Oregistrerad Inlagd Maj 7, 2013 Dela Inlagd Maj 7, 2013 Lax med potäter å hemlagad vitsås - fy farao vad romantiskt. Massor av rödtjut. Hittat en ny favorit som är riktigt smarrig - Vila Santa Reserva från Portugal. http://www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?sortfield=Default&sortdirection=Ascending&hitsoffset=0&page=1&searchview=All&combinedland=Portugal&varugrupp=R%C3%B6tt+vin&produkttyp=Kryddigt+%26+Mustigt&groupfiltersheader=Default&artikelId=636159&varuNr=12507&filters=combinedland%2cvarugrupp%2cprodukttyp%2c Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd Maj 7, 2013 Dela Inlagd Maj 7, 2013 Smålänsk sylta på en smörgås Med vänlig hälsning, Ser onekligen gott ut.Men jag föredrar nog inlaggda rödbetor på toppen. Men aldrig fel att prova något nytt. Med vänlig hälsning Leadbelly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Råfärs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Ägg och laxfrukost.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Ja gubbs när man ser era bilder på kanon mat, så får Maitan äta detta....heheheheheh Två stekta ägg Lite kyckling file Melon Yoghurt Mvh Maitan. Jaha du Mait. Om du tittar på de gubbar (förlåt morsan) som visar dessa fina bilder och sedan tittar på dig själv nu. Så tror jag nog att du tycker du gjort ett bra val Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Gjorde min egen grönsakssoppa, yoghurt, plus vindruvor.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Korv,Lök och gul paprika stuvat i cocosmjölk. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Fläskfile och potatisgratäng,en underbar champinjonsås och massor av fetaost,till detta ett glas citrondricka.Tillsammans med sonen på Stubbens restaurang i Örebro,fantastiskt gott Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Makkaroni gratäng med broccoli o fetaost, gick ner utan protester.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Kyckling grön curry. Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Till lunch blev det en mosbricka...inga ursäkter,bara lat. Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Varför banta ikväll? Ska ju ändå gå upp imorgon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Till brunch blev det fläsk och bruna bönor samt ett annat passande tillbehör. Nu har jag precis avslutat en utsökt måltid bestående av 2 cheeseburgare med egengjord ihoprörd bostongurka och majonnäs samt ett par andra ingredienser.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Till brunch blev det fläsk och bruna bönor samt ett annat passande tillbehör. Nu har jag precis avslutat en utsökt måltid bestående av 2 cheeseburgare med egengjord ihoprörd bostongurka och majonnäs samt ett par andra ingredienser.. Pulvermos till fläsket eller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Pulvermos till fläsket eller Nä, men du är lite på rätt spår.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Hur ska jag kunna matcha den fina mosbrickan jag åt till lunch? Det blev ingen middag idag av någon anledning men det suger lite i tarmen nu när man fått i sig ett par groggar... ja då får man ta vad man har.....mera korv och lite ost. Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Hur ska jag kunna matcha den fina mosbrickan jag åt till lunch? Det blev ingen middag idag av någon anledning men det suger lite i tarmen nu när man fått i sig ett par groggar... ja då får man ta vad man har.....mera korv och lite ost. Cognac´s korv å Västerbotten?? Ser det ut som, Mat för kungar... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Hur ska jag kunna matcha den fina mosbrickan jag åt till lunch? Det blev ingen middag idag av någon anledning men det suger lite i tarmen nu när man fått i sig ett par groggar... ja då får man ta vad man har.....mera korv och lite ost. Mosbricka och skuren medvurst... lite bättre får ni börja prestera om jag ska lämna er ifred... Gjorde en kall potatissallad, som fick dra ett par dagar... sen blev det en "mix grill" på gallret. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Cognac´s korv å Västerbotten?? Ser det ut som, Mat för kungar... Korven stämmer men det är en brännvins ost, liknar dock västerbottensosten väldigt mycket. Går ner fint med grogg och hockey. Må fint!! Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Mosbricka och skuren medvurst... lite bättre får ni börja prestera om jag ska lämna er ifred... Gjorde en kall potatissallad, som fick dra ett par dagar... sen blev det en "mix grill" på gallret. DSC07677.JPG Mvh. borje222 Nej nej nej, lämna oss inte ifred, uppskattar dina matinlägg. Eller kanske ska jag bara lägga upp snabbmatsbilder så du fortsätter att posta. Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Kocken ville bara grilla detta Här är kocken Men det blev lite annat också “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Kocken ville bara grilla detta Mat003.jpg Här är kocken Mat002.jpg Men det blev lite annat också Mat001.jpg Skicka kocken hit utan det grillade, det kan du äta själv.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Simpla rester idag ni får backa tråden och kolla på rådjur med rödvinssås samt hemlagad paj "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Frugan var snäll i kväll, kokade 2 av mina favoriter, när det gäller Thaimat. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Skicka kocken hit utan det grillade, det kan du äta själv.. FF Näääää!! Den kocken ger jag inte bort, inte ens för allt smör i Småland “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu