Khemmarat Inlagd April 27, 2013 Dela Inlagd April 27, 2013 Skåååååååååål Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Hela kostcirkeln i ett litet glas ,vackert Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 27, 2013 Dela Inlagd April 27, 2013 Fisk soppa, grönsakstallrik, plus melon.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 27, 2013 Dela Inlagd April 27, 2013 Hittils,en varm falukorvsmacka på Sturefiket,sen blir det thaislafs,mums Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 27, 2013 Dela Inlagd April 27, 2013 Lite mustigare konsistens och lite annorlunda färg annars väldigt god sparrionsoppa .. 2 dl vin i och den hade varit himmelsk .. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd April 27, 2013 Dela Inlagd April 27, 2013 Kabanoss med rivna morötter och lite sweet chilisås Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 27, 2013 Dela Inlagd April 27, 2013 Skåååååååååål Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Bra köp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd April 27, 2013 Dela Inlagd April 27, 2013 Skåååååååååål Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Vilken god smak du har Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd April 27, 2013 Dela Inlagd April 27, 2013 Ni som åker tradare mellan gäfle och uppsala finns den världskända korvmojen Månkarbogrillen kvar, och nu för tiden går det att stanna med era 25 meters ekipage där också Jag kör bara 17 meters Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd April 27, 2013 Dela Inlagd April 27, 2013 Ni som åker tradare mellan gäfle och uppsala finns den världskända korvmojen Månkarbogrillen kvar, och nu för tiden går det att stanna med era 25 meters ekipage där också Det är säkert två år sedan den svenska ägarfamiljen sålde till några"ytlänningar". I och med detta är det inte en Sibylla längre, har något annat namn, kommer ej ihåg vad... Hur som helst stannade jag och frugan där för några månader sedan, på väg hem ifrån ambassaden, och tog en korv. Aldrig mer..! Så bråttom hem till en toalett har vi aldrig haft..! Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd April 27, 2013 Dela Inlagd April 27, 2013 bråttom hem till en toalett har vi aldrig haft hehe, sur körv kan vara lite "bitchig" Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 27, 2013 Dela Inlagd April 27, 2013 just nu tunna skivor god ungersk korv med ett glas rött.fantastiskt gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd April 27, 2013 Dela Inlagd April 27, 2013 Raggmunk med fläsk. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 27, 2013 Dela Inlagd April 27, 2013 Ea var på besök o beställde något grillat med tillbehör, så det var bara att fixa något. Lillpysen gillade också vad vi åt. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 27, 2013 Dela Inlagd April 27, 2013 Vart äppelkaka & vaniljsås hos Farsan på eftermiddan!!Mums + 1 kopp svart!!!! Nu håller kantarellen på med nån Firre från Thaibutiken ligger å fräser i ungnen!!!! Själv har jag öppnat Prippsen!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 27, 2013 Dela Inlagd April 27, 2013 Vart äppelkaka & vaniljsås hos Farsan på eftermiddan!!Mums + 1 kopp svart!!!!<br />Nu håller kantarellen på med nån Firre från Thaibutiken ligger å fräser i ungnen!!!!<br />Själv har jag öppnat Prippsen!!!!! <br /><br /><br />Prippen e bäst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 27, 2013 Dela Inlagd April 27, 2013 <br /><br />Prippen e bäst Kan man väl säga skål på Dig!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 27, 2013 Dela Inlagd April 27, 2013 Lyxade till det med Falukorvstornedos med potatispuré och en Cafe de Parissås. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 27, 2013 Dela Inlagd April 27, 2013 Vi har ett kanonställe i Valbo(Gävle), http://www.dilens.se/, som säljer ekologiska och närproducerade produkter... Men tyvärr så har jag inget kassaskåp i kylen där jag kan lägga in Oxfilén för 500 kr/kg så inte tanten får för sig när hon blir hungrig när en annan inte är i närheten att hacka upp den i småbitar och blanda med pla ra eller nått. /Enis En liten passus bara du kan förvara oxfile´n i kassaskåpet... Rent kött klarar en eller ett par veckor i ventilerad rumstemperatur... Hmm ja om du har ventilation i kassaskåpet dådå... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd April 27, 2013 Dela Inlagd April 27, 2013 En liten passus bara du kan förvara oxfile´n i kassaskåpet... Rent kött klarar en eller ett par veckor i ventilerad rumstemperatur... Hmm ja om du har ventilation i kassaskåpet dådå... Blåser förmodligen friskt i kassaskåpet, med både hemmavarande barn och fru i hushållet... Vet ju själv vilka orkanvindar det kan blåsa, så hos mig hade det blivit lufttorkat kött... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 27, 2013 Dela Inlagd April 27, 2013 Precis ätit nåt från en svarthårig skogsgris med kokta potäter, sås o lite gojs<br /><br /><br /><br />Skickat från min U8860 via Tapatalk 2<br /><br /> Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd April 27, 2013 Dela Inlagd April 27, 2013 Skogsgris eller vildgris är fina grejor:) Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 27, 2013 Dela Inlagd April 27, 2013 Hej Hej Firren klar!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 27, 2013 Dela Inlagd April 27, 2013 Är väl motorväg där numera Man får väl svänga av då, vid Månkarboavfarten Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd April 27, 2013 Dela Inlagd April 27, 2013 Nu ska Mr handsome gå ut och grilla lite kyckling som den lille vill ha.. Fan vilken slav man är Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 27, 2013 Dela Inlagd April 27, 2013 Bra köp! Gåva från mina söner och det är ett bra betyg då he he Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu