happyharry Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 När jag ändå håller på så har vi även middagen ifrån onsdags eller torsdags. Kycklingspett med tamarind/cashew sås, liten sallad och helstekta ägg med sås. Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Hade lovat grabben en hamburgertallrik. Hade dåligt med färs hemma, men vad är detta, är det här den ända färsen som är tjänlig som mänsklig föda?? Hamburgerfärs. 1.JPG Nä, fick bli till att mala lite högrev. Skillnad på färs och färs... 2.JPG 3.JPG Och trycka ut några burgare. 4.JPG Även bröd fick lov att bakas. 5.JPG Tillsammans med lite hemgjord pommes, så blev det "snabbmat" 6.JPG Mvh. borje222 Det kan man kalla riktigt hemgjord hamburgare! Gott ser det ut också Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Fläskpannkaka på Flaggan, sorry FF, glömde kameran även i dag Daeng berättade att i morgon är det precis tre år sen Sten dog, otroligt vad tiden rusar iväg. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangsom19 Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Kåldolmar det var ca 7 år sen....gött.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Bilden blev skit, biffen seg, osten var som skummgummi, Inte ens mina kompisar bryr sig. Vilken jävla da!! Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Lunchen blev en jätteräkmacka med en mariestads ox till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Sitter precis & käkar ungsgratinerad kassler & lis!!!! När GH Nemo Vinner 3:e Svanstedt rouels!!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Kåldolmar det var ca 7 år sen....gött.. Göttegris Puss! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Göttegris Puss! Puss på dig gooeee svamp.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Nu är det inte FFFs gamla bindor som ligger här, det var länge sen sen som FFF hade sådana.. IMG_2462.JPG Näj men titta lite oxfileslattar från frysen bakom detta papper.. IMG_2463.JPG FFs kottar gav FF en ny fin stekpanna i present förra veckan.. IMG_2464.JPG Klart som tusan, att FFF fixade vitlökssmör.. IMG_2465.JPG Billigt o mätta blev vi båda.. IMG_2466.JPG FF Skeppshult är gjutjärnspannornas Rolls Royce! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Bilden blev skit, biffen seg, osten var som skummgummi, Inte ens mina kompisar bryr sig. Vilken jävla da!! 1-019.JPG Du är inte mycket för att diska va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Du är inte mycket för att diska va? Nä bor man i husvagn så är det begränsat med vatten. Så Kabe porslinet får duga //G Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangsom19 Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Kul salt å peppar kar iaf =) Nä bor man i husvagn så är det begränsat med vatten. Så Kabe porslinet får duga //G Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Kul salt å peppar kar iaf =) Nä det är mina polare! Inget salt och peppar ! Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Heta räkor i tomatsås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Blev lite fläsk med potatisgratäng, pressgurka och en hemslagen bea. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Idag blev det en ny maträtt gjord delvis på rester från gårdagen! Först tar jag fram... hackar löken och skär fläsket i mindre bitar. sedan steker jag det till det får fin färg Under tiden tar jag fram och vispar ihop det tillsammans med "lite" svartpeppar till en äggstanning. Tar fram resterna av de stuvade makaronerna och lägger det i en ugnssäker form blandar ner fläsk och lök och sedan häller jag äggstanningen över alltihopa In i ugnen 45 min i 225 graders värme. färdiga resultatet!! Bara att börja äta nu tillsammans med rårörda lingon OBS!! Behöver inget skirat smör, då det jag tillagar är tillräckligt saftigt ändå! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Idag blev det en ny maträtt gjord delvis på rester från gårdagen! Först tar jag fram... Mat 001.jpg hackar löken och skär fläsket i mindre bitar. Mat 004.jpg sedan steker jag det till det får fin färg Mat 006.jpg Under tiden tar jag fram Mat 002.jpg och Mat 003.jpg vispar ihop det tillsammans med "lite" svartpeppar till en äggstanning. Mat 005.jpg Tar fram resterna av de stuvade makaronerna och lägger det i en ugnssäker form Mat 007.jpg blandar ner fläsk och lök och sedan häller jag äggstanningen över alltihopa Mat 009.jpg In i ugnen 45 min i 225 graders värme. Mat 010.jpg färdiga resultatet!! Mat 011.jpg Bara att börja äta nu tillsammans med rårörda lingon Mat 012.jpg OBS!! Behöver inget skirat smör, då det jag tillagar är tillräckligt saftigt ändå! Detta är ju nästan som en finsk makaronilåda, byt ut fläsket mot köttfärs. Mor min lagar denna rätt fortfarande när jag kommer på besök. Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Detta är ju nästan som en finsk makaronilåda, byt ut fläsket mot köttfärs. Mor min lagar denna rätt fortfarande när jag kommer på besök. Då kan du ju laga till den rätten till henne nästa gång ni träffas! För att visa vilken duktig kock du är!! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Bäst för Kenneth4618 att titta bort för idag blev det Lammstek med gräddsås och ostgratinerad potatis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Grillat med potatisgratäng Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Visst blev mat hos FF FF blev sur på FFF köp svenskt,, Men FF det är ju skitbilligt den du äter du ska inte prata med stycket.. Det blev lite biljard med grannen efter maten.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Då kan du ju laga till den rätten till henne nästa gång ni träffas! För att visa vilken duktig kock du är!! Jodå, visst har jag lagat den förut, det var många år sedan dock. Men då får det ske när mamma kommer hem till oss för hos henne får man inte gå in i köket hur som helst, det är hennes domäner, men diska och duka bordet går bra att hjälpa till med. Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Bäst för Kenneth4618 att titta bort för idag blev det bild (177).JPG Lammstek med gräddsås och ostgratinerad potatis Det blev Lammstek här också fast med wokade grönsaker. Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu