olle123987 Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Idag vart det ingen lunch då jag var uppe på fjället, men väl nere på havsnivå igen så infann sig hungern och jag fixade en klassisk "brunch" Och visst vart jag mätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Flygplansmat hela (går-) dagen på min resa hem till Göteborg från Bangkok.. Flög ekonomiklass med KLM och det var första gången som jag blev positivt överraskad av flygplansmat.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle123987 Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Lunch på Gunters... Världens bästa korvmojj Dubbel Turingerwurst med surkål, så jäkla underbart så det finns inte... Är det den på Nybrogatan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Nee läs här underbart gott käk.. http://www.alltomstockholm.se/restaurangbar/article4062002.aos Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Mums Laxlasagne /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Fisk..Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Grundade med några Changare under dagens bridgetävling. Besökte sedan Two Lion och intog en underbart god schnitzel med pommes och rödvinssås samt ytterligare en Chang. Eftersom jag var lite nervös för att knalla hem enär vi fått långväga besök av mina svärföräldrar så tog jag mig en Irish coffee för att lugna nerverna. Det funkade perfekt, nu är jag hemma och alla är nöjda så jag tror jag tar mig en stänkare till Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Grundade med några Changare under dagens bridgetävling. Besökte sedan Two Lion och intog en underbart god schnitzel med pommes och rödvinssås samt ytterligare en Chang. Eftersom jag var lite nervös för att knalla hem enär vi fått långväga besök av mina svärföräldrar så tog jag mig en Irish coffee för att lugna nerverna. Det funkade perfekt, nu är jag hemma och alla är nöjda så jag tror jag tar mig en stänkare till Fritz.. Sen i morgon tar du en bathtaxi till närmaste kamerabutik o investerar i en kamera,, sen blir det perfekta inlägg i denna tråd.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Sen i morgon tar du en bathtaxi till närmaste kamerabutik o investerar i en kamera,, sen blir det perfekta inlägg i denna tråd.. FF Jag har faktiskt en kamera men den glömmer jag oftast bort att jag har. Men jag lovar "peppar peppar ta i trä" att nästa middag hos mig blir det ett ´bildreportage ifrån. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Fisk..Med vänlig hälsning, Grabben din ser ut att gilla fisk lika mycket som jag gjorde i den åldern... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Satay moo, Gai och Gung med pommes och jordnötssås <br /><br /><br /><br /><br />Sent from my iPhone using Tapatalk Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Hade lovat grabben en hamburgertallrik. Hade dåligt med färs hemma, men vad är detta, är det här den ända färsen som är tjänlig som mänsklig föda?? Hamburgerfärs. Nä, fick bli till att mala lite högrev. Skillnad på färs och färs... Och trycka ut några burgare. Även bröd fick lov att bakas. Tillsammans med lite hemgjord pommes, så blev det "snabbmat" Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Satan vad dyrt... Om du inte orkar mala själv någon kväll åk då istället till Diléns Saluhall, köper du 5 kg så får du ett betydligt bättre kilopris än det där och säkerligen i från en gladiger kossa. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 (ändrad) Nu är det inte FFFs gamla bindor som ligger här, det var länge sen sen som FFF hade sådana.. Näj men titta lite oxfileslattar från frysen bakom detta papper.. FFs kottar gav FF en ny fin stekpanna i present förra veckan.. Klart som tusan, att FFF fixade vitlökssmör.. Billigt o mätta blev vi båda.. FF Ändrades April 5, 2013 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Sugen på grillat men med envis vinter så tog jag fram min gamla Nordica grill. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Hej Idag blev det rökt fläskfile och sallad till frukost tillsammans med bröd och mjölk. till middag åt vi klibbris ur korg som vi åt med händerna tillsammans med stekt sejfile och grönsaker, till detta hade vi bara vanligt vatten. Med vänlig hälsning Isan lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Idag blev det helgmat! Tog först fram.. sedan det viktigaste! Kokar upp pastan och börjar stuva den! Självklart så använder jag.. Kryddar och tillsätter dill! Sedan dags att steka Sorunda-korven tillsammans med några små Tomater. Det färdiga resultatet! :nyam: Nu är det dags att åka till jobbet igen! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Hej Idag blev det rökt fläskfile och sallad till frukost tillsammans med bröd och mjölk. till middag åt vi klibbris ur korg som vi åt med händerna tillsammans med stekt sejfile och grönsaker, till detta hade vi bara vanligt vatten. Med vänlig hälsning Isan lover Prova att grilla den rökta fläskfilen lätt... Du kommer att tacka mej... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Lite hemmagjorda frites får duga som fredagsmys... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 I morron ska jag ut å jaga Kråka, va tror du om det Enis? Kan Dalarökyckling vara ngt.?? (Dalarökyckling va täcknamnet för Kråka på Rest. Tennstopet under Ww2) Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Idag blev det glass,det är ju sommar Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 I morron ska jag ut å jaga Kråka, va tror du om det Enis? Kan Dalarökyckling vara ngt.?? (Dalarökyckling va täcknamnet för Kråka på Rest. Tennstopet under Ww2) När mormor levde, tjatade hon alltid om att hon ville jag skulle skjuta kråka...det var ju såå gott under kriget... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Här åt vi igår. SF heter stället och grillad kyckling är deras specialitet. Ligger efter Big C Lad Prao RD Kycklingen på grillen och på tallriken, notera att hönsfötterna är viktiga ingredienser för Thailändarna Somtam gjord på gurka. Vad äter man på en kyckling ställe jo, Sea Bass Pla ka pong Nueng mannao. viktigt att det är en eld under fisken. OTROLIGT GOTT. Den godaste fisk jag kan äta här i Thai Fiskhuvudet rensat av frugan. inget går till spillo här i Thai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Frugan lagade frukost och se så fint hon skär korven. Om hon steker den hel så gör hon diagonala snitt i den men stekar aldrig rakt av. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Igår kväll blev det frugans "KFC" hemma, jättegott. Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu