happyharry Inlagd April 28, 2013 Dela Inlagd April 28, 2013 Vi brukar äta på Korat i Sickla alltid hög kvalitet och god mat och öl Då har ni som brukar äta på korat i Sickla säkert stött på min fru, hon jobbade där i nästan 4 år. Hon slutade för ca 1 år sedan (iofs så var hon ju mammaledig i närmare ett år innan det också) /H Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd April 29, 2013 Dela Inlagd April 29, 2013 (ändrad) Jag glömde ju nästan bort gravlaxen. Trots att den står längst fram i kylen och jag vände den varje dag. Men igår blev det en kalasgod gravlaxmacka Ändrades April 29, 2013 av Keithan Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 29, 2013 Dela Inlagd April 29, 2013 Kalv är underbart, har du käkat Älgkalvfiie´ nån gång?? Det har jag aldrig testat.. Blev lite anti till älg i unga år när man blev itvingad ngn hemsk älggryta och har inte ätit det sedan dess. Kanske dags att prova igen... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 29, 2013 Dela Inlagd April 29, 2013 Killar från texas testar surströmming http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288560803914.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd April 29, 2013 Dela Inlagd April 29, 2013 Fisksappa,grilladfisk och div dippsaser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 29, 2013 Dela Inlagd April 29, 2013 2 fullkornsmackor med ost och salami,till det en balja lut,fantastiskt gott Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd April 29, 2013 Dela Inlagd April 29, 2013 2 fullkornsmackor med ost och salami,till det en balja lut,fantastiskt gott Balja lut mini-lut, eller vad Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 29, 2013 Dela Inlagd April 29, 2013 (ändrad) Balja lut mini-lut, eller vad Mugg kaffe med en skvätt mjölk.3 % mjölk Ändrades April 29, 2013 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd April 29, 2013 Dela Inlagd April 29, 2013 Mugg kaffe med en skvätt mjölk.3 % mjölk Seniorvälling heter de Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd April 29, 2013 Dela Inlagd April 29, 2013 Thaifood starkt och gott Nu en verklig god efterrätt, Friterade äpplen med vaniljglass och chokladsås. delikat må jag säga då jag aldrig ätit det i SV Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 29, 2013 Dela Inlagd April 29, 2013 Idag blev det örtmarinerad karre med potatismos. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 29, 2013 Dela Inlagd April 29, 2013 Ja för min del blev det wokade grönsaker med fisk i Hojsås, och en massa vitlök i, och frukt på de. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 29, 2013 Dela Inlagd April 29, 2013 Kyckling och ris med wockade grönsaker,till det ett glas Månetjut Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd April 29, 2013 Dela Inlagd April 29, 2013 Trött på kycklingfötter nu så jag slängde ihop litr spagge med köttfärssås<br /><br />Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2<br /><br /> Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 29, 2013 Dela Inlagd April 29, 2013 Trött på kycklingfötter nu så jag slängde ihop litr spagge med köttfärssås Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Sluta ljug! Alla ser att det är äggnudlar och laab. Du är torsk på thaislafs Sent from my analog teleprinter using A4 paper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 30, 2013 Dela Inlagd April 30, 2013 Lite grönsaker, två stekta egg, två kokta kycklinglår, vatten, sen en present till mig själv för att ja klara av 4kg i viktminskning, en kokt MAJSKOV mums.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 30, 2013 Dela Inlagd April 30, 2013 Panerad rödspätta med remouladsås,skalad potatis och lingondricka.Allt intogs på Danne`s vid Järntorget i Örebro.Fantastiskt gott Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd April 30, 2013 Dela Inlagd April 30, 2013 En enkel gryta på korv+lök och morötter. Kryddad med bl. a salvia Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd April 30, 2013 Dela Inlagd April 30, 2013 Idag vart det fläsk med löksås. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd April 30, 2013 Dela Inlagd April 30, 2013 kasslerpaj med grönsaker o feta a'la lchf.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 30, 2013 Dela Inlagd April 30, 2013 Några sillar med nubbe har det allt blevit till lunch hos grannen, nu ska det fixas lite grillad oxfile till kväkllemn här, nää inte spriten, tangentbordet som stavar fel Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd April 30, 2013 Dela Inlagd April 30, 2013 Några sillar med nubbe har det allt blevit till lunch hos grannen, nu ska det fixas lite grillad oxfile till kväkllemn här, nää inte spriten, tangentbordet som stavar fel Du måste kosta på dig ett nytt tangentbord kanske är det fel på det befintliga?? Mvh "Knavelhänte" Leadbelly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 30, 2013 Dela Inlagd April 30, 2013 Eftersom FF sparar kosing till nya leksaken så fick det rester från veckan.. FFF fick stekta potäter med ett ägg o rester från det grillade. FF fick käka vad som fanns, mätt blev man.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle123987 Inlagd April 30, 2013 Dela Inlagd April 30, 2013 Idag vart det grillad kyckling med potatissallad Och till fotbollen i kväll så blir det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd April 30, 2013 Dela Inlagd April 30, 2013 Idag vart det grillad kyckling med potatissallad IMG_1788.JPG Och till fotbollen i kväll så blir det IMG_1789.JPG Skönt att se en verklig hälsokostares bekännelser! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu