ellim63 Inlagd Maj 11, 2013 Dela Inlagd Maj 11, 2013 dags att ta av "mössan" o göra en rabarberpaj... så här såg det ut för ett par veckor sen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Maj 11, 2013 Dela Inlagd Maj 11, 2013 (ändrad) En räkmacka (igen) Ändrades Maj 11, 2013 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 11, 2013 Dela Inlagd Maj 11, 2013 Idag blir det Fru Kantarells Kycklingfilé Lis Curry & Grönsallad! Själv inhandlat en Kladdkaka & Vispgrädde fin efterrätt som sätter sig runt smala midjan! Hi Hi Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 11, 2013 Dela Inlagd Maj 11, 2013 Idag blir det Fru Kantarells Kycklingfilé Lis Curry & Grönsallad! Själv inhandlat en Kladdkaka & Vispgrädde fin efterrätt som sätter sig runt smala midjan! Hi Hi Siktar du på att kliva upp i knasgubbens matchvikt innan sommaren ? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 11, 2013 Dela Inlagd Maj 11, 2013 Siktar du på att kliva upp i knasgubbens matchvikt innan sommaren ? Ha Ha det blir svårt då får man äta Kladdkaka Frukost,Middag,Kväll & Dricka Grädde till Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 11, 2013 Dela Inlagd Maj 11, 2013 Grisburgare.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 11, 2013 Dela Inlagd Maj 11, 2013 En räkmacka (igen) Räkamacka 2013-05-11.jpg Lägg ett mörkt bröd typ kavring så förhöjer det smaken på räkmackan flerfallt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 11, 2013 Dela Inlagd Maj 11, 2013 Onyttig frukost fralla,leverpastej,gurka och remolade å så lut förstås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Maj 11, 2013 Dela Inlagd Maj 11, 2013 Lägg ett mörkt bröd typ kavring så förhöjer det smaken på räkmackan flerfallt Problemet med hans macka var inte typ av bröd. Problemet var att mackan syns. Alltså för lite pålägg Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 11, 2013 Dela Inlagd Maj 11, 2013 Problemet med hans macka var inte typ av bröd. Problemet var att mackan syns. Alltså för lite pålägg 2 problem då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 11, 2013 Dela Inlagd Maj 11, 2013 Pasta med kyckling, smakar riktigt gott med ett glas rött på lunchen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Maj 11, 2013 Dela Inlagd Maj 11, 2013 2 problem då Näää. Problem 1 var ett inte-problem. Problem 2 var däremot ett mycket allvarligt problem. Så vi kan nog uppgradera det hela till ett 2-problemsfall. iaf. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 11, 2013 Dela Inlagd Maj 11, 2013 Rå grönsallad, två stekta ägg, några få kycklingbitar från filen... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 11, 2013 Dela Inlagd Maj 11, 2013 Lite soppa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle123987 Inlagd Maj 11, 2013 Dela Inlagd Maj 11, 2013 (ändrad) Idag var det tänkt att jag skulle ha gett mig ut och fjällvandra och bestiga en topp(sockertoppen) här utanför byn , men då vädret är mulet och molnen täcker halva berget så skjöt jag upp det tills imorgon. De har lovats finväder här i morgon, så då fick jag laga till lite brunch istället och det satt som en smäck i kistan Ändrades Maj 11, 2013 av olle123987 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 11, 2013 Dela Inlagd Maj 11, 2013 Ja det får du bjuda på om jag kommer upp på besökSkickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 11, 2013 Dela Inlagd Maj 11, 2013 Ja det får du bjuda på om jag kommer upp på besök Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Same Same tur att man inte äter Abborre Idag!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 11, 2013 Dela Inlagd Maj 11, 2013 Lunch blev en Pad Thai på Vaksalatorg med mycket livets krydda (Den godaste i hela stada) Kvällsmålet blev en Ceviche på färsk rödspätta enligt recept från Kjelles smakresa Blev mycket smarrig och den skulle säkert även bli god med lax “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle123987 Inlagd Maj 11, 2013 Dela Inlagd Maj 11, 2013 Lunch blev en Pad Thai på Vaksalatorg med mycket livets krydda (Den godaste i hela stada) Kvällsmålet blev en Ceviche på färsk rödspätta enligt recept från Kjelles smakresa Ceviche.jpg Blev mycket smarrig och den skulle säkert även bli god med lax Hur var den i smak? påminde den om inlaggd sill? och hur länge fick den ligga och marinera sig? jag är sugen på att prova med någon silliknande fisk, det kan bli en succe i Isaan som tilltugg mellan snappsarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 11, 2013 Dela Inlagd Maj 11, 2013 Sm Hur var den i smak? påminde den om inlaggd sill? och hur länge fick den ligga och marinera sig? jag är sugen på att prova med någon silliknande fisk, det kan bli en succe i Isaan som tilltugg mellan snappsarna Smaken påminde om thai seafoodsallad mer än inlagd sill. Den ska marinera tills fisken blir riktigt vit och fast i köttet ca 1 - 1,5 timme Man kan nog få den och smaka olika med att använda olika mängder av ingredienserna. Ska nog prova att ha lite fisksås nästa gång för sältan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 11, 2013 Dela Inlagd Maj 11, 2013 (ändrad) Blir en pastarätt idag.. 2/3 blir barnvänlig och sen hottar vi upp sista tredjedelen med lite paprikakorv, chili och ev. tabasco.. Med vänlig hälsning, Ändrades Maj 11, 2013 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 11, 2013 Dela Inlagd Maj 11, 2013 Grillade kotletter ,klyftpotatis ,vitlökssmör bjöd trollets föräldrar på ,ja förutom vitlökssmöret som jag gjorde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 11, 2013 Dela Inlagd Maj 11, 2013 Det bidde fetaost fylllda lammfärsbiffar med hemmafixad pommes o Tzatziki.. Klart som tusan att grillölen måste vara med.. Så nu är man mätt o belåten. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 11, 2013 Dela Inlagd Maj 11, 2013 Det bidde fetaost fylllda lammfärsbiffar med hemmafixad pommes o Tzatziki.. IMG_3303.JPG Klart som tusan att grillölen måste vara med.. IMG_3304.JPG Så nu är man mätt o belåten. IMG_3308.JPG IMG_3309.JPG IMG_3310.JPG FF Nu blev jag jäkligt hungrig.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 11, 2013 Dela Inlagd Maj 11, 2013 Nu blev jag jäkligt hungrig.... Och FF blev mätt.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu