Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.

Swemag

Recommended Posts

Idag får man leva på Valfläsk hela dan :ironi:

:rotfl: :rotfl: :whoco5::rotfl: :rotfl:

Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig.

Dela på andra sajter

Idag blev det Friedrise A`la Falukorv med vattenkstanjer,brockoli,morötter,stektägg,brynt skinka

samt lite smörtsekta trattisar :great: MUMS FILLIBABA!!!!!!!

post-4567-096910800 1284895357_thumb.jpg

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Omelett plus en stor Chang Beer :whistle: Maitan.

Göttegris! :great:

Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig.

Dela på andra sajter

Middagen igår blev en bit kött med ugnsrostade rotfrukter.

post-3806-082566500 1284913117_thumb.jpg

Idag har min mor varit på söndagsmiddag hos oss. Det är ju dags att ge tillbaka för alla middagar som hon har lagat till mig genom åren. :whistle: Porterstek blev det och jag tror minsann att hon uppskattade denna gamla klassiker. :)

Själv har jag nu en hel bytta med sås över att hälla över lite potatis. Yiihaaa! :dance1:

post-3806-090050000 1284913465_thumb.jpg

/ J.ag

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Idag blev det Friedrise A`la Falukorv med vattenkstanjer,brockoli,morötter,stektägg,brynt skinka

samt lite smörtsekta trattisar :great: MUMS FILLIBABA!!!!!!!

skulle min vän kunna skaffa en kamera med autofokus så bilderna inte blir så suddiga :giggle::giggle::giggle::ironi:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Å här kommmer en suddig från mig :friends: morgondagens käk till jobbet spätta med en go fisksås och dagens skörd av gulingar.tyvär hadde ja inga potäter hemma så de fick bli liiiis men de e ok också :giggle:

post-3713-009390900 1284924067_thumb.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Tisdag idag så jag har precis laddat in en F...k med l.s :P

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Kokt färskpotatis med matjessill och gräddfil, knäckebröd och en Bishop Fingers öl. :drinks:

Mvh

BBJ

B)

(ledig idag :) )

Nytt år - nya möjligheter!

Dela på andra sajter

post-3356-096313800 1285221372_thumb.jpg

Citronpepparpanerad laxfilé med pressad potatis samt örtagårdssås

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

å ja får gå å slänga i mig lunchlådan nu sen en liten lutare :huh:

Dela på andra sajter

Köpte blåmusslor som det gjordes en soppa på men lade till lite fisksås, lime och chili på det svenska receptet

post-3485-000793500 1285262309_thumb.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Idag blir det mumma. tror jag för har inte hunnit smaka ännu

Kanelpäronsmulpajen precis uttagen ur ugnen

och på spisen står potatis och och lök och kokar, de skall sedan mixas för att sedan hälla i grädde å mjölk samt svart trumpetsvamp o trattisar.

smaklig spis på er där ute i stugorna och höghusen

/Enis

Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Hoppas att det inte betyder otur...

att splilla peppar, locket trillade av. :whoco5: Kommer att "raka" biffen sen gnida den med vitlök och havssalt sen steka den i rapsolja .. muums?

post-5399-010102800 1285348486_thumb.jpg

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Idag blir det mumma. tror jag för har inte hunnit smaka ännu

Kanelpäronsmulpajen precis uttagen ur ugnen

och på spisen står potatis och och lök och kokar, de skall sedan mixas för att sedan hälla i grädde å mjölk samt svart trumpetsvamp o trattisar.

smaklig spis på er där ute i stugorna och höghusen

/Enis

Det kliar lite i fingrarna att ge minus k för att fresta så. :ironi: kanelsmulpaj är gott men äpple blir bäst av att bakas med ströbröd och smör/margarin till riktig äpplekaka det andra smulpaj joxet kan ni ju testa med aprikoser eller om ni har lite plommon över (lite sent på säsongen) annars är stora typ ameikanska blåbär fiint i smulpaj med vaniljsås till ...

Dela på andra sajter

Det kliar lite i fingrarna att ge minus k för att fresta så. :ironi: kanelsmulpaj är gott men äpple blir bäst av att bakas med ströbröd och smör/margarin till riktig äpplekaka det andra smulpaj joxet kan ni ju testa med aprikoser eller om ni har lite plommon över (lite sent på säsongen) annars är stora typ ameikanska blåbär fiint i smulpaj med vaniljsås till ...

Det slank ner utan protester..

post-3356-008982600 1285351101_thumb.jpg

post-3356-042878700 1285351132_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Då var fredagsbiffen klar på den första bilden "rakad!" biff sen skivad rostbiff :gasp::meuh::skull: ingnuggad med salt och vitlök och en gnutta grovmald svartpeppar :rolleyes: pommes strips och sås pulver bearnaisesås och lite stekta champinjoner första bilden på en "nyrakad" biff

post-5399-010031900 1285354612_thumb.jpg

post-5399-091577000 1285354646_thumb.jpg

post-5399-099479200 1285354713_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Det gär såg ju mumsigt ut svampen :great: Nu skulle man ju bara haft en liten äppelsmulpaj till efeträtt :diablo:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...