Keithan Inlagd April 4, 2013 Dela Inlagd April 4, 2013 Nej jag var inte drogad och inte pistolhotad.. Ändå blev det Sizzler igen. När man blir inbjuden/bjuden av en Thai så säger man ju ja av sociala skäl. Men kan ingen bomba hela Kedjan alternativt skicka kockarna på en köttkurs i Frankrike. Och i ärlighetens namn även bakade potatisen... Med vänlig hälsning, Den bakade potatisen såg en smula lite för grön ut för mig ( Solly, kunde inte låta bli ) Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 4, 2013 Dela Inlagd April 4, 2013 Det blev kassler med potatis och sås etc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 4, 2013 Dela Inlagd April 4, 2013 Det blev kassler med potatis och sås etc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd April 4, 2013 Dela Inlagd April 4, 2013 Esses Med tio minuters mellanrum Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd April 4, 2013 Dela Inlagd April 4, 2013 Det blev en Jansson idag Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangsom19 Inlagd April 4, 2013 Dela Inlagd April 4, 2013 Det blev en Jansson idag Mvh BBJ Jag vill också tycka om Jansson. Älskar potatisgratäng och likaså ansjovis, men Jansson får jag verkligen inte i mig. Men det ser sååååå jävla gott ut så kan aldrig låta bli att ta en liten gaffel... Å sen klöks jag och håret reser sig på armarna... Haha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd April 4, 2013 Dela Inlagd April 4, 2013 Chorizo med stuvade morötter Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 4, 2013 Dela Inlagd April 4, 2013 Eftersom det är Torsdag finns det en rätt som duger.. Pannkakorna fick dom andra äta.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle123987 Inlagd April 4, 2013 Dela Inlagd April 4, 2013 Idag han jag inte åka förbi och plocka upp hämtmat så det vart att kocka själv, äggmackor vart det. Fast mackorna för 2 dagar sedan smakade bättre, hittade leverpastej på Coop ps. man måste ju ta seden dit man kommer, dvs. smörgåspakke till lunch ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 4, 2013 Dela Inlagd April 4, 2013 Vart Ängamatsoppa idag & en köpp svart med mazarin till eftertugg! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd April 4, 2013 Dela Inlagd April 4, 2013 Idag fick jag äntligen vara lat! Men det satt långt inne! Lokala Sushi-restaurangen hade semesterstängt!!!!! Fick bli ett annat ställe vi åkte till och då passade vi på att äta där, istället för att ta "takeaway". Först lite soppa till förrätt Beställde det jag var sugen på... Gubben beställde "Bento" men jag hann inte fotografera den maten innan den var uppäten! Var för hungrig själv för att bry mig om sådana bagateller. Han gillade i alla fall maten han fick serverad! Till maten dög bara denna dryck! Det är skönt att det finns sådana här små stället som vi kan besöka då vi känner för det! Nu är det strax tid för bastun och en kall öl! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JMitchell Inlagd April 4, 2013 Dela Inlagd April 4, 2013 .. sambon min lagade en underbar italiensk paj med pesto, tomat och massor av mozzarella. så himla gott!! // JMitchell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd April 4, 2013 Dela Inlagd April 4, 2013 Hej Idag käkade jag igen och det blev en Entrecote med persiljesmör tillsammans med en sallad gjord på isbergssallad, brytbönor, rivna morötter och tomater, till detta hade vi en god olivolja och vinäger, ett nybakat italienskt lantbröd med en hård skorpa, och ett Spanskt Tempranillo rödvin, en helt godkänd måltid efter två dygns fasta på kaffe och vatten. Med vänlig hälsning Isan lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd April 4, 2013 Dela Inlagd April 4, 2013 Har haft en massa ungar springande här i huset, det märks det är påsklov... Gjorde det enkelt för mig, gjorde en lasagne, så får de äta som de vill. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 4, 2013 Dela Inlagd April 4, 2013 Igår till fotbollen Idag fortsatte kylskåsresningen i från påsk . Pytt... och laxlassange /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 4, 2013 Dela Inlagd April 4, 2013 till kvällsmat blev det varma mackor..jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 (ändrad) Blev Jappemat till lunch.. California Maki Gyoza Rom Maki Sushi och Maki. Mera Makis.. Känns som väldigt bra kvalité på wasabin här i Thailand, vet inte om det är jappeimport.. Roomservice till middag Pizza.. Med vänlig hälsning, Ändrades April 5, 2013 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Tomatsoppa blev det till, en stark sådan kan jag tala om Grönsaksbuljong och basilika är viktigt Ser gott ut Bröd till men det skulle vara krutonger men det har jag faktiskt inte hitta i Thailand men det går bra med vanligt bröd och det kan man ju rosta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 (ändrad) Hotellfrukost.. Steg 1. Steg 2 Aom.. Ändrades April 5, 2013 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Jag vill också tycka om Jansson. Älskar potatisgratäng och likaså ansjovis, men Jansson får jag verkligen inte i mig. Men det ser sååååå jävla gott ut så kan aldrig låta bli att ta en liten gaffel... Å sen klöks jag och håret reser sig på armarna... Haha Vad kan det då vara som du reagerar på? Något med mixen som inte går bra kanske, lök, grädde, ansjovis och potatis kanske inte går bra i blandat skick för dig även om de går bra var för sig Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Drar till Bodegan nu och äter detta (skomakarlåda) Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Inte i dag men för någon vecka sedan, så fixade jag detta Fläsk och bruna bönor i Thailands urskog. Och vad dricker man till det?? Naturligtvis en gyllen gul delikatess,,,,,gissa vilken Böner inköpta på Macro Ättika finns överallt Sirap kan vara svårt om man inte befinner sig i en turist ort. Men en billig honung går faktisk lika bra Bara blötlägga bönerna ett dygn och byta vatten ofta sen är det dags att koka,,koka och koka. det tar en jäkla tid att koka bruna kidneybeans så de mjuknar, men det går. sedan smaka av och njjuuut. En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Idag blev det stordåd vid spisen, börjar märkas att man är gräsänkling klart, kan nog bli en till senare ikväll mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Lunch på Gunters... Världens bästa korvmojj Dubbel Turingerwurst med surkål, så jäkla underbart så det finns inte... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Drar till Bodegan nu och äter detta (skomakarlåda) Mvh Nerike Gud vad gott ! Svensk husmanskost som när det som bäst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu