måne Inlagd September 15, 2010 Dela Inlagd September 15, 2010 Pyttipanna med ägg och rödbetor till det ett glas citronvatten Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Niro Inlagd September 15, 2010 Dela Inlagd September 15, 2010 En cordon-bleu på Gullivers. Något som jag inte rekommenderar. Väldigt flottig smör smak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 15, 2010 Dela Inlagd September 15, 2010 Idag blev det thaimat. Khao phad gai.( Flied lice with chicken ) / J.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 15, 2010 Dela Inlagd September 15, 2010 Idag blev det thaimat. Khao phad gai.( Flied lice with chicken ) / J.ag Thai alá France! snyggt Men blir man mätt ? Storätarn Kenneth ett + kommer “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 15, 2010 Dela Inlagd September 15, 2010 Som Kalle Moraeus svarade på frågan -Hur blev du så intresserad av mat ? - Det måste nog bero på min stora aptit “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 Thai alá France! snyggt Men blir man mätt ? Storätarn Kenneth ett + kommer Hej Kenneth! Nej, helt mätt blev jag väl inte. Tur då att det fanns mer att ösa upp på tallriken. / J.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 Snart är det slut med utefika...börjar bli ruggit i Falun Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 Viken hit det har blivit här hemma, detta med att ta kort på maten. Alla går in mer för matlagningen för att få allt att se så bra ut som möjligt. Helt plötsligt så står vi här som tre vinnare utan att egentligen göra så mycket mer än innan. När jag kom hem idag så stod detta på bordet. Det är nån thaifisk som jag inte vet vad den heter och en tallrik garnerat ris. I'm a happy man! / J.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 Hehe...det är en fisk som heter Pangua Same same Pangalus 39.90 kilot Willys Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 Idag blev det Thai/Svensk Pyttipanna (De du Lamai) Potatis, kött, en hel vitlök, chili + trattisar som fick puttra ihop med lite grädde, kokkosmjölk, fisksås å ostronsås “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 Same same Pangalus 39.90 kilot Willys Så hette den 39.80 på CityGross Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 Så hette den 39.80 på CityGross Yes Lappen det är ju inte direkt SJÖTUNGA ? Vi kör en på Söndag Bildbevis kommer! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 Yes Lappen det är ju inte direkt SJÖTUNGA ? Vi kör en på Söndag Bildbevis kommer! Mvh Svampen Maitan trodde det var ett kaninöra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd September 17, 2010 Dela Inlagd September 17, 2010 Idag blev det Thai/Svensk Pyttipanna (De du Lamai) Potatis, kött, en hel vitlök, chili + trattisar som fick puttra ihop med lite grädde, kokkosmjölk, fisksås å ostronsås Attans Vilken höjdare :clapping: Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 (ändrad) Ja idag blir det pepparrotskött precis skummat av koket MUMS! Ändrades September 18, 2010 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Nån Thaimat som Lek gjorde...helt ok. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 (ändrad) Gårdagens middag och en av dotterns absoluta favoriter. Nudelsoppa ( Guay tiao ). / J.ag Ändrades September 18, 2010 av j.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Blev ej full av Thai maten, så har för en stund sen ätit en egen gjord ägg å bacon smörgås. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Startade dagen med en semla "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Ja, då blev det en dubbel panerad rödspätta igen. Med kokta potäter, skirat smör, pepparrotsvisp, riven pepparrot och givetvis rårörda lingon. Favoritbärsen Leffe Blond när man vill skämma bort sig själv lite extra. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Ja, då blev det en dubbel panerad rödspätta igen. Med kokta potäter, skirat smör, pepparrotsvisp, riven pepparrot och givetvis rårörda lingon. Favoritbärsen Leffe Blond när man vill skämma bort sig själv lite extra. Lenno det där såg gött ut, f-n vad man längtar efter svensk potatis. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
freddan_gbg Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Var nyss och åt på ett thaihak här i stan, blev Guay tiao, laap gai och som tam, kul med restauranger som serverar "riktigt" thaikäk, paneng heter stället och ligger precis vid esperantoplatsen här i Gbg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Idag blev det Thai/Svensk Pyttipanna (De du Lamai) Potatis, kött, en hel vitlök, chili + trattisar som fick puttra ihop med lite grädde, kokkosmjölk, fisksås å ostronsås Såg ju riktigt smarrigt ut, och inte ett riskorn i sikte Ja, då blev det en dubbel panerad rödspätta igen. Med kokta potäter, skirat smör, pepparrotsvisp, riven pepparrot och givetvis rårörda lingon. Favoritbärsen Leffe Blond när man vill skämma bort sig själv lite extra. fi faen va fint, så länge sen man käka spätta så jag kan knappt stava till det Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Jodå den där Thaipytten blev riktigt smarrig Igår blev det en köttbit och bakad potatis med hemgjort vitlökssmör samt lite svampfräs “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Idag får man leva på Valfläsk hela dan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu