Towe Inlagd April 16, 2013 Dela Inlagd April 16, 2013 Trött på köttfärsrätter, tar jag fram några kycklingfiléer och förbereder dagens middag Skär kycklingen och grönsakerna i mindre bitar! Mat 002.jpg Bryner kycklingen Mat 004.jpg I med allt i en ugnsform och tillsätter kryddor och vätska Mat 006.jpg In i ugnen med allt. Lättlagat ska det vara de kvällar jag ska till jobbet Mat 008.jpg Färdiga resultatet serverades naturligtvis med RIS!! Mat 009.jpg Blev över till en matlåda också! Mat 010.jpg Nu är det dags att börja patrullera en del av storstadens gator! Vilken vätska använder, vanligt vatten eller? Såg jättegott ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 16, 2013 Dela Inlagd April 16, 2013 bild (181).JPG Ryggbiff med smörstekta champinjoner och lök som jag karmeliserade med honung... Färskpärer och en cafe de paris sås till... /enis Det där måste ha varit bästa matbilden hittils Helvete vad det såg gott ut Enis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 16, 2013 Dela Inlagd April 16, 2013 (ändrad) Farangfrukost. Philadelphia på en smörgås med lite godsaker från TGM och ett glas jordgubbsjuice..Med vänlig hälsning, Ändrades April 16, 2013 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd April 16, 2013 Dela Inlagd April 16, 2013 Farangfrukost. Philadelphia på en smörgås med lite godsaker från TGM och ett glas jordgubbsjuice..[img=http://img.tapatalk.com/d/13/04/16/uga2ygag.jpg]Med vänlig hälsning, Tja TGM har verkligen bra produkter, ha en bra frukost kör nått liknade här nere i Khao Lak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd April 16, 2013 Dela Inlagd April 16, 2013 Vilken vätska använder, vanligt vatten eller? Såg jättegott ut Vanligt vatten! Är i kryddningen som smaken sitter! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 16, 2013 Dela Inlagd April 16, 2013 Blir strömming och potatismos med rårörda lingon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 16, 2013 Dela Inlagd April 16, 2013 samma som i går När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 16, 2013 Dela Inlagd April 16, 2013 Gräddstuvad Lever m. ris på klassiska Rosen Marie... Smakade sådär, de va bättre förr när Tysken höll sej i köket. Nu står han i kassan med kockmössa å ser viktig ut... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 16, 2013 Dela Inlagd April 16, 2013 Bruna bönor m Fläsk blev det till lunch, så nu blir det fart på magen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd April 16, 2013 Dela Inlagd April 16, 2013 Gott och en fröjd för ögat, Sweet and sour fish. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 16, 2013 Dela Inlagd April 16, 2013 Ja då har man kört isig en frukt å grönsakssallad.....tungt det här men man får bara köra på... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 16, 2013 Dela Inlagd April 16, 2013 Vanligt vatten! Är i kryddningen som smaken sitter! tackar tackar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 16, 2013 Dela Inlagd April 16, 2013 Tja TGM har verkligen bra produkter, ha en bra frukost kör nått liknade här nere i Khao Lak.<br /><br />Jag gillar också deras produkter och hyfsat pris också. När man handlar i Sverige känns det som lite helglyx att gå till delikatessdisken. Blir ofta plastad skinka och medvurst till vardags. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 16, 2013 Dela Inlagd April 16, 2013 Till lunch blev det gravlax.. och sen en kaffe och kanelbulle på det. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd April 16, 2013 Dela Inlagd April 16, 2013 Hej Idag är det ju tredje veckan som jag kör 5-2 metoden så jag har inte ätit något sedan i söndags, bara druckit vatten och kaffe, det är lite märkligt för jag saknar nästan inte alls mat under dom två dagar i veckan som jag inte äter, jag har gått ner 4 kg och känner mig faktiskt piggare, hur det påverkar gikten är för tidigt att säga än men jag kommer att fortsätta längre så vi får väl se hur det går med den på sikt. Mvh isan lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd April 16, 2013 Dela Inlagd April 16, 2013 Gräddstuvad Lever m. ris på klassiska Rosen Marie...Smakade sådär, de va bättre förr när Tysken höll sej i köket. Nu står han i kassan med kockmössa å ser viktig ut...Ris?? E inte det aja baja när man kör lchf? Hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd April 16, 2013 Dela Inlagd April 16, 2013 Blev lite mat idag också, fläsk med en del grönt. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 16, 2013 Dela Inlagd April 16, 2013 Ris?? E inte det aja baja när man kör lchf? Hehe Joo de e det, men jag slutade LCHF:a för en månad sedan, men känner att det snart e dags igen. Vill kapa några kg. till. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 16, 2013 Dela Inlagd April 16, 2013 Som igår, mindre än 600 kcal. Så nu är resten av veckan "fri" Om ni inte fattar sök på "taggen" fetto MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd April 16, 2013 Dela Inlagd April 16, 2013 Ville bara ha kött i kväll.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 17, 2013 Dela Inlagd April 17, 2013 Igår blev det middag på en Steak Lao resturang. Denna låg på Sukhumuvit 101. Vi åt ganska tidigt och när vi var klara 18.11 var det kö för att komma in. Här är några av gårdagens rätter. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd April 17, 2013 Dela Inlagd April 17, 2013 Joo de e det, men jag slutade LCHF:a för en månad sedan, men känner att det snart e dags igen. Vill kapa några kg. till. Hmm, efter att sett dina bröllopsbilder så undrar jag vart de kilona ska tas ifrån Lagom är bäst Odin, låt det inte gå till överdrift med kilojakten Bara en tanke i all välmening Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 17, 2013 Dela Inlagd April 17, 2013 Testar ett klassiskt arbetarfik på smedjegatan i västra nordstan Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 17, 2013 Dela Inlagd April 17, 2013 (ändrad) Farangfrukost. Philadelphia på en smörgås med lite godsaker från TGM och ett glas jordgubbsjuice..Med vänlig hälsning, Har du provat Lyonern ,kanske som falukorv? Ja hade tyskdjäveln lagt ris på min tallrik med stuvad lever hade jag slängt ut fanstyget, det är en av rätter som absolut inte ris passar till ja vidrigt är det i mitt tycke Ändrades April 17, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd April 17, 2013 Dela Inlagd April 17, 2013 Isterband med sallad o tzatsiki till lunch.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu