Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.

Swemag

Recommended Posts

Hade lite rester kvar hemma så jag kokade lite pasta och

post-3356-0-29212200-1368186792_thumb.jp

gjorde en såsgrund med hjälp av en bottenredning och mjölk som fick koka i hop.

Fintärnade det som var kvar av  rådjurssteken, hackade en gul lök. Frästes på i panna och fick puttra ihop med det som var kvar av Börjes Salsa.

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Åt på det nyöppnade "Joy Enjoy 2" som ligger på vägen mellan Pattaya och Jomtien ca: 300 m på vänster sida efter man åkt under viadukten. Det är samma ägare och meny som till "Joy Enjoy" som ligger bakom Lindas i Jomtien och jag rekommenderar verkligen stället.

Det är i norskt ägo och det märks på menyn. Massor med goda fiskrätter men även gott om annat att välja på.

Stora portioner till en billig penning, det dyraste jag hittade kostade 270 bath om jag inte minns fel.

Själv tog jag stekt flundra och orkade inte äta upp hela portionen trots att jag verkligen kämpade.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Åt på det nyöppnade "Joy Enjoy 2" som ligger på vägen mellan Pattaya och Jomtien ca: 300 m på vänster sida efter man åkt under viadukten. Det är samma ägare och meny som till "Joy Enjoy" som ligger bakom Lindas i Jomtien och jag rekommenderar verkligen stället.

Det är i norskt ägo och det märks på menyn. Massor med goda fiskrätter men även gott om annat att välja på.

Stora portioner till en billig penning, det dyraste jag hittade kostade 270 bath om jag inte minns fel.

Själv tog jag stekt flundra och orkade inte äta upp hela portionen trots att jag verkligen kämpade.

Fritz..

Ligger det före eller efter soien ner till Norska kyrkan (från Pattis räknat)?

Har åkt där två ggr denna veckan, men missat det trots att jag försökte kolla från passagerarsätet när Bowlerskan gasar.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

Carlsbergen? :)

Hehe,min tanke med :)

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Dela på andra sajter

Vikabröd...

Ät det med andakt, jag letar som f-n å hittar inte nån stans häromkring...

Köpte ett paket till idag på wessels (coop)

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Potatis och baconlåda

Postade en bild

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Dela på andra sajter

Ligger det före eller efter soien ner till Norska kyrkan (från Pattis räknat)?

Har åkt där två ggr denna veckan, men missat det trots att jag försökte kolla från passagerarsätet när Bowlerskan gasar.

Före !!  Som sagt uppskattningsvis 300 m ovanför viadukten.

Mitt emot är det en restaurang med en tydlig svart skylt som sticker ut där det står Altoa's. Det är där jag spelar bridge 3 ggr i veckan så jag blir nog stamgäst på "Joy Enjoy 2".

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Före !! Som sagt uppskattningsvis 300 m ovanför viadukten.

Mitt emot är det en restaurang med en tydlig svart skylt som sticker ut där det står Altoa's. Det är där jag spelar bridge 3 ggr i veckan så jag blir nog stamgäst på "Joy Enjoy 2".

Fritz..

Då vet till och med jag var det är :rolleyes:

Dela på andra sajter

Robertssons Wiener hemlagat Mos Köpt Bostongurka!!!!!Mums

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Tallviking

Dagens lunchbuffé på Sholeh

En persisk restaurang som har otroligt bra mat, massor av olika rätter, varmt och kallt, glass, kakor, kaffe, dricka för 79 kr

Otroligt prisvärt

Ligger vid COOP Forum nära Haninge centrum

http://www.sholeh.se/

Ändrades av Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Dagens lunchbuffé på Sholeh

In persisk restaurang som har otroligt bra mat, massor av olika rätter, varmt och kallt, glass, kakor, kaffe, dricka för 79 kr

Otroligt prisvärt

Ligger vid COOP Forum närha Haninge centrum

http://www.sholeh.se/

Ska provas

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Var in på ICA här i Tuna Backar och hittade detta

post-3485-0-76271600-1368201286.jpg

så det fick bli en macka

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Fasiken Maitan..nu börjar det synas att du tunnar ur...bara att fortsätta på den linjen. :14: ha de gott o med den goa damen så måste du ha det bra. :thumbsup:

Dela på andra sajter

Jag började dagen med plättfrukost till mig och tösen. Det gick så smidigt och enkelt med den "nya" plättlaggen.

post-4543-0-97368700-1368211481_thumb.jp

Dela på andra sajter

dottern på besök, då får man lyxa till det lite...gröna musslor, krabba o färska hjälmarräkor serveras med vitlöksbröd, romsås+ nam jin (stark thaisås med chili, vitlök lime, salt o socker) fantastiskt gott med ett torrt vitt vin till!!!

post-6750-0-75233900-1368212759_thumb.jp

post-6750-0-67250300-1368212777_thumb.jp

Dela på andra sajter

dottern på besök, då får man lyxa till det lite...gröna musslor, krabba o färska hjälmarräkor serveras med vitlöksbröd, romsås+ nam jin (stark thaisås med chili, vitlök lime, salt o socker) fantastiskt gott med ett torrt vitt vin till!!!

S*tan vad gott det där såg ut att vara!

Sand gör sig bäst på vykort :)

Dela på andra sajter

Hjälmarräkor??? Kokade i vatten från hjälmaren då eller :crazy: ?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Hjälmarräkor??? Kokade i vatten från hjälmaren då eller :crazy: ?

ett gammalt internt skämt...o det är bara jag som tycker det är roligt!

Dela på andra sajter

Lillkrabban har fått en liten muta, gud vet hur denna dag kan sluta.   :ahh:  :ahh:

post-3468-0-57010500-1368257077.jpg

Dela på andra sajter

Guest J666

Lillkrabban har fått en liten muta, gud vet hur denna dag kan sluta. :ahh::ahh:

post-3468-0-57010500-1368257077.jpg

Kanske med en lillebror/syster till K :crazy:

Dela på andra sajter

till frukost blir det en omelett med stark ungersk korv,champinjoner,rödlök o fetaost. dottern kockar så jag är övertygad om att det blir fantastiskt gott!!!

post-6750-0-82951500-1368263431_thumb.jp

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...