Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.

Swemag

Recommended Posts

Trött på köttfärsrätter, tar jag fram några kycklingfiléer och förbereder dagens middag :thumbsup:

Skär kycklingen och grönsakerna i mindre bitar!

attachicon.gifMat 002.jpg

Bryner kycklingen

attachicon.gifMat 004.jpg

I med allt i en ugnsform och tillsätter kryddor och vätska

attachicon.gifMat 006.jpg

In i ugnen med allt. Lättlagat ska det vara de kvällar jag ska till jobbet :14:

attachicon.gifMat 008.jpg

Färdiga resultatet serverades naturligtvis med RIS!! :crazy:

attachicon.gifMat 009.jpg

Blev över till en matlåda också! :14:

attachicon.gifMat 010.jpg

Nu är det dags att börja patrullera en del av storstadens gator! :offtopic:

Vilken vätska använder, vanligt vatten eller? Såg jättegott ut

Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
attachicon.gifbild (181).JPG

Ryggbiff med smörstekta champinjoner och lök som jag karmeliserade med honung...

Färskpärer och en cafe de paris sås till...

/enis

Det där måste ha varit bästa matbilden hittils    Helvete vad det såg gott ut Enis!

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Farangfrukost. Philadelphia på en smörgås med lite godsaker från TGM och ett glas jordgubbsjuice..uga2ygag.jpg8a8a3y9a.jpgMed vänlig hälsning,

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Vilken vätska använder, vanligt vatten eller? Såg jättegott ut

Vanligt vatten! Är i kryddningen som smaken sitter!

Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

samma som i går

:ledsen:  :read:  :36:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Gräddstuvad Lever m. ris på klassiska Rosen Marie...

Smakade sådär, de va bättre förr när Tysken höll sej i köket. Nu står han i kassan med kockmössa å ser viktig ut...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Bruna bönor m Fläsk blev det till lunch, så nu blir det fart på magen

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Tja TGM har verkligen bra produkter, ha en bra frukost kör nått liknade här nere i Khao Lak.
<br /><br />Jag gillar också deras produkter och hyfsat pris också. När man handlar i Sverige känns det som lite helglyx att gå till delikatessdisken. Blir ofta plastad skinka och medvurst till vardags. Med vänlig hälsning,

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Till lunch blev det gravlax..hy7ureta.jpg ynurytyr.jpg och sen en kaffe och kanelbulle på det. jezuquru.jpg Med vänlig hälsning,

Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Idag är det ju tredje veckan som jag kör 5-2 metoden så jag har inte ätit något sedan i söndags, bara druckit vatten och kaffe, det är lite märkligt för jag saknar nästan inte alls mat under dom två dagar i veckan som jag inte äter, jag har gått ner 4 kg och känner mig faktiskt piggare, hur det påverkar gikten är för tidigt att säga än men jag kommer att fortsätta längre så vi får väl se hur det går med den på sikt.

Mvh isan lover

Dela på andra sajter

Gräddstuvad Lever m. ris på klassiska Rosen Marie...

Smakade sådär, de va bättre förr när Tysken höll sej i köket. Nu står han i kassan med kockmössa å ser viktig ut...

Ris?? E inte det aja baja när man kör lchf? Hehe

Dela på andra sajter

Ris?? E inte det aja baja när man kör lchf? Hehe

Joo de e det, men jag slutade LCHF:a för en månad sedan, men känner att det snart e dags igen. Vill kapa några kg. till.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Som igår, mindre än 600 kcal.

Så nu är resten av veckan "fri" :14:

Om ni inte fattar sök på "taggen" fetto  :nyam:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Igår blev det middag på en Steak Lao resturang. Denna låg på Sukhumuvit 101. Vi åt ganska tidigt och när vi var klara 18.11 var det kö för att komma in. e4uzuta7.jpgHär är några av gårdagens rätter. abe6abun.jpg mehaqapu.jpg syje7u3a.jpg ehu8yqa6.jpg su7ate2a.jpg 5e8yga4y.jpg Med vänlig hälsning,

Dela på andra sajter

Joo de e det, men jag slutade LCHF:a för en månad sedan, men känner att det snart e dags igen. Vill kapa några kg. till.

Hmm, efter att sett dina bröllopsbilder så undrar jag vart de kilona ska tas ifrån :neo:

Lagom är bäst Odin, låt det inte gå till överdrift med kilojakten :thumbsup:

Bara en tanke i all välmening :angel:

Mvh

BBJ

:wai:

Nytt år - nya möjligheter!

Dela på andra sajter

Testar ett klassiskt arbetarfik på smedjegatan i västra nordstan

post-4721-1366187336,66_thumb.jpg

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Sam sip sam
Farangfrukost. Philadelphia på en smörgås med lite godsaker från TGM och ett glas jordgubbsjuice..uga2ygag.jpg8a8a3y9a.jpgMed vänlig hälsning,

Har du provat Lyonern ,kanske som falukorv?

Ja hade tyskdjäveln lagt ris på min tallrik med stuvad lever hade jag slängt ut fanstyget, det är en av rätter som absolut inte ris passar till ja vidrigt är det i mitt tycke

Ändrades av Sam sip sam
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...