husse Inlagd April 27, 2013 Dela Inlagd April 27, 2013 Det är säkert två år sedan den svenska ägarfamiljen sålde till några"ytlänningar". I och med detta är det inte en Sibylla längre, har något annat namn, kommer ej ihåg vad... Hur som helst stannade jag och frugan där för några månader sedan, på väg hem ifrån ambassaden, och tog en korv. Aldrig mer..! Så bråttom hem till en toalett har vi aldrig haft..! Mvh. borje222 Hoppsan, det verkar inte bra Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 27, 2013 Dela Inlagd April 27, 2013 Blev en till tallrik sparrionsoppa, nu med kycklingmackor. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 27, 2013 Dela Inlagd April 27, 2013 Precis ätit nåt från en svarthårig skogsgris med kokta potäter, sås o lite gojs<br /><br /><br /><br />Skickat från min U8860 via Tapatalk 2<br /><br /> Gillade du det? Jag e lite kluven... Enis grillade Vildsvin var utsökt, å jag har lyckats en eller två ggr. men ofta blir det tämligen mediokert. Om man grillar det ett par minuter för mycket blir det bara torrt... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 27, 2013 Dela Inlagd April 27, 2013 Bruna bönor och bacon ,jättegott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 27, 2013 Dela Inlagd April 27, 2013 kalvstek med rostade rotfrukter+haloumi o timjan...fantastiskt gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 28, 2013 Dela Inlagd April 28, 2013 Såg jättesmarrigt ut Ellim63 men ni glömde steka köttet....ja jag vet att det ska se ut så.. skicka hit bums Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 28, 2013 Dela Inlagd April 28, 2013 Köttet var perfekt Tove Vi var i Dublin för ett antal år sedan och polaren beställde sitt kött : very very very well done, varvid den snorkiga kyparen svarade Oh you mean completly spoiled? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd April 28, 2013 Dela Inlagd April 28, 2013 Pasta med skinksas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 28, 2013 Dela Inlagd April 28, 2013 söndagsfrukost..jättegott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 28, 2013 Dela Inlagd April 28, 2013 Frun var ledig så vi åkte till Central word i Chid lom och åt lunch.Nästan omöjligt att välja restaurang då utbudet är enormt. Till slut blev det ett stekhus som fick med beröm godkänt,åtminstone för det facila priset av 458 B. Förrätt till mig blev en spenatsoppa(mycket god) och frun mumsade på en laxsallad,också den god. Sedan blev det lax för mig och min fru valde gratinerade musslor. Inget fanns att klaga på Efterrätten blev att ta med sig hem efter vi som vanligt besökt den fantastiska japanska avd på 7 vån(tror jag det är) Medan frun "bara skulle" titta i några affärer så hittade jag denna italienska oas som fick servera mig ett glas chardonnay Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 28, 2013 Dela Inlagd April 28, 2013 Där här blev min och Khans middag idag, ho hänger med att äta samma som ja... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd April 28, 2013 Dela Inlagd April 28, 2013 Går igenom sagan om ringen triologin idag, så blev pizza break efter halva andra filmen... Så efter det här är de bara 4,5 h film kvar <br /><br /> Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 28, 2013 Dela Inlagd April 28, 2013 Köttgryta som kokat ett par timmar så att grönsakerna i är sönderkokta och köttet nästan delar sig självt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 28, 2013 Dela Inlagd April 28, 2013 Kalvfärsbiffar intagna på långbro värdshus. Kan inte bli bättre. Skalad potatis oxå. En staropramen till detta sitter som en smäck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 28, 2013 Dela Inlagd April 28, 2013 Igår hann jag inte ens med att ta kort på maten innan den var uppäten. Var uppe på Orust och bjöd PD på grillad baconlindad kalvkotlett med klyftade "pärer" och whiskeysås... Riktigt jävla gööööttt!!!! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 28, 2013 Dela Inlagd April 28, 2013 (ändrad) Igår hann jag inte ens med att ta kort på maten innan den var uppäten. Var uppe på Orust och bjöd PD på grillad baconlindad kalvkotlett med klyftade "pärer" och whiskeysås... Riktigt jävla gööööttt!!!! Kalv är underbart, har du käkat Älgkalvfiie´ nån gång?? Ändrades April 28, 2013 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 28, 2013 Dela Inlagd April 28, 2013 Söndagsmat i dag stuvade makaroner med stekt falukorv himmelskt gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle123987 Inlagd April 28, 2013 Dela Inlagd April 28, 2013 Spagetti och köttfärssås vart det idag, gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 28, 2013 Dela Inlagd April 28, 2013 Alla satans Pizzabilder.. fick bli en hemsnickrad för att dämpa det värsta begäret... Dansk salami, skivad lök, burkchampisar, feferoni, hushållsost samt fetaost... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 28, 2013 Dela Inlagd April 28, 2013 Kom du över gränsen efter pizzan ? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 28, 2013 Dela Inlagd April 28, 2013 Kom du över gränsen efter pizzan ? Säkerligen.. har även blivit ett par Starke p när man påtat i trädgården idag . "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 28, 2013 Dela Inlagd April 28, 2013 pizza här också... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 28, 2013 Dela Inlagd April 28, 2013 Tja. Blev lunch på Korat vid Sickla köpcentrum .. Fem små rätter.. Tod Gai.. Kha Phao Gai Hemma så blev det fuskköttbullar i tomatsås och spagetti. Jag hoppa spagettin så min tallrik blev såhär. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd April 28, 2013 Dela Inlagd April 28, 2013 Tja. Blev lunch på Korat vid Sickla köpcentrum .. Fem små rätter.. Tod Gai.. Kha Phao Gai Hemma så blev det fuskköttbullar i tomatsås och spagetti. Jag hoppa spagettin så min tallrik blev såhär. Med vänlig hälsning, Vi brukar äta på Korat i Sickla alltid hög kvalitet och god mat och öl Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 28, 2013 Dela Inlagd April 28, 2013 Vi brukar äta på Korat i Sickla alltid hög kvalitet och god mat och öl Stämmer bra det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu