Maitan Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 men pucko!!!! tack för info sötnos då blir det till att gå till lokala Thaibutiken på måndag och handla Men pussgurkan ber om ursäkt, men var på så gött humör vid den tiden.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Men pussgurkan ber om ursäkt, men var på så gött humör vid den tiden.... och det goda humöret hoppas vi fortsätter läääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääänge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Ja helt rätt. En annan parameter som gäller mej (och många män med mej) är att jag INTE kan vara hungrig. Ärligt jag blir f-n folkilsken när jag är hungrig... Min erfarenhet är att det är kvinns som blir folkilskna när de är hungriga, speciellt sambon!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Min erfarenhet är att det är kvinns som blir folkilskna när de är hungriga, speciellt sambon!! Stämmer på pricken... fick mig en utskällning för en timme sedan... nu har hon tryckt i sig ris och rutten fisk. och sover lugnt och sött i sin säng. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Min vana trogen på fredagar så avlade jag ett besök hos Taylor&Jones och inhandlade bla dom här På plats i pannan Himmelskt gött Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Ja mit er jo hemlagat. Nød lærer nøgen kvinde at spinde. På dansk, medisterpølse, er det det rigtige navn på svensk? isterband. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Det dyker upp många bilder på knasenmat Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Blivit en hel del seafood senaste dygnet faktiskt.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Minipizza med; tomat, skogssvamp, örter, mozarella, bacon, seranoskinka mm. Ett tips i all välmening när ni gör egen pizza. Många säger att det blir så fantastiskt gott med färska champinjoner men jag tycker att det blir torrt och träigt, stek svampen innan så märker ni skillnaden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Blev lite hembakad vetetortilla. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 En Mama Mia på pizzan, frugan tog entrecote . Jag drack en Zeunerts o frun en Heineken Jättegott som Mille brukar säga. Trevlig helg//Lp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Stämmer på pricken... fick mig en utskällning för en timme sedan... nu har hon tryckt i sig ris och rutten fisk. och sover lugnt och sött i sin säng. Tack för kvällens garv... :rotfl: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Hemstampat mos med mycket Mayo och grädde. å en stekt körv ... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Tack för kvällens garv... :rotfl: Det var så lite så. Varje dag är en hård prövning i farbror Enis hunsade liv. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Det blir en fisk i kväll Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Varje dag är en hård prövning i farbror Enis hunsade liv. Tror f-ö inte du är mer hunsad än oss andra.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Middag gjord på en "muurikka" efter en dag med jobb utomhus, vart helt enkelt helgott ... Först lite förberedelser. Hacka lite grönsaker Uppstekning av köttfärs.. Ett glas "tändväska" medans köttet brynt klart. Nu blandat i grönsakerna med färsk Habanero rätt het faktiskt. För "mojsa" ihop en stund. Klart att äta hur gott som helst, med ett glas rött. Efter det lite vila vid en öppen spis, och lite livskvalitet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Rilex Satan i gatan vad det där såg Ok... trots lappmögglet som aldrig vill försvina. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Fläskestek ,,Fick till skorpan (svålet) riktigt bra , Nu matkoma med början till en kfylla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Dagen till ära! Äkta "Thaislafs". Gaeng Muu till det risnudlar Färdigt att äta :nyam: Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 12, 2013 Dela Inlagd April 12, 2013 Efter man tittat på tråden, tur att man har ätit.. Detta bjuder FF O FFF... vad vi fixade i kväll tillsammans.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 13, 2013 Dela Inlagd April 13, 2013 Blev bjuden på middag i går och detta var den mumsiga efterrätten Hör och häpna Jag smakade på lammracks !! Men föredrog oxfilén “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd April 13, 2013 Dela Inlagd April 13, 2013 Gjorde mig en hamburgare häromkvällen, men kan aldrig lära mig vilka saker som ska ligga över respektive under själva hamburgare. Gick som vanligt, en tugga, sen hämta bestick och äta, fan det ramlar ju ut saker överallt när man tar en tugga. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd April 13, 2013 Dela Inlagd April 13, 2013 Igår kväll blev det äntligen Taco-fredag igen efter tre månaders uppehåll i Thailand. Vi hade Mister Krister och hans nya internetdate på besök för första gången. Lillkrabban hemmagjorda tacosås var en succé som vanligt allt gick åt fast hon gjort en stor omgång. Nu kockar hon ny sås så att Gorocco och Lillkrabban kan äta tacos till frukost. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd April 13, 2013 Dela Inlagd April 13, 2013 Eftersom Songkran firas så blev det närmaste sylta och vad passar då bättre än Som Tam Isaan, en öl gick också ner. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu