BanFang Inlagd September 26, 2010 Dela Inlagd September 26, 2010 (ändrad) Igår blev det en Pizza från Göteborgs godaste pizzeria. Utby Pizzeria. I dag ska jag grilla Polsk Chorizo till det blir det egenlagad potatis sallad. Ändrades September 26, 2010 av BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd September 26, 2010 Dela Inlagd September 26, 2010 Kassler är gott det också Rökta Arne Va E Arne på Röken Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 26, 2010 Dela Inlagd September 26, 2010 Va E Arne på Röken Alltid Microlöse Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd September 26, 2010 Dela Inlagd September 26, 2010 (ändrad) Igår blev det en Pizza från Göteborgs godaste pizzeria. Utby Pizzeria. I dag ska jag grilla Polsk Chorizo till det blir det egenlagad potatis sallad. Den tallriken såg inte dum ut Ha en bra dag! Ändrades September 26, 2010 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 26, 2010 Dela Inlagd September 26, 2010 De där körvarna såg jäkligt smarriga ut Ska man micra bacon så är det bäst att lägga dem på ett hushållspapper så feetet sugs upp “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 26, 2010 Dela Inlagd September 26, 2010 De där körvarna såg jäkligt smarriga ut Ska man micra bacon så är det bäst att lägga dem på ett hushållspapper så feetet sugs upp Knepen är många men gjutjärnspannan är bäst enl mig Teflonminnet Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 26, 2010 Dela Inlagd September 26, 2010 Knepen är många men gjutjärnspannan är bäst enl mig Teflonminnet Arne Absolut, micro är en nödlösning “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bolme Inlagd September 26, 2010 Dela Inlagd September 26, 2010 Bakis och trött så va gör man........... Ringer hit och ligger kvar i soffan /////Bolme Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd September 26, 2010 Dela Inlagd September 26, 2010 Bakis och trött så va gör man........... Ringer hit och ligger kvar i soffan /////Bolme Ja dom kan vara räddningen i nöden ibland. Men då ska man vara bra sjuk eller lat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 26, 2010 Dela Inlagd September 26, 2010 Mätt och nöjd Wiskeybrynt fläskfilé med en svart trumpetsvamp/Mango Chuttney sås samt grattinerad potatispuré / Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 26, 2010 Dela Inlagd September 26, 2010 Två kvällsmackor i sin enkelhet hackad lök, smör, svart trumpetsvamp, trattisar, nymalen salt o peppar frästes på i pannan lite smör på franskbröd, på med svampen å löken, tomater och lagrad ost, cayenne peppar gratinera i ugnen en stund. i bakgrunden lurar en lutare såg INTE mumsigt ut fylltratten 2 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd September 26, 2010 Dela Inlagd September 26, 2010 Micrad korv och micrad kassler, är det ingen som provat att micra ett ägg En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 26, 2010 Dela Inlagd September 26, 2010 Idag blev det fläskfile med potatisgratäng,till det blev det kantarellsås(med mycket grädde i)svampen förövrigt levererad av Svampen(tack)Som dryck intogs ett stort glas aqua.Suveränt gott(och lite kvar till nattamat)tyvärr inga bilder men ni vet ju varför Mvh Måne som är mätt än(5 timmar senare) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 26, 2010 Dela Inlagd September 26, 2010 Gammal pizza från igår...urk..tur det fanns dryckjom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd September 26, 2010 Dela Inlagd September 26, 2010 Hej till er som micrar olika maträtter se mina tidigare inlägg för tips . Sen är ju kall (överbliven) pizza rätt gott om man lagt in den i kylen i tid och äter den kall men halvljummen pizza är ju inte gott. Idag blev det lite panerad schnitzel med pommes och stekta champinjoner . Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 27, 2010 Dela Inlagd September 27, 2010 (ändrad) Nu när man är ute på havet fick det bli lite sjömat //Broskan Ändrades September 27, 2010 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd September 27, 2010 Dela Inlagd September 27, 2010 Ugnsbakad lax med parmesan på en bädd av spenat, vitlök och grädde. Slurp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd September 28, 2010 Dela Inlagd September 28, 2010 Ugnsbakad lax med parmesan på en bädd av spenat, vitlök och grädde. Slurp. Ser smarrigt ut. Fint komponerad och härliga färger. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 28, 2010 Dela Inlagd September 28, 2010 Det vart en somtam idag till frukost för aptiten var inte på topp. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 28, 2010 Dela Inlagd September 28, 2010 Nu när man är ute på havet fick det bli lite sjömat //Broskan Ser att du har investerat i en kamera Broskan trevligt får nog lägga nihgtlife på favoriter nu När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 28, 2010 Dela Inlagd September 28, 2010 Ser att du har investerat i en kamera Broskan trevligt får nog lägga nihgtlife på favoriter nu Vet inte om man kan kalla det investering bytte bara ut min Ixus 70 mot den här Ixus 130 för 1900kr Många tusen upp till din nivå //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 28, 2010 Dela Inlagd September 28, 2010 Idag blev det pasta med lök, vitlök, purjolök, bacon, majs, chili och kantarellost. Till det ett glas vin. Riktig smarrigt så här en tisdag. J.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ITOY Inlagd September 28, 2010 Dela Inlagd September 28, 2010 Ris, ett stekt ägg, stekt thailändsk korv och hemplockade trattkantareller toppat med sweet chilisås. Det hela sköljdes ned med ett glas kranvatten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd September 28, 2010 Dela Inlagd September 28, 2010 Hemlagat rotmos och värmlands/fläskkorv. Senap till... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 28, 2010 Dela Inlagd September 28, 2010 Hemlagat rotmos och värmlands/fläskkorv. Senap till... Det var länge sedan.. mums "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu