Maitan Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Här blev det två stekta ägg ( nån som känner till det hehehehe) lite tonfisksallad, och lite melon... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 dagens helfabrikat.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Dagens hemmagjorda lasagne.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Idag blev det en sallad bestående av rökt lax,musslor,räkor,couscous, bönor och en halv minipanriche.Lite vitlökssås och ett glas vatten.Uppfriskande gott men nu är jag hungrig som en varg igen så det får bli en stekkorv till matchen på Behrn Arena så tog den nyttiga dagen slut Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Nu ska jag ut och tända grillen, så regnet kommer väl om en stund Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 idag blev det moo pad prik bai kraprao(wokad färs med chilli, vitlök o basilika) serverades med stekt ägg o råris.en av mina favoriter så jag säger väl fantastiskt gott även idag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Snodde ihop en Quiche Lorraine när jag kom hem idag. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Nu ska jag ut och tända grillen, så regnet kommer väl om en stund Grilla vattenmelon??? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Rydberg!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Nu är det käkat å klart, vi hann prexis innan regnet kom Tänt vare här När blire fin glöd, hungrig Äntligen lite bränna på kottbitarna Lynn målar pallkragar till nån ny maskorosodling Midsommarpluggen har prexsis kikat fram ur jorden Nu börjar käket bli klart Å nu spöregnar det Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Snark kan ni få äta nylagade äkta svenska köttbullar i Thailand eller Falukorv eller surströming http://extreme.idg.se/2.1030/1.508548/nasa-skriver-ut-maten-3d-pizza-for-mars-resor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Äntligen lämnat Sveriges baksida å hamnat på framsidan gbg... När jag blir kung ska jag gräva en stor vallgrav runt stockholm å sparka över den hålan till Finland.. Nu sibylla käk. Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Äntligen lämnat Sveriges baksida å hamnat på framsidan gbg... När jag blir kung ska jag gräva en stor vallgrav runt stockholm å sparka över den hålan till Finland.. Nu sibylla käk. uploadfromtaptalk1369246142079.jpg Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2 Frihamnen? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Frihamnen? Nej bilden e från Hissings Backa... Där jag skulle lossat... Just nu står jag gömd och inlåst på ett åkeri nånstans som jag inte vill skriva här med tanke på lasten... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Nej bilden e från Hissings Backa... Där jag skulle lossat... Just nu står jag gömd och inlåst på ett åkeri nånstans som jag inte vill skriva här med tanke på lasten... Pm:a,jag har köpt ett flaj cola Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 För att återgå till ämnet så blev det 2 stekta med bröd på matchen som förövrigt Örebro vann med 1-0 efter ett bedrövligt spel,inget att göra i första divisionen på ett tag om inte bättring sker. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 23, 2013 Dela Inlagd Maj 23, 2013 Igår blev det japansk med några kollegor från Singapore. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Maj 23, 2013 Dela Inlagd Maj 23, 2013 Till frukost idag tunasallad och gott nybakat bröd. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Maj 23, 2013 Dela Inlagd Maj 23, 2013 Liten avskedsfest, Somtam stället fick det bli. Inte glömma hönsfötterna, viktig delikatess Summa för sex pers 525B plus dricka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 23, 2013 Dela Inlagd Maj 23, 2013 (ändrad) dagens lunchrätts namn har jag glömt bort, smakade fantastiskt gott hur som helst!! Ändrades Maj 23, 2013 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Maj 23, 2013 Dela Inlagd Maj 23, 2013 Idag blev det spaghetti med köttfärssås, Isaanstyle Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 23, 2013 Dela Inlagd Maj 23, 2013 Dagens lunch smörstekt gös och oskalad potatis, med en rotfrukt jag glömt namnet på och en citron. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 23, 2013 Dela Inlagd Maj 23, 2013 Dagens lunchlåda: Ungsbakad lax med kokta morötter och broccoli, tomat, paprika och annanas i ajoli. Kolsyrat kranvatten. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Maj 23, 2013 Dela Inlagd Maj 23, 2013 Falukorv med stuvad blomkål Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 23, 2013 Dela Inlagd Maj 23, 2013 Banker & Mash. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu