mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 20, 2013 Dela Inlagd Maj 20, 2013 Lammfärsburgare på rostat surdegsbröd och toppad med skagenröra.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 20, 2013 Dela Inlagd Maj 20, 2013 Nudelsoppa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 20, 2013 Dela Inlagd Maj 20, 2013 Sesammarinerad spädgris med tysk potatissallad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 20, 2013 Dela Inlagd Maj 20, 2013 Fest idag....kycklingsfile bitar, omelett på två ägg med lök,tomater,vitlök,plus ett glas mjölk ( standard ). Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 20, 2013 Dela Inlagd Maj 20, 2013 Rädda Vikabrödet Psst! Det blir Vikabröd även efter midsommar. Enligt uppgift flyttar Leksandsbröd tillverkningen av Vika till Leksand och därmed fortsätter tillverkningen. På vilket sätt vet vi inte och därför är vi försiktiga med hyllningar. Men ni får gärna gilla oss för att vi levererar nyheter hetare än en bakstuga! Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 20, 2013 Dela Inlagd Maj 20, 2013 Rädda Vikabrödet Psst! Det blir Vikabröd även efter midsommar. Enligt uppgift flyttar Leksandsbröd tillverkningen av Vika till Leksand och därmed fortsätter tillverkningen. På vilket sätt vet vi inte och därför är vi försiktiga med hyllningar. Men ni får gärna gilla oss för att vi levererar nyheter hetare än en bakstuga! Ska dom fortsätta med vedeldning, eller bakar dom bara brödet i sina hypermodärna datoriserade ugnar...? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Maj 20, 2013 Dela Inlagd Maj 20, 2013 Latmansmat=Korv och makaroner Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 20, 2013 Dela Inlagd Maj 20, 2013 till lunch serveras dijongräddstuvad pytt med ägg o rödbetor...fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 20, 2013 Dela Inlagd Maj 20, 2013 till lunch serveras dijongräddstuvad pytt med ägg o rödbetor...fantastiskt gott! Det har jag inte tänkt på, tack för dagens middagstipps... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dryas Inlagd Maj 20, 2013 Dela Inlagd Maj 20, 2013 Söndagens frukost var ingen höjdare faktiskt, jag skulle nöjt mig med hustruns Rissoppa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Maj 20, 2013 Dela Inlagd Maj 20, 2013 Blev en potatisgratang med... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 20, 2013 Dela Inlagd Maj 20, 2013 Idag en riktig överraskning. En sådan när man tar en låda ur frysen och hoppas att den skall innehålla något gött. Det visade sig vara fläskfilé med ris och gräddsås, lök och ärtor. En glad överraskning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 20, 2013 Dela Inlagd Maj 20, 2013 en tallrik småplock o ett gott glas rött..fantastiskt!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 20, 2013 Dela Inlagd Maj 20, 2013 en tallrik småplock o ett gott glas rött..fantastiskt!! Buuuuu på dig din gottegris ;-) /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 20, 2013 Dela Inlagd Maj 20, 2013 Chili och citrongräs marinerad sej med färskpotatis och örtaioli.. mumma! Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 20, 2013 Dela Inlagd Maj 20, 2013 Ska dom fortsätta med vedeldning, eller bakar dom bara brödet i sina hypermodärna datoriserade ugnar...? Frågan är redan vidaresänd till ledningen för Leksandsbröd, det blir ju inte riktigt samma smak utan veden Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 20, 2013 Dela Inlagd Maj 20, 2013 Funderar oå om denna tråd skulle kunna vara min räddning undan svält. . Får massa inspiration. ... Får man be im hjälp? Om jag inte postar minst var tredje dag så jan ni väl påminna mig att jag behöver äta.. Och ja! Jsg bjuder här med in mig själv på middag.. *smart* Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Maj 20, 2013 Dela Inlagd Maj 20, 2013 Har varit på min bästa polares bröllop i Prag i helgen som gick, ett litet axplock av vad vi åt under vår vistelse där. Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 21, 2013 Dela Inlagd Maj 21, 2013 Lite av varje. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Maj 21, 2013 Dela Inlagd Maj 21, 2013 Funderar oå om denna tråd skulle kunna vara min räddning undan svält. . Får massa inspiration. ... Får man be im hjälp? Om jag inte postar minst var tredje dag så jan ni väl påminna mig att jag behöver äta.. Och ja! Jsg bjuder här med in mig själv på middag.. *smart* Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Självklart att alla få be om hjälp i den här tråden. Finns bara ett KRAV: Skall handla om MAT Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Maj 21, 2013 Dela Inlagd Maj 21, 2013 Varför pratar du och FF i tredje person bara nyfiken har inga problem med det, Men bara undrar (nicke nyfiken) Mvh Pho Grabbarna kanske är polare med Zlatan...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 21, 2013 Dela Inlagd Maj 21, 2013 Idag blir det Norrlansdpölsa,röbetor,stekt ägg!mums Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 21, 2013 Dela Inlagd Maj 21, 2013 Lammfärsbiff med klyftpotatis och rotgrönsaker etc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Maj 21, 2013 Dela Inlagd Maj 21, 2013 Pepparstek med pommes, Isaanstyle Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 21, 2013 Dela Inlagd Maj 21, 2013 till lunch serverades smörstekta laxburgare med romsås o grönsaker.fantastiskt gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu