Peolito Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 Självklart frugans..en riktig karl som mig själv dricker vittvin Det vet du gubben, det smakade riktigt jäkla fint men räkor är min favorit ändå. Kämpa på nu maitan //Lp Skönt att läsa att du dricker vitt vin Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 Vart kebab pizza idag Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 Lite västkustgodis och vittvin +en liten skåne.mmmmm image.jpg hade du senap till och frugan har skalat räkorna åt dig ser jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 hade du senap till och frugan har skalat räkorna åt dig ser jag Klart att frugan skalar, hur gör man annars? Hovmästarsås är ett måste . Trevlig kväll på dig och skål//Lp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 Var sugen på något vi inte ätit på länge. Skär bort alla senor och skär Levern i mindre bitar. Lägger den åt sidan och skivar paprika och lök. Steker upp grönsakerna och låter dom puttra i 10 min tillsammans med Under tiden steker jag upp Bacon och sedan lägger jag det åt sidan för att bryna levern i baconfettet. Får vara uppmärksam så att levern inte steks för länge. Bara så att det blir en tunn stekskorpa! Har redan tidigare skivat Champinjonerna som jag lägger ner i grytan tillsammans med levern och 0,5 l kalvbuljong Får stå och puttra i grytan i 5 min innan jag tillsätter Créme Fraiche och kryddar med salt och svartpeppar Har jag inte glömt något Nej, bacon ska läggas ovanpå grytan precis innan serveringen. Gott var det och jag har gjort så mycket mat att det räcker till en måltid till. Bra att ha färdig mat att bara värma upp de kvällar jag ska till jobbet! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 Idag hittade jag en liten Thaikrog i Norberg, go mat, gott väder, här en bild på en del av hårdingarna, släng er i väggen HA Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 Hemlagad Oxsvanssoppa med kokta rödbetor. . Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 21, 2013 Dela Inlagd April 21, 2013 Man får väl humbug snart....heheheheheh Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd April 21, 2013 Dela Inlagd April 21, 2013 sån där..hhmm..vad heter det?.. jaja, det var gott iaf.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 21, 2013 Dela Inlagd April 21, 2013 Grillpremiär “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 21, 2013 Dela Inlagd April 21, 2013 Grillpremiär Grillat.jpg Blev det ingen ny grill från Rusta ? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd April 21, 2013 Dela Inlagd April 21, 2013 Blev det ingen ny grill från Rusta ? Hade precis samma tanke... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 21, 2013 Dela Inlagd April 21, 2013 Nä det blev ingen. har lite svårt att bestämma mig “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd April 21, 2013 Dela Inlagd April 21, 2013 Nä det blev ingen. har lite svårt att bestämma mig Ta ett snack med Fredde i Solsidan säsong 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 21, 2013 Dela Inlagd April 21, 2013 (ändrad) Idag blev det fläskfile med kantarell sås och broccoli med ris Ändrades April 21, 2013 av Oregistrerad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 21, 2013 Dela Inlagd April 21, 2013 Fläskfile mango morötter banan lök, + lite till o ris till detta.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 21, 2013 Dela Inlagd April 21, 2013 (ändrad) Måste ge Turkish Airlines högt betyg för maten. Någon god chevreliknande ost i salladen och riktig virgin olivolja till. Varmrätten var också riktigt god. Fördrinken: sen kom herr Omar - in med varmrätten Lillebror fick också en rejäl laddning. Sen blev det lite påfyllnad i Istanbul. idag så var det lite lathet om gällde. Köpte en familjepizza men fick en för 1.8 familjer. 40 % av pizzan blev kvar. Blir fin frukost imorgon. Med vänlig hälsning, Ändrades April 21, 2013 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 21, 2013 Dela Inlagd April 21, 2013 Det här skulle jag avnjuta till fotbollen men fick istället kasta i mig maten för att försöka få ordning på krånglande tv4 play. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 21, 2013 Dela Inlagd April 21, 2013 Fick bli ett par räkmackor innan jag stjälper mig i soffan och intar ryggläge för resten av kvällen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 21, 2013 Dela Inlagd April 21, 2013 Gris Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 21, 2013 Dela Inlagd April 21, 2013 Gris Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Hörru din jäkla potatistaliban, menar du att maskinskalad potatis är renare än oskalad potatis?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 21, 2013 Dela Inlagd April 21, 2013 Hörru din jäkla potatistaliban, menar du att maskinskalad potatis är renare än oskalad potatis??Dom var inte goda så jag åt bara grisen Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd April 21, 2013 Dela Inlagd April 21, 2013 Även om dessa tydligen var äckliga, så säger jag det för sista gången (förhoppningsvis)...Att koka potatis med skal funkar ypperligt..! Men att inte ta bort skiten innan man stoppar det i strupen, förpassar oss minst 10000 år tillbaka i utvecklingen...! Sen håller vi på och fjantar med smaker hit och dit, när man är så jäkla lat att man glömt det grundläggande... Och hur många äter banan med skalet på...? Nä. nån jäkla ordning får det vara... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 21, 2013 Dela Inlagd April 21, 2013 Även om dessa tydligen var äckliga, så säger jag det för sista gången (förhoppningsvis)...Att koka potatis med skal funkar ypperligt..! Men att inte ta bort skiten innan man stoppar det i strupen, förpassar oss minst 10000 år tillbaka i utvecklingen...! Sen håller vi på och fjantar med smaker hit och dit, när man är så jäkla lat att man glömt det grundläggande... Och hur många äter banan med skalet på...? Nä. nån jäkla ordning får det vara... Mvh. borje222 Har grönsaken vuxit under jord så ere inte så jäkla fiffigt att käka den otvättad med skalet på... Men tvättar man grejen så spelar det ju ingen roll, men ssv. då ska du tvätta själv... (jag äter inte ens färskpotatis med skal, färskpotatis ska skrapas...) Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd April 21, 2013 Dela Inlagd April 21, 2013 Blev lite barnmat, som slipper skalas... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu