j.ag Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Det är ju fan också att det ska vara så långt att åka för att få sig en burgare där! Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Det fick bli en burgare idag med lite underhallning //Broskan Broskan fan va gött, underhållningen ser helt ok ut. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Lite kvällsmat efter middagen.. Grillade revben, Sticky Rice och ett glas vatten.. Fet och gott.. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Lite kvällsmat efter middagen.. Grillade revben, Sticky Rice och ett glas vatten.. Fet och gott.. Ha en bra dag! Akta tänderna när du sitter där och gnager Ser ju riktigt nice ut. Hiuu muu! Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Vik hädan du mörka eländiga höst Grillad karré, poaptisgratäng och svampstuvining /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Idag var ordinarie kock tillbaka i tjänst så det blev thaimat. Fylld omelett, tom kha gai, grönsaker och förstås Ris. Det sägs ju att vägen till mannens hjärta går genom magen och det har min sambo förstått! Jag är lika lycklig varje gång jag sätter mig vid bordet och Hon har lagat maten. Här är Hon. / J.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 MMMMM. I dag smaskade man i sig Kräftor och att svalka strupen blev det Innis & Gunn Highland kask öl. mildare en den ordinarie utgåvan som har enligt mina smaklökar en ganska stark ton av dill Och att knapra på till detta Naturligvis Vika knäckebröd denna gång Brydlings gästspel, dill och havssalt /Enis De va tydligen jäkligt gott eftersom du missa å När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Idag blev det en I-thai-liensk spaghetti. Räkor, Wokgrönsaker, Vitlök, Lök, Kokosmjölk, En halv tärning tomyam-buljong, Svartpeppar Förvånansvärt smaskens. Far sin upp i dan tösabiten När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Det fick bli en burgare idag med lite underhallning //Broskan Fan Broskan du e ju värre än lamai me å få tjejerna till å ställa upp När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Det fick bli en burgare idag med lite underhallning //Broskan Underbart, Hooters is da shit Såg Maureen på ett av korten oxå, hon är en duktig tjej Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Än så länge.flytande föda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Hej ett litet matlagningstips; laga inte fiskpinnar i microvågsugnen dom blir lätt torra och för knapriga bacon funnkar bra korv är också sådär men fiskpinnar inte så spännande men det är ju måndag , käkade yoghurt till frukost det blev ju tre mål av det Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Eftersom jag inte har någon spis för tillfället så har jag också börjat experimentera med micron.. Kokade korv idag i micron och det blev helt ok.. Ska tydligen funka att både göra korv och fiskpinnar i brödrosten.. https://www.flashback.org/t1039449 Får testa det någon dag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Korv funkar bra i mikron, men man får först göra ett snitt i korven så den inte spricker av uppvärmningen! Det är heller inte fel att ha frysta korvbröd som man värmer upp på samma tid som korven. Två minuter 750 W för två korvar och två korvbröd är lagom. Lägg sedan till senap och bostongurka. Mästerkock Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 14, 2010 Dela Inlagd September 14, 2010 Eftersom jag inte har någon spis för tillfället så har jag också börjat experimentera med micron.. Kokade korv idag i micron och det blev helt ok.. Ska tydligen funka att både göra korv och fiskpinnar i brödrosten.. https://www.flashback.org/t1039449 Får testa det någon dag ska det möjligen bli en btt episod När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd September 14, 2010 Dela Inlagd September 14, 2010 ska det möjligen bli en btt episod Man vet aldrig.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 14, 2010 Dela Inlagd September 14, 2010 Vik hädan du mörka eländiga höst Grillad karré, poaptisgratäng och svampstuvining /Enis Jag kör på Rosévinet Med tanke på stavningen så verkar det som du drack några glas Rosé där, gött i gött gött... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd September 14, 2010 Dela Inlagd September 14, 2010 Nu är det inte dagens men gott alla fall Som efterrätt blev det frozen yoghurt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 14, 2010 Dela Inlagd September 14, 2010 Nu är det inte dagens men gott alla fall Som efterrätt blev det frozen yoghurt. Hej Lappen ser gör gött ut, men vad är det för nåt. Kaninöra eller. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd September 14, 2010 Dela Inlagd September 14, 2010 Hej Lappen ser gör gött ut, men vad är det för nåt. Kaninöra eller. Maitan. Hehe...det är en fisk som heter Pangua Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 14, 2010 Dela Inlagd September 14, 2010 Då var dagens krubb uppätet. Thaisvenskt idag med ris, sallad och schnitzel. Nu står man sig till frukost. / J.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 15, 2010 Dela Inlagd September 15, 2010 Det vart en god pytt med en iskall bers igår på G-point //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 15, 2010 Dela Inlagd September 15, 2010 2 koppar svart kaffe,fralla & ägg. En cigg och sen iväg o knega! God Morgon MVH Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd September 15, 2010 Dela Inlagd September 15, 2010 Dagens kvällsmat. Ris, grönsaker, ägg toppat med lite chilli, fiskolja och Pla Kapong. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd September 15, 2010 Dela Inlagd September 15, 2010 Suschi är aldrig fel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu