j.ag Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Idag får man leva på Valfläsk hela dan :rotfl: :rotfl: Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Omelett plus en stor Chang Beer Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Idag blev det Friedrise A`la Falukorv med vattenkstanjer,brockoli,morötter,stektägg,brynt skinka samt lite smörtsekta trattisar MUMS FILLIBABA!!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Omelett plus en stor Chang Beer Maitan. Göttegris! Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Middagen igår blev en bit kött med ugnsrostade rotfrukter. Idag har min mor varit på söndagsmiddag hos oss. Det är ju dags att ge tillbaka för alla middagar som hon har lagat till mig genom åren. Porterstek blev det och jag tror minsann att hon uppskattade denna gamla klassiker. Själv har jag nu en hel bytta med sås över att hälla över lite potatis. Yiihaaa! / J.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Idag blev det Friedrise A`la Falukorv med vattenkstanjer,brockoli,morötter,stektägg,brynt skinka samt lite smörtsekta trattisar MUMS FILLIBABA!!!!!!! skulle min vän kunna skaffa en kamera med autofokus så bilderna inte blir så suddiga När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Å här kommmer en suddig från mig morgondagens käk till jobbet spätta med en go fisksås och dagens skörd av gulingar.tyvär hadde ja inga potäter hemma så de fick bli liiiis men de e ok också När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd September 21, 2010 Dela Inlagd September 21, 2010 (ändrad) Dagens middag.. Frugan har lagat Farangmat!! Ha en bra dag! Ändrades September 21, 2010 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd September 21, 2010 Dela Inlagd September 21, 2010 Till lunch blev det en nachos tallrik Till middag en kycklingrätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 21, 2010 Dela Inlagd September 21, 2010 Frukost sen Kneget! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 21, 2010 Dela Inlagd September 21, 2010 Tisdag idag så jag har precis laddat in en F...k med l.s “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Juha Inlagd September 21, 2010 Dela Inlagd September 21, 2010 Khaosoi Kai. Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd September 21, 2010 Dela Inlagd September 21, 2010 Kokt färskpotatis med matjessill och gräddfil, knäckebröd och en Bishop Fingers öl. Mvh BBJ (ledig idag ) Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 23, 2010 Dela Inlagd September 23, 2010 Citronpepparpanerad laxfilé med pressad potatis samt örtagårdssås "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 23, 2010 Dela Inlagd September 23, 2010 å ja får gå å slänga i mig lunchlådan nu sen en liten lutare När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 23, 2010 Dela Inlagd September 23, 2010 HMMM,en lutare på jobbet,inte undra på att volvo blev sålt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 23, 2010 Dela Inlagd September 23, 2010 Köpte blåmusslor som det gjordes en soppa på men lade till lite fisksås, lime och chili på det svenska receptet “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 23, 2010 Dela Inlagd September 23, 2010 Köpte blåmusslor som det gjordes en soppa på men lade till lite fisksås, lime och chili på det svenska receptet Ser verkligen god ut Kennth, vattnas i min mun. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 24, 2010 Dela Inlagd September 24, 2010 Idag blir det mumma. tror jag för har inte hunnit smaka ännu Kanelpäronsmulpajen precis uttagen ur ugnen och på spisen står potatis och och lök och kokar, de skall sedan mixas för att sedan hälla i grädde å mjölk samt svart trumpetsvamp o trattisar. smaklig spis på er där ute i stugorna och höghusen /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd September 24, 2010 Dela Inlagd September 24, 2010 Hoppas att det inte betyder otur... att splilla peppar, locket trillade av. Kommer att "raka" biffen sen gnida den med vitlök och havssalt sen steka den i rapsolja .. muums? Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd September 24, 2010 Dela Inlagd September 24, 2010 Idag blir det mumma. tror jag för har inte hunnit smaka ännu Kanelpäronsmulpajen precis uttagen ur ugnen och på spisen står potatis och och lök och kokar, de skall sedan mixas för att sedan hälla i grädde å mjölk samt svart trumpetsvamp o trattisar. smaklig spis på er där ute i stugorna och höghusen /Enis Det kliar lite i fingrarna att ge minus k för att fresta så. kanelsmulpaj är gott men äpple blir bäst av att bakas med ströbröd och smör/margarin till riktig äpplekaka det andra smulpaj joxet kan ni ju testa med aprikoser eller om ni har lite plommon över (lite sent på säsongen) annars är stora typ ameikanska blåbär fiint i smulpaj med vaniljsås till ... Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 24, 2010 Dela Inlagd September 24, 2010 Det kliar lite i fingrarna att ge minus k för att fresta så. kanelsmulpaj är gott men äpple blir bäst av att bakas med ströbröd och smör/margarin till riktig äpplekaka det andra smulpaj joxet kan ni ju testa med aprikoser eller om ni har lite plommon över (lite sent på säsongen) annars är stora typ ameikanska blåbär fiint i smulpaj med vaniljsås till ... Det slank ner utan protester.. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 24, 2010 Dela Inlagd September 24, 2010 Lite fredags Kalops + en Norrlands Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd September 24, 2010 Dela Inlagd September 24, 2010 Då var fredagsbiffen klar på den första bilden "rakad!" biff sen skivad rostbiff ingnuggad med salt och vitlök och en gnutta grovmald svartpeppar pommes strips och sås pulver bearnaisesås och lite stekta champinjoner första bilden på en "nyrakad" biff Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd September 24, 2010 Dela Inlagd September 24, 2010 Det gär såg ju mumsigt ut svampen Nu skulle man ju bara haft en liten äppelsmulpaj till efeträtt Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu