mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Lunch utomhus i kortärmat., Förrätt.. Varmrätt.. Japanskt/Koreanskt Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Idag blev det schnitzel med klyftpotatis och sås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Pasta med salamigräddsås Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Det blev Thai buffé idag till lunchSent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Tur det finns micro-mat när man inte kan stå vid spisen och dona, med plastglas slipper man massa disk också Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 (ändrad) Tänkte äta pizza till lunch. Men ett helvetes regnväder satte stopp för det idag. Så lat som man är stannade man på jobbet och det betyder att jag börjar bli hungrig. Drar ihop makaroner med någon halvtaskig körv vid 19-tiden Ändrades Maj 3, 2013 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Blev pasta med musslor till middagSent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Blev pasta med musslor till middag Sent from my iPhone using Tapatalk Bilder striden, bilder... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle123987 Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Tänkte äta pizza till lunch. Men ett helvetes regnväder satte stopp för det idag. Så lat som man är stannade man på jobbet och det betyder att jag börjar bli hungrig. Drar ihop makaroner med någon halvtaskig körv vid 19-tiden Har ni ingen kantine på jobbet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle123987 Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Blev pasta med musslor till middag Sent from my iPhone using Tapatalk Du tog ingen bild på musslorna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 gårdagens middag i kiel... med ett par goda öl till... och så dagens frukost på stena germanica.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 gårdagens middag i kiel... med ett par goda öl till... och så dagens frukost på stena germanica.. Världsklass Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Bilder striden, bilder... Mvh. borje222 Sorry, nästa gång blire bild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Pannbiff med lök och kokt skalad potatis,till det ett glas citrondricka Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Har ni ingen kantine på jobbet? Det var dit jag inte orkade gå i regnvädret. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Eftersom FFF fick kliva upp kl 05,00 imorse så var det bara för FF att fixa kvällsmaten.. FF hade också fuskat med att dricka öl, så nu får man vara riktigt snäll.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Mätt rap Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Bira & !!!!! Det ä ju hockey??? Chips för fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Förätt: lemongrasskokta musslor med chili,vitlökssås.. Varmrätt: kycklingklubbor med bönor och sallad. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Världsklass Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 höll på att glömma kvällsmackan igår på båten..jättegott med en staropramen till !! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Hockey VM snart så hemkörning fick det bli, lat och tjock is da shit... Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 gårdagens middag i kiel... kiel 005.JPG med ett par goda öl till... kiel 004.JPG kiel 006.JPG och så dagens frukost på stena germanica.. kiel 022.JPG Serverar alla restauranger vidbränd fisk Tacka vet jag hemlagad mat!! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Peppar kryddade köttabitar med hemmafixad pommes o lite köpbea till detta... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Lite rester idag igen Osså den tjocka kattan ska va med på bild igen en riktig linslus är den, å heter Herr Chang Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Serverar alla restauranger vidbränd fisk Tacka vet jag hemlagad mat!! det var inte fisk det var en jägarschnitzel o den ser nog mer vidbränd ut än vad den var, o den var jättegod!! jag älskar hemlagad mat men tycker det är mkt trevligt att ibland äta på restaurang...så de så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu