Enis Inlagd April 10, 2013 Dela Inlagd April 10, 2013 Rebenspjäll med torkade plommon, potatis samt äppelmos "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd April 10, 2013 Dela Inlagd April 10, 2013 LCHF lunch panbiff med blomkålskräm och svampsås Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 10, 2013 Dela Inlagd April 10, 2013 Japp för min del blev det en saltgurka, en bit Arbogaleverpastej, två stekta ägg, en yogurt, och några få saltkex.. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 10, 2013 Dela Inlagd April 10, 2013 Japp för min del blev det en saltgurka, en bit Arbogaleverpastej, två stekta ägg, en yogurt,och några få saltkex..Mvh Maitan.Inte mycket grönsaker i din stenhårda diet.Ös på med tomat, salladsblad och gurka med vinäger och salt/ Lime salt / tabasco.Dom grönsakerna kan man äta hur mycket helst av oberoende av diet.Med vänlig hälsning "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 10, 2013 Dela Inlagd April 10, 2013 Inte mycket grönsaker i din stenhårda diet. Ös på med tomat, salladsblad och gurka med vinäger och salt/ Lime salt / tabasco. Dom grönsakerna kan man äta hur mycket helst av oberoende av diet. Med vänlig hälsning Hahahah härligt du tog upp det, Ja en av de anställda skall börja ordna imorgon detta med grönsaker....hon vill så gärna hjälpa mig på traven... Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd April 10, 2013 Dela Inlagd April 10, 2013 Lunch: En calzone med extra mozarella på Coffee Pitini i Korat Middag: Hemstampat pärmos med fläskkotletter o beasås Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd April 10, 2013 Dela Inlagd April 10, 2013 Thai jätte räkor musslor o fisk. O dricker Chang till naturligtvis. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 10, 2013 Dela Inlagd April 10, 2013 Det blev fiskpinnar och spenat, utan potatis idag. OBS!!! Bilden e snodd från Google bara så ni vet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd April 10, 2013 Dela Inlagd April 10, 2013 idag var man duktig igen. Åkte en sväng till tyska lidl för inköp och detta blev resultatet. Stekt fläskytterfile( är väl ett annat ord för fläskkottlett misstänker jag), klyftpotatis( fanns behändiga påsar i frysen), beasås(fanns oxå i små behändig påsar, bara att ställa i micron), och så en tomat och några gurkskivor, blev i af väldigt gott. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd April 10, 2013 Dela Inlagd April 10, 2013 Idag blev det fläskkött med svamp och grönsaker, skulle nästan kunna vara en helgdagsmåltid... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 10, 2013 Dela Inlagd April 10, 2013 Tillpiffad kebabpizza från frysdisken på ica Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 10, 2013 Dela Inlagd April 10, 2013 Eftersom jag kan tänka mig att ni fortfarande över på förra årets matlagningstrådar som jag skapade så ska jag inte besvära er med en ny tråd. Det blev en av de rätterna ni fortfarande övar på. Endast prima råvaror användes även denna gång. Slutresultatet får ni inte se. Jag kunde inte motstå att sluka upp maten och gav fan i dokumentationen. Liten uppfräschning av hur det ska se ut. Pytt + torkad chili Ägg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 10, 2013 Dela Inlagd April 10, 2013 Kyckling och sallad till de Ramlösa granatäpple Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd April 10, 2013 Dela Inlagd April 10, 2013 Kyckling och sallad till de Ramlösa granatäpple Och kameran lämnade du i Thai...? Ge oss lite inspiration med bilder, som du brukar... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd April 10, 2013 Dela Inlagd April 10, 2013 Latmansmat (Knasenmat???) i väntan på sommaren. Rökt Lax med skalad, tvättad och kokt potatis och Hovmästarsås. OBS!! Ingen FF portion! Blev några skivor Lax till efter att jag tagit fotot! :nyam: Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 10, 2013 Dela Inlagd April 10, 2013 Och kameran lämnade du i Thai...? Ge oss lite inspiration med bilder, som du brukar... Mvh. borje222 Var för hungrig så jag glömde ta en bild Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 10, 2013 Dela Inlagd April 10, 2013 Latmansmat (Knasenmat???) i väntan på sommaren. Så mkt som jag haft att stå i senaste dagarna var det snudd på en bragd att jag ens orkade röra ihop kebabsåsen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd April 10, 2013 Dela Inlagd April 10, 2013 Så mkt som jag haft att stå i senaste dagarna var det snudd på en bragd att jag ens orkade röra ihop kebabsåsen Du ska kanske använda en sådan här nästa gång Här kommer hela artikeln! http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16505300.ab Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 10, 2013 Dela Inlagd April 10, 2013 Du ska kanske använda en sådan här nästa gång Här kommer hela artikeln! http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16505300.ab Behövs knappast till en trea gräddfil och lite annat jox.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd April 11, 2013 Dela Inlagd April 11, 2013 Sushi skall det bli idag Thaislafs med små ägg som jag inte vet vad det är för fåglar som lagt friterade hönsben är ju en delikatess Sushin Thaislafs med hönsfötter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd April 11, 2013 Dela Inlagd April 11, 2013 Fläskkotlett med bacongryta o gurkröra (lchf) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 11, 2013 Dela Inlagd April 11, 2013 Schnitzel med potatis. Lika gott som vanligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 11, 2013 Dela Inlagd April 11, 2013 Detta blev min middag idag, riktigt gött..... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 11, 2013 Dela Inlagd April 11, 2013 Pannbiff med vanliga tillbehör o klart rikligt med potäter... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 11, 2013 Dela Inlagd April 11, 2013 Pannbiff med vanliga tillbehör o klart rikligt med potäter... IMG_2516.JPG FF Rena rama tallriksmodellen om man räkna antalet biffar, potatis samt grönsaker /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu