Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.

Swemag

Recommended Posts

mamma bäng fan pappa käng
<br />Ja hade tyskdjäveln lagt ris på min tallrik med stuvad lever hade jag slängt ut fanstyget, det är en av rätter som absolut inte ris passar till ja vidrigt är det i mitt tycke<br />
<br /><br />Hej. Har provat lyonnern men dock med Grönpeppar resp. chili i. Inte likt falukorv utan mer kokt medvurst enl. Mig. Har ju redan hittat min "falukorv" i form av en annan thaikorv. Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Hej

Idag är det ju tredje veckan som jag kör 5-2 metoden så jag har inte ätit något sedan i söndags, bara druckit vatten och kaffe, det är lite märkligt för jag saknar nästan inte alls mat under dom två dagar i veckan som jag inte äter, jag har gått ner 4 kg och känner mig faktiskt piggare, hur det påverkar gikten är för tidigt att säga än men jag kommer att fortsätta längre så vi får väl se hur det går med den på sikt.

Mvh isan lover

Hej!

Under de dagar du äter vad äter du då? Några restriktioner eller svullar du och häller i dig bärs?

Peolito

Ändrades av Peolito
Dela på andra sajter

Gräddstuvad Lever m. ris på klassiska Rosen Marie...

Smakade sådär, de va bättre förr när Tysken höll sej i köket. Nu står han i kassan med kockmössa å ser viktig ut...

Alois är väl inte Tysk ?

Kommer väl ifrån Österrike alternativt Bayern.

Numer har han någon asiat som slavar i köket.

Brukar försöka att äta där på måndag-kvällar, stekt salt sil brukar det vara på menyn då.   MUMS.

Tycker INTE om dom som kan allt om allt  :fie:

Dela på andra sajter

Småländska isterband med skalad potatis och skivade inlagda rödbetor, 1 hårdmacka med stekt ägg på.

Ingen höjdare men man måste äta för att överleva :crazy:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Glenn Phuket
Stekt kyckling med pärer o någon sås till detta..

attachicon.gifIMG_2668.JPG

FF

Nja hade skickat tillbaks denna tallriki  en restaurang, sen att det e finne son har skapat denna grisföda kan inte hjälpas...

Dela på andra sajter

Tja efter 2 kalorisnåla dagar så åt jag en lätt frukost och en Thaibuffé lunch.

Kanske den sämsta Thaimat jag ätit hittills i Sverige på 2a långgatan i Göteborg, Restaurang Bangkok nånting, enda positiva var fri påfyllning av läsk å vatten... Ligger på samma sida som "Tullen" ölhall, liten bit till sett från Järntorget.

Thai spice som ligger närmare Järntorget på andra sidan gatan passerade jag (tyvärr) denna gång är bättre, bedömt mycket bättre, ingen av dem har fläskött på menyn och i minst 1 av fallen beror det på att ägarna är muslimer.

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Inte mycket fantasi idag! Får bli en kylskåpsrensning! :crazy:

Hemlagad Pyttipanna!

post-9833-0-27775100-1366224352.jpg

tillbehör

post-9833-0-00145500-1366224354.jpg

Dags att äta! :thumbsup:

post-9833-0-46473900-1366224357.jpg

ps/ Sorunda har fått stå för charkvarorna! /ds :offtopic:

Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid.

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Blev Thai igår kväll igen..u7utery8.jpg ahu3emuj.jpg gyqequmu.jpg hahadu2y.jpg mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Blev Thai igår kväll igen

Finns det något mera att säga om firren ?

post-5641-0-55665200-1366266714.jpg

Mera än att den heter ahu3emuj :wink:

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Dela på andra sajter

Jag åt schnitzel.<br /><br />Skickat från min U8860 via Tapatalk 2<br /><br />

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

till sen lunch blev det laxfile med creamfraischetäcke o råris, serverades med en tjeck....jättegott!!

post-6750-0-15691300-1366294171_thumb.jp

post-6750-0-29959600-1366294204_thumb.jp

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Wow same Sipe Sam har du gjort den själv, ser ut som en riktig ärtsoppa...mums...

På rasta

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Ändrades av Sam sip sam
Dela på andra sajter

phitsanulok

Idag kom frugan hem igen efter 2 v i phitsanulok och fyllde på skafferiet, kan meddela att jag ej åt av dessa läckerheter

post-3315-0-31418100-1366296331_thumb.jp

men grannens Max åt för glatta livet

post-3315-0-13421000-1366296419_thumb.jp

mvh walle

Dela på andra sajter

phitsanulok

Idag kom frugan hem igen efter 2 v i phitsanulok och fyllde på skafferiet, kan meddela att jag ej åt av dessa läckerheter

post-3315-0-31418100-1366296331_thumb.jp

men grannens Max åt för glatta livet

post-3315-0-13421000-1366296419_thumb.jp

mvh walle

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...