Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.

Swemag

Recommended Posts

Guest J666

Ja kompis Mamsens station är allt det bästa när man vill ha nåt gött...

Absolut! Och i helgen ska morsan å hennes man vara i gbg hela helgen på nån hotellweekend så har gjort klart för henne att jag vill bli bortskämd. .. 5555

Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2

Dela på andra sajter

Absolut! Och i helgen ska morsan å hennes man vara i gbg hela helgen på nån hotellweekend så har gjort klart för henne att jag vill bli bortskämd. .. 5555

Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2

Härligt kompis, och det kommer du att bli...

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Inte idag men i onsdags när jag var på tjänsteresa i underbara Sthlm, så bjöds det på lite kallskuret bestående av älg, lamm och vildsvin till förrätt.

Varmrätt bestående av brässerad kalvkind med potatiskaka, grillad sparris, stekt varmrökt sidfläsk samt rövinsreduktion....

Allt serverades ombord på en mysig gammal båt under en tur i Sthlm:s fina skärgård.

Glömde kameran, så tyvärr inga bilder..

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

Inte idag men i onsdags när jag var på tjänsteresa i underbara Sthlm, så bjöds det på lite kallskuret bestående av älg, lamm och vildsvin till förrätt.

Varmrätt bestående av brässerad kalvkind med potatiskaka, grillad sparris, stekt varmrökt sidfläsk samt rövinsreduktion....

Allt serverades ombord på en mysig gammal båt under en tur i Sthlm:s fina skärgård.

Glömde kameran, så tyvärr inga bilder..

Nu började jag sakna minus-karma-knappen :D :D :D

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Dela på andra sajter

Kötthandlarn
Nu började jag sakna minus-karma-knappen :D :D :D

Ja, det är nästan så jag har lust att ge mig själv minuskarma för den missen.. :thumbsup:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

Dessa SKA intagas med mat om du är det minsta rädd om din mage!!!! :offtopic:

Äh, det har funkat de sista 20 åren :) ... men de slinker oftast ner med en näringsdryck i alla fall ...

asumption is the mother of all fuckups!

Dela på andra sajter

Oregistrerad
Enkel mat är ibland godast. :nyam: :nyam:

Jesus Christ! Vilka gormander vi har här bland oss! Man känner sig som en övervintrad uteliggare i ett nystädat Blå hallen.

Här blev det frulle bestående av halvfralla med ägg och kaviar samt ytterligare halvfralla med mellanlagrad ost, välrökt skinka, gurka å tomat.

Till detta (Brasiliansk) apelsinjuice och kaffe latte. En mjukstart på dagen.

Dela på andra sajter

IsaanWarrior

Potatis med fläskkotlett, Isaanstylepost-7380-1369394366,66.jpg

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Dela på andra sajter

Kenneth4618
Blev lite av varje :nyam:

Ändå var det där bara förrätten :ahh:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

En salig mix blev det idag,bacon,köttbullar, falukorv och 2 stekta ägg,till det hemstampat potatismos och ett glas minimjölk.Mixade ihop alltihop och åt med sked  :thumbsup:  gott som satingen och paltkoman slog till så nu har jag nyss vaknat  :crazy:

Måne

Dela på andra sajter

Tallviking

Inget efter frukost. Drog ut en visdomstand kl 8 i morse

Så nu får det bli lite vin som smärtstillande här på kontoret tillsammans med en kollega som slutar och har lite "mingel"

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Fortsättning följer om Vika Brödet, men fortfarande inte vedeldade ungnar, hoppas det går att läsa detta brev från Leksandsbröds VD

post-5552-0-47402000-1369409050_thumb.jp

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Pytt i Panna,2 stekta ägg & rödbetor satt bra i valkarna!!! :crazy:  :thumbsup:

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Fortsättning följer om Vika Brödet, men fortfarande inte vedeldade ungnar, hoppas det går att läsa detta brev från Leksandsbröds VD

attachicon.gifvikabröd.jpg

Fy fan det är fördjävligt, å jag som har träffat den där jävla smilfinken Joon...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Fy fan det är fördjävligt, å jag som har träffat den där jävla smilfinken Joon...

Tar du på dej jobb  du vet du  går back på ?

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

Tar du på dej jobb  du vet du  går back på ?

Jag tar inte på mej jobb i K-märkta hus om jag vet att jag kommer att förstöra dom...

Vikabröd rullar å ger vinst, men inte vinst som storbolagen vill. Vikabröd är lagom som familjeföretag. En hårt arbetande familj skulle nog leva gott på det brödet om inte Leksandsbröd köpt namnet och nu står i begrepp att våldta det..

Smakar lite statligt Pripps ala 60-70 tal. - Köp upp alla irriterande lokala småbryggerier -lägg ner dom å sälj Pripps Blå..

Dela på andra sajter

En hårt arbetande familj

En hårt arbetande familj skulle nog leva gott på det brödet

Nu skall vi inte gå för mycket OT, men om det inte finns "En hårt arbetande familj" så inte skall man vi väl skälla ut någon

som försöker baka med samma smak ?

Jag vill gärna att vi får tillbaks alla små slaktar/bakar/fisk-butiker men då krävs att vi alla handlar där.

Tyvärr en utopi, alla vil ha närbutik men ingen handlar där , för då hade dom varit kvar.

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

Leksandsbröd har möjligheten att ``försöka samma sak´´ de e bara att fortsätta avlöna bagarna å låta dom baka vidare i dom lokaler som dom redan äger.

Men ssv. vinsten är inte hög nog åt fina fjollfamiljen.

Jag träffade även spolingens far. Han hade ryggrad och var en jäkla juste människa rak och ärlig, vilket tydligen inte nedärvdes.

I mitt tycke så ere bättre att lägga ner namnet Vika bröd, än att förstöra det med att baka nåt jäkla surrogat i  elugn...

Ändrades av Odin

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Lunch: Våran egenkomponerade lasange; lasangeplattor, squash, egenmald fläskfärs, spenat, keso och mozzarella och färsk chili på vuxensidan. Vid sidan om morot, annanas och broccoli. Postade en bild

Middag blev Nepalesisk hämtmat; Postade en bild Stark lammcurry med potäter och ris, Momo ( Nepalesiska dumplings med två såser)

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Frugans kommentar var väl rätt planka!! jag som inte ens är hungrig..

Men FF var riktigt hungrig så allt gick ner..

post-5021-0-64741400-1369420301_thumb.jp

post-5021-0-71014700-1369420361_thumb.jp

post-5021-0-04884200-1369420399_thumb.jp

post-5021-0-79620100-1369420444_thumb.jp

FF

www.easi.nu

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...