Hua Hin Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Kvälls fika Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Lite till på grillen.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Liten grill blir flera gånger på grillen., Lite kycklingfilé omgång 3.. Blev en hel del till slut.. På tallriken .. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Medan ALLA andra grillade godsaker...tog jag en kylskåpsrensning... Blev en bondomelett med en coleslaw sallad Denna har jag inte hittat i Sverige, så jag var tvungen att att köpa i pattis senast, fick tillfälle att prova idag. Ja, det blev mat idag också... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Eftersom FF fick finbesök,? idag var det bara att fixa mat till (Ea)!! FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Medan ALLA andra grillade godsaker...tog jag en kylskåpsrensning... Blev en bondomelett med en coleslaw sallad 1.JPG Denna har jag inte hittat i Sverige, så jag var tvungen att att köpa i pattis senast, fick tillfälle att prova idag. 2.JPG Ja, det blev mat idag också... 3.JPG Mvh. borje222 Din jävel... Jag såg salsan, försök inte slingra dej... Vill ha.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dryas Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Blev några Jordgubbar, frugan sa att de var sura så jag doppade första gubben i sockret som hon hällt upp på tallriken. För om jordgubben är sur så blir den sötare av socker... Trodde jag, Men jag blev något förvånad när jag fick gubben i munnen, Thai logik säger tydligen att Salt gör sur gubbe godare... Jag åt bara en.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Hemma hos Bengt, han bjöd på grillat och senaste nytt från Jomtien. Gott och trevlig var det. Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Hemma hos Bengt, han bjöd på grillat och senaste nytt från Jomtien. Gott och trevlig var det. 1-015.JPG brevik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 En näve kärlek. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 18, 2013 Dela Inlagd Maj 18, 2013 En näve kärlek. Fel tråd, leta lite så kanske du hittar en tråd om masturbation. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 18, 2013 Dela Inlagd Maj 18, 2013 Frukost.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Maj 18, 2013 Dela Inlagd Maj 18, 2013 Tjena! Igår fredagskväll fixades detta till på den Thailändska landsbygden. Smöra en form. Skala och strimla plugg...jag vill ha dom grova. Lägg i formen. Vräk på ett gott gäng med lök. 2 burkar ansjovis blir nog perfekt. På med ett nytt lager plugg. Häll över grädde i massor. Häll i spadet från burkarna. Några feta klickar med smör. Avsluta med ströbröd. In i ugnen. Frugan äter detta under tiden... Samtidigt som hon steker dessa delikatesser (luktar fan) Efter ca 45 min tas den ut...mer grädde tillsätts. In i ugnen igen. Färdig. Janssons Frestelse serverad med ägg,kaviar samt knäckebröd. Tyvärr inga köttbullar,fanns ingen färs att köpa. Som vanligt intogs det Chang till detta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 18, 2013 Dela Inlagd Maj 18, 2013 Idag blev det två tomater, två stekta ägg, och en gurka.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Maj 18, 2013 Dela Inlagd Maj 18, 2013 Fläskfile med lök och potatis i currygrädde Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 18, 2013 Dela Inlagd Maj 18, 2013 8 sorters "sallad", pasta, bulgur, kyckling, kyckling, lax, lax, kräftstjärtar, kladdröra. Inte mycket sallad i dagens sallad. Men ner åkte den ofotograferad. En som inte har lika bråttom.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Maj 18, 2013 Dela Inlagd Maj 18, 2013 Idag har Bowlerskan föselsedag och traditionsenligt (och lite fantasilöst) så blir det middag på Beefeater, följt av en barrunda. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 18, 2013 Dela Inlagd Maj 18, 2013 Idag har Bowlerskan föselsedag och traditionsenligt (och lite fantasilöst) så blir det middag på Beefeater, följt av en barrunda. Varför bryta ett vinnande koncept och bara det bästa är gott nog ,hälsa och gratta från mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Maj 18, 2013 Dela Inlagd Maj 18, 2013 Idag har Bowlerskan föselsedag och traditionsenligt (och lite fantasilöst) så blir det middag på Beefeater, följt av en barrunda. Hälsa bowlerskan och gratta "suk san wan gert" För ett par veckor sedan, tränade jag bowling med en ny medlem . Vi hade kul under träningen, så jag frågade honom om han ville träna nästa vecka igen. Han sa: " . Visst, men jag kan vara en timma sen " . Följande vecka kommer han på rätt tid., och vi övade, den här gången han spelar vänsterhänt . Jag frågade honom om han ville träna igen nästa vecka Han svarade: ". Visst, men jag kan vara en timma sen" Jag frågade honom: "Hur kommer det sig ibland spelar högerhänt och andra gånger, vänsterhänt. " Han sa: "När jag vaknar på morgonen och min fru sover på hennes vänstra sida, så jag spelar vänsterhänt och om hon sover på hennes högra sida, då jag spelar högerhänt ". då frågar jag, "Så, vad händer om hon ligger plant på rygg" "Det är då Jag blir en timma sen! "svarade han Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 18, 2013 Dela Inlagd Maj 18, 2013 Lite byt av huvudsindrerigenser, dvs andra pärer o fattigmansfile o rostade pärer o samma sås som igår. Mätt blev man o gott var det också. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 18, 2013 Dela Inlagd Maj 18, 2013 ensam hemma så det blev rester...tacogratäng med sallad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 18, 2013 Dela Inlagd Maj 18, 2013 Idag har Bowlerskan föselsedag och traditionsenligt (och lite fantasilöst) så blir det middag på Beefeater, följt av en barrunda. Hälsa grattis Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 18, 2013 Dela Inlagd Maj 18, 2013 (ändrad) Grillad kyckling och egenmarinerad grillad flintastek bjöds det på idag tillsammans med en ljummen potatissallad, enis kryddsmör och grillad sparris. Damerna åt rutten fisk som vanligt Mätt och belåten... men tyvärr lite ont i hals och leder så jag orkade inte med någon fortsättning ut i sommarnatten. /Enis Ändrades Maj 18, 2013 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Maj 18, 2013 Dela Inlagd Maj 18, 2013 Ja idag jobbade frugan, så det fick bli lite barnmat för mig och grabben. Sparrisen växer som ogräs nu, så det var bara att skörda... Blev chorizo av bra kvalitet, med lite klyftpotatis, hemslagen bea och gurkmajonäs. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Maj 19, 2013 Dela Inlagd Maj 19, 2013 Ja det var faktiskt igår, och då blev det hemgjorda köttbullar 50% nöt och 50% fläskfärs till det en god sås och gröna ärtor. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu