olle123987 Inlagd Maj 1, 2013 Dela Inlagd Maj 1, 2013 Norsk lax med pulvermos och römmesås, det smakade gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 1, 2013 Dela Inlagd Maj 1, 2013 (ändrad) Indisk/amerikansk cowboygryta lök,champinjoner,bacon,falukorv,kurry,svartpeppar,creme fraiche,heinz vita bönor ,salt Ändrades Maj 1, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Maj 1, 2013 Dela Inlagd Maj 1, 2013 Indisk/amerikansk cowboygryta lök,champinjoner,bacon,falukorv,kurry,svartpeppar,creme fraiche,heinz vita bönor ,salt Det var det j-vligaste...hoppas att du överlevde anrättningen. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 1, 2013 Dela Inlagd Maj 1, 2013 Potatisgratäng med kassler från frysen, nu gäller det att spara.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 1, 2013 Dela Inlagd Maj 1, 2013 Det var det j-vligaste...hoppas att du överlevde anrättningen. Fritz.. jo då men törstig blev jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 1, 2013 Dela Inlagd Maj 1, 2013 Indisk/amerikansk cowboygryta lök,champinjoner,bacon,falukorv,kurry,svartpeppar,creme fraiche,heinz vita bönor ,salt Det var som fan, var det indierna eller kållebojsarna som började med att ha i falukorv? Hade du basmatiris eller uncle bens till? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Maj 1, 2013 Dela Inlagd Maj 1, 2013 Blev sushi till middagSent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 1, 2013 Dela Inlagd Maj 1, 2013 Det var som fan, var det indierna eller kållebojsarna som började med att ha i falukorv? Hade du basmatiris eller uncle bens till? vita bönor ser du väl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Maj 1, 2013 Dela Inlagd Maj 1, 2013 Det blev Thai mat i kväll Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 1, 2013 Dela Inlagd Maj 1, 2013 (ändrad) Idag blev det lokala kinesen.Höll nästan på att glömma att fota. :)Vi delade på en Anka i citronsås, en dumplings och en tre små rätter.Bordsdryck: En stor stark och tre vatten.. Alla glada och nöjda.. Med vänlig hälsning, Ändrades Maj 1, 2013 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Maj 2, 2013 Dela Inlagd Maj 2, 2013 Kalv-entrecote med fransk potatissallad Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2 Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 2, 2013 Dela Inlagd Maj 2, 2013 (ändrad) Men, men...vad ser jag!! Köpta "pommes"!! När det är så lätt att bara skala, tvätta potatis och ta fram kniven och göra egen hemlagad. Mycket godare och mycket lätt att göra! Tja, men ibland sätter latmasken in och då är det bekvämt... Man behöver inte vara så jävla pretentiös alltid. Å fan vet om jag hade kunnat göra det bättre själv för de här var de bästa "köpe-pommes" som jag ätit. Ändrades Maj 2, 2013 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 2, 2013 Dela Inlagd Maj 2, 2013 Stekt gös med potatis (oskalad) smör och pepparrot. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 2, 2013 Dela Inlagd Maj 2, 2013 Hej. Den stora satsen med potatismos som gjordes i tisdags hamnade nu i en tredje måltid. Denna gång med varmkorv, 95 % kötthalt och bönsalsa i min lunchlåda på jobbet. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 2, 2013 Dela Inlagd Maj 2, 2013 Idag blev det två stekta egg, fyra små kycklings filéer, lite vindruvor och yoghurt... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 2, 2013 Dela Inlagd Maj 2, 2013 Det bidde några mackor med makrill i tomatsås.. Eftersom lillpysen gillar leverpastej så fick han det. Lite kiwi fick pojken också.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 2, 2013 Dela Inlagd Maj 2, 2013 Löksoppa, funkar bra på "fastedagen" när man kör 5:2. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Maj 2, 2013 Dela Inlagd Maj 2, 2013 En helt vanlig vardagsmiddag då vi båda är lediga. Börjar med en enkel råvara! som snabbt skalas och tvättas! Skäres i lagom stora stavar (form och tjocklek efter egen smak) Sedan tas det "gröna" fram Också det hamnar i en ugnsform efter att ha tvättats noggrant Pommes Frites börjar bli färdig! Dags att ta fram ingredienserna till huvudrätten. Ja, jag är bekväm av mig idag och tar till "halvfabrikat" då det gäller fyllningen. Visst ja! Glömde bilden på köttet. Några nyligen skivade Lövbiffar från vår kötthandlare. (Inte att förväxla med vår eminente MPR:are) Osten breds på generöst innan lövbiffen viks dubbel. Steks sedan i äkta Smör i en gjutjärnsstekpanna. Färdigt Bordet dukat och dags att äta! Ja, ölen heter "Tjockhult tjinook". Första försäljningsdag idag och säljs i mycket begränsad upplaga. Finns (fanns???) i endast några få utvalda systembolag. Detta är bara min första portion!! Börjar förstå vad ni killar pratar om då ni nämner "matkoma" Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 En helt vanlig vardagsmiddag då vi båda är lediga. Börjar med en enkel råvara! Mat 001.jpg som snabbt skalas och tvättas! Mat 003.jpg Skäres i lagom stora stavar (form och tjocklek efter egen smak) Mat 005.jpg Sedan tas det "gröna" fram Mat 002.jpg Också det hamnar i en ugnsform efter att ha tvättats noggrant Mat 006.jpg Pommes Frites börjar bli färdig! Mat 010.jpg Dags att ta fram ingredienserna till huvudrätten. Ja, jag är bekväm av mig idag och tar till "halvfabrikat" då det gäller fyllningen. Mat 008.jpg Visst ja! Glömde bilden på köttet. Några nyligen skivade Lövbiffar från vår kötthandlare. (Inte att förväxla med vår eminente MPR:are) Mat 007.jpg Osten breds på generöst innan lövbiffen viks dubbel. Mat 009.jpg Steks sedan i äkta Smör i en gjutjärnsstekpanna. Mat 011.jpg Färdigt Mat 013.jpg Bordet dukat och dags att äta! Ja, ölen heter "Tjockhult tjinook". Första försäljningsdag idag och säljs i mycket begränsad upplaga. Finns (fanns???) i endast några få utvalda systembolag. Mat 015.jpg Detta är bara min första portion!! Mat 016.jpg Börjar förstå vad ni killar pratar om då ni nämner "matkoma" Var det gott..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Var det gott..? Mycket gott! :nyam: Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Dag 2 med lchf. Ägg med majonäs å en burk makrill till frukost... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Dag 2 med lchf. Ägg med majonäs å en burk makrill till frukost... Yummy.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Yummy.. Ja inte fel, men får väl se hur länge det går innan godis suget blir för stort... Hehe... Men tror inte riktigt på dieter, utan vanlig mat, mindre portioner och undvika sötdricka å godis och lite promenader på de... Syrran gick ner över 30 kg på att byta från vanlig mat tallrik till liten tallrik. Men men, får se hur detta slutar... Har dig som förbild nu Maitan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Dag 2 med lchf. Ägg med majonäs å en burk makrill till frukost... Ser gött ut så nu fixar ja till samma till min middag idag..55555 Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Blev en tidig middag idag efter sett J666 bilder... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu