Enis Inlagd Maj 6, 2013 Dela Inlagd Maj 6, 2013 Kylskåpsrensning... Gjorde en pajbotten. Knapersteke bacon, Tärnade älgstek fint, brynte på med purjolök och majs. I en bunke tillsammans med ett par ägg, creme fraise, sötsursås samt riven ost. Mums vad gott det blev. /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Maj 6, 2013 Dela Inlagd Maj 6, 2013 Blev en hämtsallad från ICA blev det till middagSent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Maj 6, 2013 Dela Inlagd Maj 6, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 6, 2013 Dela Inlagd Maj 6, 2013 IMG_6384.jpg Släng colan kompis, och drick loka istället....5 Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Maj 6, 2013 Dela Inlagd Maj 6, 2013 Släng colan kompis, och drick loka istället....5 Jag har inte rökt på 2 veckor... Så jag känner att jag inte har psyke till att lägga ner colan ännu.. Men kör med Zero nu iaf.. Vet ej om den är bättre egentligen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Maj 6, 2013 Dela Inlagd Maj 6, 2013 Idag så blev det fläskkött. som jag först bryner i stekpannan. till det så använder jag även. som jag lindar runt köttet EFTER jag brynt det. In i ugnen och under tiden skalar jag dessa, som ska tvättas och kokas. Efter halva tiden i ugnen ska detta på köttet En stund innan den rätta temperaturen lindas köttet in i folie. Resultatet uppskuret och klart. Lite grönsaker ska också på bordet Serverat och klart att äta. Nu tror jag att jag klarar mig under kommande natt då jag ska jobba.. Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 6, 2013 Dela Inlagd Maj 6, 2013 vad kan detta bli för gott??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 6, 2013 Dela Inlagd Maj 6, 2013 vad kan detta bli för gott??? Bifogade bilder Konserverat skit. skulle Sam sip sam säga... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 6, 2013 Dela Inlagd Maj 6, 2013 (ändrad) Konserverat skit. skulle Sam sip sam säga... /Enis Telepati he he Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Ändrades Maj 6, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Maj 6, 2013 Dela Inlagd Maj 6, 2013 IMG_6384.jpg Börja med o byt ut drickat ...cola o annat läskskit innehåller bara en massa socker o andra otrevliga saker. Själv köper jag istepåsar o blandar min dricka själv med bra kranvatten. Vill du ha lite socker så släng i en två sockerbitar, Gämfört med cola så e det nada. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Maj 6, 2013 Dela Inlagd Maj 6, 2013 Börja med o byt ut drickat ...cola o annat läskskit innehåller bara en massa socker o andra otrevliga saker. Själv köper jag istepåsar o blandar min dricka själv med bra kranvatten. Vill du ha lite socker så släng i en två sockerbitar, Gämfört med cola så e det nada. Är ju inget socker i cola zero? Bara lite sötningsmedel... hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 6, 2013 Dela Inlagd Maj 6, 2013 Konserverat skit. skulle Sam sip sam säga... /Enis nu är ni lite gnälliga, det blev en fantastiskt god kräftröra tillsammans med vitlöksbröd o ett glas torrt vitt.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 7, 2013 Dela Inlagd Maj 7, 2013 Smålänsk sylta på en smörgås Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 7, 2013 Dela Inlagd Maj 7, 2013 Ja gubbs när man ser era bilder på kanon mat, så får Maitan äta detta....heheheheheh Två stekta ägg Lite kyckling file Melon Yoghurt Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Maj 7, 2013 Dela Inlagd Maj 7, 2013 Är ju inget socker i cola zero? Bara lite sötningsmedel... hehe Och det sötningsmedlet blir du bara hungrig av. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Maj 7, 2013 Dela Inlagd Maj 7, 2013 Dagens lunch blev skräp mat men gott Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Maj 7, 2013 Dela Inlagd Maj 7, 2013 Tjena! Idag bjöd den Thailändska Thailändska landsbygden på Ärtsoppa med massor av fläsk,Senap och Wasa Sport(konungen bland knäckebröd) Min fru gillar inte denna rätt. Undrar varför hon kallar den för Swedish Soup toot... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 7, 2013 Dela Inlagd Maj 7, 2013 kyckling med currysås har frugan beställt, serveras med mandelpotatis..jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Maj 7, 2013 Dela Inlagd Maj 7, 2013 kyckling med currysås har frugan beställt, serveras med mandelpotatis..jättegott! OJ OJ OJ Vad ska 33an säga nu. Oskalad potatis!! Men jag tycker det ser väldigt gott ut. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Maj 7, 2013 Dela Inlagd Maj 7, 2013 Kyckling med lemonsas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 7, 2013 Dela Inlagd Maj 7, 2013 Köttbullar, pasta, lingonsylt och gräddsås. Tänk att det är tio resor bättre med potäter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 7, 2013 Dela Inlagd Maj 7, 2013 Dagens lunchlåda Lasagne med egenmald fläskfärs, spenat, aubergine och keso. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Maj 7, 2013 Dela Inlagd Maj 7, 2013 Körv med stuvade makaroner på Siambylla i Jomtien. Ibland blir jag sugen på det här i Pattayaområdet och varje gång blir jag besviken oavsett vilkt ställe jag går till. Ska det vara så jäkla svårt att inte salta makaronerna för mycket utan i stället ligga lite lågt och ställa fram ett saltkar till gästen ? Jag bara frågar ? Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 7, 2013 Dela Inlagd Maj 7, 2013 Idag blev det torskrygg med potatis,nån vit sås av vitlökskaraktär.Till detta ett glas citrondryck.Fantastiskt gott Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd Maj 7, 2013 Dela Inlagd Maj 7, 2013 Stektskata och lite annat som fanns i kylen. Skulle haft grönsaker men dom hinner alltid bli gamla och tråkiga. Och ja jag använder KABE porslin Bor ju i en kartong. Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu