Rillex Inlagd April 30, 2013 Dela Inlagd April 30, 2013 En av de godare thairätterna "karman kai" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 30, 2013 Dela Inlagd April 30, 2013 kalvsteksrester från i lördags, minst lika gott som då bara sämre vin till idag....men det duger! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 30, 2013 Dela Inlagd April 30, 2013 Lax.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd April 30, 2013 Dela Inlagd April 30, 2013 Eftersom FF sparar kosing till nya leksaken så fick det rester från veckan.. FFF fick stekta potäter med ett ägg o rester från det grillade. IMG_3160.JPG FF fick käka vad som fanns, mätt blev man.. IMG_3161.JPG FF Ingen karma p.g.a. den brända potatisen! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd April 30, 2013 Dela Inlagd April 30, 2013 Var för snabb med att förbereda maten, så det kommer inga bilder på själva matlagningen! Det blev en enkel korv-bacongryta idag. som serverades tillsammans med RIS! och en hård ostmacka! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 30, 2013 Dela Inlagd April 30, 2013 isterband isaanstyle tillverkade i gnällbältets huvudstad, serveras med egenodlad chili o färsk ingefära..fantastiskt gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 30, 2013 Dela Inlagd April 30, 2013 isterband isaanstyle tillverkade i gnällbältets huvudstad, serveras med egenodlad chili o färsk ingefära..fantastiskt gott!! Dom är goda,kan du få bjuda på ngn gång Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd April 30, 2013 Dela Inlagd April 30, 2013 Blev erbjuden ädelost paj ikväll, men fy skråen... Tog ett par mackor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 30, 2013 Dela Inlagd April 30, 2013 Blev erbjuden ädelost paj ikväll, men fy skråen... Tog ett par mackor! Enig med dig där Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 30, 2013 Dela Inlagd April 30, 2013 Blev go e mat ikväll, kommer bilöder i morrn Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Maj 1, 2013 Dela Inlagd Maj 1, 2013 Hemlagad Thaifood, Den vita ingrediensen i soppan heter "fuck" Hemlagad rulle med stark friterad kyckling från KFC Här är mjölet man använder för att fritera äpple, banan och ananas, kommer att ta ett par påsar till SV då jag tycker det är godare här. Hälsningar goodolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Maj 1, 2013 Dela Inlagd Maj 1, 2013 Eftersom FF sparar kosing till nya leksaken så fick det rester från veckan.. FFF fick stekta potäter med ett ägg o rester från det grillade. IMG_3160.JPG FF fick käka vad som fanns, mätt blev man.. IMG_3161.JPG FF Finns det ingen av "fodervärdarna" som följer och läser den här tråden ? Det här inlägget borde väl rendera minst 14 dagars avstängning på grund av allt det brända. Man kan nästan tro att FF varit en aning "onykter" vid tillagningen av denna rätt. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 1, 2013 Dela Inlagd Maj 1, 2013 (ändrad) Några bilder från ett varmt valborgsfixande med maten Tänt grillen, det ser varmt ut Fixa med bord & stolar, det håller upp värmen också Städa av några champinjoner att grilla kan va gott Fegisar använder gummihandskar när dom hackar thai chilli till grillsåsen Förb. kattracka, ska han sno oxen Ta mej tusan, Herr Chang snodde en liten bit På met på grllen så inte katta snor hela biten Klart å käka, med lite sallad till Å sen ska de diskas Ändrades Maj 1, 2013 av husse Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 1, 2013 Dela Inlagd Maj 1, 2013 Med undantag för valet av bordsdryck och lite lingonsylt .. .. blev dagens lunch samma som gårdagens middag.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 1, 2013 Dela Inlagd Maj 1, 2013 Kyckling, lök, paprika,svamp, sen några vindruvor plus ett äpple och vanligt vatten.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Maj 1, 2013 Dela Inlagd Maj 1, 2013 en egen komponerad sallad från ICA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 1, 2013 Dela Inlagd Maj 1, 2013 Gyrosgryta med couscous. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 1, 2013 Dela Inlagd Maj 1, 2013 Blev erbjuden ädelost paj ikväll, men fy skråen... Tog ett par mackor! Gud så gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 1, 2013 Dela Inlagd Maj 1, 2013 Var lite grillsugen igår. "Jumbo fries" inhandlat på Lidl, med lite extra "cajunkryddor".. Ett par färdigkryddade karréskivor från jobbet.. Drog fram min gamla elgrill. Alla andra former av grill är ett "no, no" hos min hyresvärd tyvärr. Så där ja! Grillad benfri karré med "jumbo fries" men det saknas ngt. Jo just det! Lite bea också.. Smaskens.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 1, 2013 Dela Inlagd Maj 1, 2013 Korv Stroganoff med chili!!MUMS Nersköljdes med mjölk. Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 1, 2013 Dela Inlagd Maj 1, 2013 Korv Stroganoff med chili!!MUMS Nersköljdes med mjölk. Då käkade vi exakt samma sak, mums Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd Maj 1, 2013 Dela Inlagd Maj 1, 2013 Längtade efter Isaanmat så jag åt torkat fläsk, sticky rice och jaew bong. Fläsket och jaew bong skickade min svägerska med mig hem från Isaan, hon är snäll hon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Maj 1, 2013 Dela Inlagd Maj 1, 2013 Idag vart det kyckling kebab. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 1, 2013 Dela Inlagd Maj 1, 2013 Idag blev det kycklingkebab på Paco`s,nersköljdes med ett glas citronvatten.Inte så tokigt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Maj 1, 2013 Dela Inlagd Maj 1, 2013 Var lite grillsugen igår. "Jumbo fries" inhandlat på Lidl, med lite extra "cajunkryddor".. grill 001.JPG Ett par färdigkryddade karréskivor från jobbet.. grill 002.JPG Drog fram min gamla elgrill. Alla andra former av grill är ett "no, no" hos min hyresvärd tyvärr. grill 003.JPG Så där ja! Grillad benfri karré med "jumbo fries" men det saknas ngt. grill 004.JPG Jo just det! Lite bea också.. Smaskens.. grill 005.JPG Men, men...vad ser jag!! Köpta "pommes"!! När det är så lätt att bara skala, tvätta potatis och ta fram kniven och göra egen hemlagad. Mycket godare och mycket lätt att göra! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu