scorpio63 Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Jag glömde ta bilder. Men en Janssons frestelse blev det å jag ville utnyttja inlagd sill med anjovissmak. Det blev 5 tummar upp från thaitanten, 4 upp för mig. Ungjävulen som vaknade kl 17 har vägrat att äta och lär väl rensa frysen när vi går å sover. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd April 7, 2013 Dela Inlagd April 7, 2013 Gjorde leverpastej häromdagen, levern har legat i mjölk i ett dygn, det var svettigt att mala för hand så det blev inga mer bilder, skaffar en maskin nästa gång. Resultatet, blev verkligen lyckad, frugan har redan ätit en. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 7, 2013 Dela Inlagd April 7, 2013 Frukost; tre små rätter thailändsk husman. Satay Gai m jordnötssås, Salmon teriyaki och Paloo .. hm Thailänsk husman? Satay kommer väl från Malaysia, Paloo från Kina och Teriyaki från Japan. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd April 7, 2013 Dela Inlagd April 7, 2013 Oxfilé med potatis hemlagad svartvinbärsgelé och grönpepparsås med bacon, tomat, lök och vitlök, GOTT, GOTT provade den såsen på Foodland och blev frälst i den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 7, 2013 Dela Inlagd April 7, 2013 Hej. Middag på Sizzler Central Pattaya 4 april. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 7, 2013 Dela Inlagd April 7, 2013 Simpel o god frukost frukost blev det.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd April 7, 2013 Dela Inlagd April 7, 2013 Mmmm?? Hungrig och jag har en sådan i kylskåpet! Och det fanns visst sådan här också!! Så vad säger Mamma scan då? Hoppla polle! Eller Nöff nöff. Okej lite sådan här då. Ja och så måste man ha lite krydder! Chili passar väl inte in till det här eller? Nä peppar och salt får duga Några skopor av det här! Va fan gör hon här? Lins lus förlåt! Och så ska man steka bullarna . Hörru din perversa lilla fjant stick det är min mat och min stekpanna! Och så låter vi det bubbla och pysa och fräsa. Snart blir man mätt och snäll. PALTKÅMA!!! Sorry för bilden! Kanske passar bättre i NightLife! Felix ville vara med!! Ja men sluta nu och ät din mat!! Så ja nu är det klart att gluffsa i sig anrättningen. OBS! Idag kör vi med fin porslinet!! Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd April 7, 2013 Dela Inlagd April 7, 2013 Grillad gris Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 7, 2013 Dela Inlagd April 7, 2013 Karavan Pizza Grabben skulle åka hem idag och fick välja mat... Undertecknad pressade ned en Gorgonzola med räkor, va det nån som pladdrade om paltkoma? Baah Pizzakoma de e grejjer det... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 7, 2013 Dela Inlagd April 7, 2013 idag stod det fläskkött wokat med blomkål, spetskål o paprika på bordet när jag vaknade....jättegott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 7, 2013 Dela Inlagd April 7, 2013 Det bidde en tacopaj till middag... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 7, 2013 Dela Inlagd April 7, 2013 Sugen på pizza men ska inte äta kolhydrater så fick det bli en "köttfärspizza". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd April 7, 2013 Dela Inlagd April 7, 2013 hittade den här anrättningen i en gammal bok.. är det nån som provat på det? christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 7, 2013 Dela Inlagd April 7, 2013 Färsk pasta med en ost och gravadlaxsås "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd April 7, 2013 Dela Inlagd April 7, 2013 Fik tilbudt 1 kg, ägg 200 baht. Jag har ingen aptit, så naboen fik erbjudande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle123987 Inlagd April 7, 2013 Dela Inlagd April 7, 2013 Idag kockade kocken på Radisson Blue. Søndag 7.april Rosastekt andebryst Serveres med friske grønnsaker, portvinssaus og hvitløkspuré. + ett glas rött och en irish coffe till dessert, gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd April 8, 2013 Dela Inlagd April 8, 2013 Var på Bie Otto Bangkok och handlade bröd, chark och kakor som vi hade som middag när vi kom hem Dessa goda Brezej roll tog vi som förrätt. värms lite i mikron och smör på. Jag bestämde mig för Vienna Sausage med hemlagad lingon och Heavy rye bread Frugan bestämde sig för spagetti Bolognese Efterrätt Danish blueberry Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd April 8, 2013 Dela Inlagd April 8, 2013 Mackor med Bowlerskans hemkokta räkor. Mmmmmmmums! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 8, 2013 Dela Inlagd April 8, 2013 Nudellunch ... Tom Yum smak.. Hett och gott.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd April 8, 2013 Dela Inlagd April 8, 2013 I går blev det bacon lindad kycklingfilé Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 8, 2013 Dela Inlagd April 8, 2013 Ja för min del blev det, kaffe, soda, vatten, en saltgurka, en liten bit Arboga leverpastej, och två stekta ägg.... Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
areeya Inlagd April 8, 2013 Dela Inlagd April 8, 2013 Det blev en till portion av Ankeborgs bästa pytt i panna. Sköljer man ned den med några kalla Chang så går det bra att käka även i detta klimat... BTT Gott,gott...båda delarna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 8, 2013 Dela Inlagd April 8, 2013 Sushi på Zen.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 8, 2013 Dela Inlagd April 8, 2013 Frysen börjar bli full med massa skit man bara fryser in och glömmer bort. Grävde fram både lite nötfärs och lite grönt som frysts in i väntan på bättre tider, så det var bara kavla upp ärmarna och köra igång med att slänga ihop nåt av. Efter en snabbtitt i skafferiet så fick det bli nåt med ris och det är ju som många vet helt omöjlig att koka Men det finns ju knep och trix att ta till för oss tafatta och villrådiga ungkarlar Fräste ihop allt i stekpannan och krydda på slafset så det fick lite smak.. Sen var det ju bara slänga i riset och defilera, nu jävlar skulle ni fåntrattar få se hur matlagning gick till Eller Såg ju lite blaskigt och tråkigt ut så en skvätt collorit soya kanske piffar till det lite Självklart blev det ju en liiite för stor skvätt och allt såg än oaptitligare ut efter det Men gött blev det iaf Återkommer när jag lagt det här debaclet bakom mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 8, 2013 Dela Inlagd April 8, 2013 Lite kvällsmat får ja allt ha, sen ta det lite lugna... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu