mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 17, 2013 Dela Inlagd April 17, 2013 <br />Ja hade tyskdjäveln lagt ris på min tallrik med stuvad lever hade jag slängt ut fanstyget, det är en av rätter som absolut inte ris passar till ja vidrigt är det i mitt tycke<br /><br /><br />Hej. Har provat lyonnern men dock med Grönpeppar resp. chili i. Inte likt falukorv utan mer kokt medvurst enl. Mig. Har ju redan hittat min "falukorv" i form av en annan thaikorv. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 17, 2013 Dela Inlagd April 17, 2013 Dagens middag blev lite grillad kyckling, melon, äpple, små j-vla tomater, och ett stort glas yoghurt med lite honung och lime i...smaka gött det där... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd April 17, 2013 Dela Inlagd April 17, 2013 Åt en delikat: laab moo bpaa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 17, 2013 Dela Inlagd April 17, 2013 Idag blev det kyckling Masala på ett lokalt lunchhak i solstaden Örebro Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 17, 2013 Dela Inlagd April 17, 2013 (ändrad) Hej Idag är det ju tredje veckan som jag kör 5-2 metoden så jag har inte ätit något sedan i söndags, bara druckit vatten och kaffe, det är lite märkligt för jag saknar nästan inte alls mat under dom två dagar i veckan som jag inte äter, jag har gått ner 4 kg och känner mig faktiskt piggare, hur det påverkar gikten är för tidigt att säga än men jag kommer att fortsätta längre så vi får väl se hur det går med den på sikt. Mvh isan lover Hej! Under de dagar du äter vad äter du då? Några restriktioner eller svullar du och häller i dig bärs? Peolito Ändrades April 17, 2013 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd April 17, 2013 Dela Inlagd April 17, 2013 Gräddstuvad Lever m. ris på klassiska Rosen Marie... Smakade sådär, de va bättre förr när Tysken höll sej i köket. Nu står han i kassan med kockmössa å ser viktig ut... Alois är väl inte Tysk ? Kommer väl ifrån Österrike alternativt Bayern. Numer har han någon asiat som slavar i köket. Brukar försöka att äta där på måndag-kvällar, stekt salt sil brukar det vara på menyn då. MUMS. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 17, 2013 Dela Inlagd April 17, 2013 dagens lunch blev kycklinggryta med dijonsenap o tlmjan.fantastiskt gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 17, 2013 Dela Inlagd April 17, 2013 Stekt kyckling med pärer o någon sås till detta.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 17, 2013 Dela Inlagd April 17, 2013 Småländska isterband med skalad potatis och skivade inlagda rödbetor, 1 hårdmacka med stekt ägg på. Ingen höjdare men man måste äta för att överleva Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Glenn Phuket Inlagd April 17, 2013 Dela Inlagd April 17, 2013 Stekt kyckling med pärer o någon sås till detta.. IMG_2668.JPG FF Nja hade skickat tillbaks denna tallriki en restaurang, sen att det e finne son har skapat denna grisföda kan inte hjälpas... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 17, 2013 Dela Inlagd April 17, 2013 (ändrad) Tja efter 2 kalorisnåla dagar så åt jag en lätt frukost och en Thaibuffé lunch. Kanske den sämsta Thaimat jag ätit hittills i Sverige på 2a långgatan i Göteborg, Restaurang Bangkok nånting, enda positiva var fri påfyllning av läsk å vatten... Ligger på samma sida som "Tullen" ölhall, liten bit till sett från Järntorget. Thai spice som ligger närmare Järntorget på andra sidan gatan passerade jag (tyvärr) denna gång är bättre, bedömt mycket bättre, ingen av dem har fläskött på menyn och i minst 1 av fallen beror det på att ägarna är muslimer. MVH Tommy Ändrades April 17, 2013 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd April 17, 2013 Dela Inlagd April 17, 2013 Inte mycket fantasi idag! Får bli en kylskåpsrensning! Hemlagad Pyttipanna! tillbehör Dags att äta! ps/ Sorunda har fått stå för charkvarorna! /ds Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 18, 2013 Dela Inlagd April 18, 2013 Blev Thai igår kväll igen.. mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd April 18, 2013 Dela Inlagd April 18, 2013 Blev Thai igår kväll igen Finns det något mera att säga om firren ? Mera än att den heter ahu3emuj Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 18, 2013 Dela Inlagd April 18, 2013 Grönsakssallad med Tuna och vatten. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 18, 2013 Dela Inlagd April 18, 2013 Testar ett klassiskt arbetarfik på smedjegatan i västra nordstan uploadfromtaptalk1366187294986.jpg Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 På arbetarfik läser man väl fibban till lunchen ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 18, 2013 Dela Inlagd April 18, 2013 Gött var det, och tallriken tom.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 18, 2013 Dela Inlagd April 18, 2013 Jag åt schnitzel.<br /><br />Skickat från min U8860 via Tapatalk 2<br /><br /> Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 18, 2013 Dela Inlagd April 18, 2013 till sen lunch blev det laxfile med creamfraischetäcke o råris, serverades med en tjeck....jättegott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 18, 2013 Dela Inlagd April 18, 2013 Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 18, 2013 Dela Inlagd April 18, 2013 Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Wow same Sipe Sam har du gjort den själv, ser ut som en riktig ärtsoppa...mums... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 18, 2013 Dela Inlagd April 18, 2013 (ändrad) Wow same Sipe Sam har du gjort den själv, ser ut som en riktig ärtsoppa...mums... På rasta Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Ändrades April 18, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd April 18, 2013 Dela Inlagd April 18, 2013 Idag kom frugan hem igen efter 2 v i phitsanulok och fyllde på skafferiet, kan meddela att jag ej åt av dessa läckerheter men grannens Max åt för glatta livet mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd April 18, 2013 Dela Inlagd April 18, 2013 Idag kom frugan hem igen efter 2 v i phitsanulok och fyllde på skafferiet, kan meddela att jag ej åt av dessa läckerheter men grannens Max åt för glatta livet mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 18, 2013 Dela Inlagd April 18, 2013 Raggmunk med fläsk blev det. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu