Guest J666 Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 Pizza å speedway!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 Kvällsmacka med ICA apelsinläsk. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 Rörde ihop lite Mexslafs med köttfärs, lök, banan, paprika, zucchini eller om grönsaken heter squash. Kryddade ordentligt med Lillkrabbans egengjorda tacosås och timjan. Mikrade en nästan två veckors utgången potatisgratäng och slevade i mig. Jag tror det var gott men jag är så förkyld så jag kände ingen smak. Vi får se vad magen tycker imorgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 Rörde ihop lite Mexslafs med köttfärs, lök, banan, paprika, zucchini eller om grönsaken heter squash. Kryddade ordentligt med Lillkrabbans egengjorda tacosås och timjan. Mikrade en nästan två veckors utgången potatisgratäng och slevade i mig. Jag tror det var gott men jag är så förkyld så jag kände ingen smak. Vi får se vad magen tycker imorgon. CAM01686.jpg Nu säger du åt Odin, att koka en salsa åt dig,som han har fått receptet på...dock muntligen... Och är det något som du kan tänkas tycka om , så är det Mex tillbehör... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 Nu säger du åt Odin, att koka en salsa åt dig,som han har fått receptet på...dock muntligen... Och är det något som du kan tänkas tycka om , så är det Mex tillbehör... Mvh. borje222 Han får gärna pallra sig hit och göra den såsen. Det blir nog succé. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 Pad thai gai till lunch Bjöd mor och far på älgstek (tack Odin) med Västerbottenostgrattinerad hasselbackpotatis samt inlagd gurka och svartvinbärsgele (tack Borje222) Till desert... Vodka och champange marinerad apelsin och mango som serverades med vaniljglass och vispad grädde /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 Satan vad god potatissalladen såg ut har du ett recept på den vart jättesugen på det nu. Mvh Pho nä gick efter eget huvud jag kokte småpotatis som jag sedan lät kallna och delade i 4 bitar , skar upp 1 paprika och 2 salladslökar samt lite körsbärstomater och hackade ett knippe dill sedan tog jag och blandade grekisk yougurt ca 1,5 dl ett par matskedar flytande honung, dillen och dijonsenap, salt och svartpeppar efter smak i med allt i potatisen och grönsakerna. MVH Mats Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 Tunnbröds rulle med stekt lök och majonäsgurka. Mycket gott!!! Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 (ändrad) Vi var och käkade på Thai Village igår. Några mobilbilder blev det men värdelös kvalite Började med Dim Sum Dim Sum och Thai/Kina käk buffén Sushi Musslor och räkor i en vitlökssås var supergod Mongolisk wokbuffé som jag inta orka äta av denna gång Så mycke gott Lite sushi De hade också 3 sorters glass och friterad banan mm Sedan var det bara att åka hem och försöka mildra matkoman Är ni i Uppsala så kan jag verkligen reka detta ställe http://www.thaivillage.se/ Ändrades Maj 5, 2013 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 Blev en snabbis på Bangkok Burger Co i Patong Phuket. Mexikansk inspirerad hamburgare Lucha Libre med Skruv-Pommes och Citron Soda 525 baht! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 Japp, det blev lite kyckling, två ägg, yoghurt, och meion.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 (ändrad) Nu blir det lab moo utan lever och pak a chong och en Stockholmsbira. Sent from my iPad using Tapatalk HD Ändrades Maj 5, 2013 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 FF o FFF åkte till sonen o bjöd på smörgåstårta.. Han fyllde i torsdags gammal har blivit.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 Rådjur som fått ligga i rödvinsmarinad ett dygn. stektes på och sedan in i ugnen för att gå klart Som tillbehör päramos, en rödvinssås och toppad med lite knaperstekt bacon "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 Rester från veckan som gick.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 gaeng keow wan moo(stark fläskköttsgryta med grön currypasta o aubergine)bjöds det på till lunch idag...fantastiskt gott!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 (ändrad) Nu när sommaren har kommit blev det till att starta grillen och grilla fläskarre med hemgjord potatissallad Ändrades Maj 5, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 Grillad kyckling och potatissallad... Köpte även små cola 0,15 L för å se om man kanske dricker lite mindre läsk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 Gjorde som Surfaren och slängde ihop en tunnbrödsrulle.. Den som uppfann pulvermos skulle fan ha Nobelpriset... Eller vad säger ni rabiata potatistalibaner? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 Gjorde som Surfaren och slängde ihop en tunnbrödsrulle.. CIMG1526.JPG CIMG1527.JPG Den som uppfann pulvermos skulle fan ha Nobelpriset... Eller vad säger ni rabiata potatistalibaner? Det är nu man saknar minuskarman X10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 Den som uppfann pulvermos skulle fan ha Nobelpriset... Eller vad säger ni rabiata potatistalibaner? Nåja, Noblepris eller inte för pulvermos men om man duttar i en rejäl klick smör när man kokar vattnet så blir pulvermoset helt OK enligt min mening. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 Gjorde som Surfaren och slängde ihop en tunnbrödsrulle.. CIMG1526.JPG CIMG1527.JPG Den som uppfann pulvermos skulle fan ha Nobelpriset... Eller vad säger ni rabiata potatistalibaner? Men fan, den där folien tar ju tvärdö på tunnbrörullen, måste vara smörpapp eller servett Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 Pizza. Frun drog till stan och köpte en pizza åt mig. Lite svagt kryddat (i Thailand av alla ställen) och saknade oregano annars var den helt ok, men priserna är ju för fan på samma nivå som på en svensk pizzeria. Gud give att mitt hus snart är klart så jag kan börja mura upp en stenugn för att göra pizzor och baka bröd. Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 Det är nu man saknar minuskarman X10 Vad nu då Svor jag i kyrkan eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 (ändrad) Nåja, Noblepris eller inte för pulvermos men om man duttar i en rejäl klick smör när man kokar vattnet så blir pulvermoset helt OK enligt min mening. Fritz.. Ännu ett inlägg som man saknar minuskarman he he Varför ska man göra pulvermos ?finns liksom ingen anledning Ändrades Maj 5, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu