.. Javisst det var bara att ställa sig vid fuskgrillen att fixa något till lilltrollet.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Hamburgare på surdegsbröd, skivad saltgurka och stark finsk senap och räksallad på toppen.. Med vänlig hälsning, Surdegsbröd.. Mmmm det är f-n underbart, å jäklar vad det sög till nu när jag såg ditt episkt vackra stilleben... Läckert, har aldrig provat med hamburgare förut men jag ska... Lovar Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Fyllde på med ordentligt med kalorier. Det är ju CL-final ikväll och det kommer att bli krig på Wembley. Heja Dortmund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Nystekt fläsk Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Kebab med bröd. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Hickory grillad/rökt laxfilé med färsk pasta som fåt götta till sig i creme frasie, lök, dill, havssalt och citron /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Blev en pizza, med champinjon / kantarell stuvning som grund. Skinka, lök, tomat, feferoni och en bra ost... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Ett par tre fyra knäckemackor med makrill o tomatsås med en pilsner slank ner till kvällsmål.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 första svenska färskpotatisen med sill o det som sig bör... frugan är vacker som en dag o gubben är som han är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 26, 2013 Dela Inlagd Maj 26, 2013 Koreansk bbq. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Maj 26, 2013 Dela Inlagd Maj 26, 2013 Ostkorv med pommes, Isaansryle Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 26, 2013 Dela Inlagd Maj 26, 2013 Nåja Mille, jag tycker att den gubben e ganska söt åxå... Underbart men färskpotatis, smakade den som den gör runt midsommar?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 26, 2013 Dela Inlagd Maj 26, 2013 Mors dagsfrukost Väckte familjen 8.00 med färdig frukost bestående av ost,bröd,kaffe,kokta ägg och två sorters pålägg(kalkon,och rökt salami)Och naturligtvis ett paket inhandlat på den lokala guldsmeden,det är ju Mors dag idag 2 trötta familjemedlemmar genomled tillställningen för att sedan återgå till favoritsysselsättningen=sova Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 26, 2013 Dela Inlagd Maj 26, 2013 Nåja Mille, jag tycker att den gubben e ganska söt åxå... Underbart men färskpotatis, smakade den som den gör runt midsommar?? nää, den va lite vattnig.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu