borje222 Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Lite rester idag igen mat 002.JPG Osså den tjocka kattan ska va med på bild igen mat 001.JPG en riktig linslus är den, å heter Herr Chang Herr Chang ser snart mogen ut, så får vi se han på grillen i år...? Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Idag blev det "barnmat" för vuxna! Först tar jag fram.. och lite svamp. (Gubben tycker att vi ska använda upp det vi har innan hösten, men det blir svårt. Har fortfarande kvar nästan en hel hylla i frysen med förvälld svamp.) Sedan huvudingrediensen.. Hackar och river det som ska i grytan först. I med lök, röd chili, svamp och även LITE chilipasta i gjutjärnsgrytan sedan är det köttfärsens tur. tomatsåsen ska också ner i grytan. Nu ska den bara stå och puttra medan jag kokar pastan. Hjälp!!! Jag glömde Vitlöken!!! Färdigt att servera precis som Gubben steg innanför dörren! Snacka om timing! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 När mina nordiska grannar ska åka hem till kalla norden, tömmer dom kyl och frys och bär över maten till mig En hade med sig en burk fiskbullar. Kan man väl prova till lunch. Men FY F*N vad äckligt. Något sådant äckligt har jag inte ätit sedan skolbespisningen Men sedan upptäckte jag att det inte var färskvara, direkt Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 När mina nordiska grannar ska åka hem till kalla norden, tömmer dom kyl och frys och bär över maten till mig En hade med sig en burk fiskbullar. DSCF2576 kopia.jpg Kan man väl prova till lunch. DSCF2577 kopia.jpg Men FY F*N vad äckligt. Något sådant äckligt har jag inte ätit sedan skolbespisningen Men sedan upptäckte jag att det inte var färskvara, direkt DSCF2581 kopia.jpg Nädu, den burken är inte att leka med, halvfabrikat å sånt Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 (ändrad) När mina nordiska grannar ska åka hem till kalla norden, tömmer dom kyl och frys och bär över maten till mig En hade med sig en burk fiskbullar. DSCF2576 kopia.jpg Kan man väl prova till lunch. DSCF2577 kopia.jpg Men FY F*N vad äckligt. Något sådant äckligt har jag inte ätit sedan skolbespisningen Men sedan upptäckte jag att det inte var färskvara, direkt Har du problem med hundar på tomten, ge dom det så kommer dom aldrig tillbaks.. FF Ändrades Maj 4, 2013 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 Har du problem med hundar på tomten, ge dom det så kommer dom aldrig tillbaks.. FF Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 Man får passa på att njuta av Vika till frukost så länge det går. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 Pasta med köttfärssås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 En liten kycklings sallad, yoghurt, plus lite gurka inlagd.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 Råstekt potatis..löksås och grillbacon Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 Ostfylda pannbiffar med sedvanliga tillbehör.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 Idag lagade frugan en mycket god och färgglad pizza. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pho Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 Kalv-entrecote med fransk potatissallad uploadfromtaptalk1367462746048.jpg Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2 Satan vad god potatissalladen såg ut har du ett recept på den vart jättesugen på det nu. Mvh Pho Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 Lax stekt med citronpeppar. Spenat stuvad med grädde och ett par äggulor som redning. LCHF! DSC01806.JPG Nästa gång du käkar lax (kokt, stekt eller gravad) föreslår jag att du tar bort skinnet och halstrar det tills det blir knaprigt och lägger det i en liten snygg rulle vid sidan på tallriken som tilltugg - höjer anrättningen flera snäpp. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 Delade en kycklinggratäng med dottern., gumman tog en laxsallad .. .och lillebror smakade lite av varje., Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 Just nu sitter damerna och äter kycklingfötter mm Vi ska ju går ut och äta kl 18:00 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 kycklingfötter Kycklingfötter mmmmmmm Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 En Bobby orr Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 Snart är det dags att smörja kråset http://www.thaivillage.se/buffe.htm “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 Dessert Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 Dessert Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Gottegris, där är det inte fråga om någon bokstavsmat Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 En Bobby orr Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 De där kallar jag för en riktig flottpuck Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 Grilltajm! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 Eftermiddagsmacka .. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 Baconlindad fläskfilé .. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu