husse Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 Kyckling grön curry. 1-Mat 002.JPG Men Gustav, har du flyttat? riktigt porslin Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 Nä, men du är lite på rätt spår.. Burkpotatis he he Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 Burkpotatis he he Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Har det någon betydelse vilken form av potatis som var till, jag åt ju bönor och då är väl även den allra allra finaste och skalade potäten överflödig och fel? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 I husvagnen använder jag burkpotatis, de kan fan stå å koka potatis i 20 minuter så de blir 35 grader varmt i vagnen. Ja jo om vi snackar färskpotatis så får det bli hur jäkla varmt det vill, skrapade dillkokta färskpluggar är nog det godaste jag vet. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 Yam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 Men Gustav, har du flyttat? riktigt porslin Ja var tvungen att lyxa till det lite granna när det var thaimat!! Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 Har det någon betydelse vilken form av potatis som var till, jag åt ju bönor och då är väl även den allra allra finaste och skalade potäten överflödig och fel? Alla sorter är överflöd då he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 Efter en tobleronefrukost så blir det nu en räkmacka till lunch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 Efter en tobleronefrukost så blir det nu en räkmacka till lunch. räkmacka.jpg Var är mackan?? FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 Näääää!! Den kocken ger jag inte bort, inte ens för allt smör i Småland Ähh då byter jag mot ostkaka. Leadbelly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 Tjena! I brist på Blodpudding togs detta paket ur frysen nyss.undrar vad man ska servera till dessa två godingar? Fortsättning följer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 Frukost bestående av 2 fullkornsbrödskivor med ost och ett kokt ägg,till det en balja lut.Nu blir det ut i det fina vädret och en sallad i det fria.Hoppas kameran funkar. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 Tjena! I brist på Blodpudding togs detta paket ur frysen nyss.undrar vad man ska servera till dessa två godingar? Fortsättning följer. dillstuvad potatis.. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 dillstuvad potatis.. Tjena! Det blir det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 Tjena! I brist på Blodpudding togs detta paket ur frysen nyss.undrar vad man ska servera till dessa två godingar? Fortsättning följer. isterband.jpg Småländskt det är gott. Leadbelly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 Prinskorv, köttbullar och lite tillbehör, var ute och ryckte ett par strån gräslök och premiär-åt av den också. Fan vad gott det hade varit med en must till detta men det fick bli en tvåtaktare istället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 Idag blir det tydligen Grodan bolls kompisar till middag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 (ändrad) Khaphao Nöä. Kyckling med cashew .. Med vänlig hälsning, Ändrades Maj 9, 2013 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 Dijonsenapsstekt strömming med potatsmos. Till det en IPA från Dugges som heter high five. Intages på långbro värdshus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 Härligt en sallad igen, eller när åt ja det sist.....heheheheheheh Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 Gösen leker här nere vid sjön, ska gå ner å se om det går att lura upp några Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 I går på Hjälmaren i Årsta Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 I går på Hjälmaren i Årsta Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Var fan är potatisen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 Var fan är potatisen I en skål bredvid Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle123987 Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 Var fan är potatisen Jag tror att det var ris till maten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu