mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 10, 2010 Dela Inlagd September 10, 2010 Mycket kan man skämta om, men INTE Homer Simpson(och inte Sipmson som du skrev, men det var väl planerat...) Nåväl, idag har jag avnjutit torrostade jordnötter, men sitter och drömmer om lite fläskotletter och/eller bacon. Mmmmmmm,“Porkchops and bacon, my two favorite animals.” som Homer sade... Absolut Håller Med!!!! Lev Väl!!! /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rickard Inlagd September 11, 2010 Dela Inlagd September 11, 2010 Paneang gai med ris. Bästa maten. Synd bara att min kropp fortfarande måste få i sig farangmat varje dag för att överleva. Har inte tid att käka 6 gånger om dan som man måste göra om man äter thaimat. Hehe. www.infinita.biz - Grafik och webb i Thailand www.infinitaonline.se - Grafik och webb i Sverige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 11, 2010 Dela Inlagd September 11, 2010 Dagens frukost avklarad. Te, kaffe, chokladmjölk. Rågsiktsbröd och lingongrova. Kokt ägg, skinka, ost, jordgubbsmarmelad, apelsin/aprikosmarmelad och senap. Nu står vi oss ett tag. / J.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 11, 2010 Dela Inlagd September 11, 2010 Kaffe, leverpastej på skogaholmslimpa, mor anna på toppen Lunch Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 11, 2010 Dela Inlagd September 11, 2010 Kaffe, leverpastej på skogaholmslimpa, mor anna på toppen Lunch Arne Leverpastej med Mor Anna är inte helt fel, du! / J.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 11, 2010 Dela Inlagd September 11, 2010 Kaffe, leverpastej på skogaholmslimpa, mor anna på toppen Lunch Arne Skogaholmslimpa skivad det längtar man efter.. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd September 11, 2010 Dela Inlagd September 11, 2010 Till frukost en panodil med ett halvt glas vatten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 11, 2010 Dela Inlagd September 11, 2010 Skogaholmslimpa skivad det längtar man efter.. Maitan. Kommer en till dig så småningom:great: Bagaren Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 11, 2010 Dela Inlagd September 11, 2010 Kommer en till dig så småningom:great: Bagaren Arne Tackar så mycket broder, det ser man fram imot. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 11, 2010 Dela Inlagd September 11, 2010 Idag blir det Ugnspannkaka/Fläskpannkaka med rårörda Lingon"självplock"!MUMS På gång i ugnen till detta en mellis TT! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 11, 2010 Dela Inlagd September 11, 2010 Idag blir det Ugnspannkaka/Fläskpannkaka med rårörda Lingon"självplock"!MUMS På gång i ugnen till detta en mellis TT! Mvh Svampen Mums mums + karman slut tyvärr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd September 11, 2010 Dela Inlagd September 11, 2010 Till lunch blev det paneng curry med kyckling Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 11, 2010 Dela Inlagd September 11, 2010 Idag blir det Ugnspannkaka/Fläskpannkaka med rårörda Lingon"självplock"!MUMS På gång i ugnen till detta en mellis TT! Mvh Svampen Jajävlar uti havet vad vackert livet kan vara! / J.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd September 11, 2010 Dela Inlagd September 11, 2010 (ändrad) Idag blev det en I-thai-liensk spaghetti. Räkor, Wokgrönsaker, Vitlök, Lök, Kokosmjölk, En halv tärning tomyam-buljong, Svartpeppar Förvånansvärt smaskens. Ändrades September 11, 2010 av noBuzz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 11, 2010 Dela Inlagd September 11, 2010 (ändrad) Idag blev det vildfångad rödspätta från nordatlanten som jag panerade och stekte med potatis och så gjorde jag en dillmajonäs som jag skalade av lite räkor och blandade i eftersom det är jobbardag i morgon fick det bli en baileys till kaffet Ändrades September 11, 2010 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 11, 2010 Dela Inlagd September 11, 2010 Frukost en clirr + lite jordisar lunch en sakeoöl sen fick de bli en clirr igen va fan åt ja då? skit samma clirren kommer ja i håg i alla fall När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laplander Inlagd September 11, 2010 Dela Inlagd September 11, 2010 idag blev det namprikplatoo kab kaijeaw. Min gubben kan inte äta namprik så fick han khoa kaprowkai. apple...thaitje...tjuv läst...vad gubbarna har skivit. Nick Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 11, 2010 Dela Inlagd September 11, 2010 (ändrad) I kväll blev det Skaldjursbuffé, mums Ändrades September 11, 2010 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 Hej igen! Hemkunskapen har fortsatt även denna helg. Dottern tycker faktiskt att det är mödan värt att laga sin egen mat. Man får ju se hyfsat snabba resultat på sitt arbete. Hon gillade att göra pasta förra helgen så vi gjorde det igår igen. Denna gång i vår nyinköpta pastamaskin. Tunna spaggetti med strimlad lövbiff och paprika i kantarell- gräddsås blev det. Till efterrätt fick hon mecka ihop en kladdkaka med jordgubbssås och glass. Idag kör vi vidare med chili con carne tror jag. Måste se till att fylla hennes mammas chilibehov. Som ni vet kan det ju bli abstinens om maten inte brinner i halsen! / J.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 Tanten överaskade idag, första gången hon gör pasta. Och gott som bara den.. Desutom utan recept! Hon har ju talang Spaghetti Carbonara Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 Skogaholmare med leverpastej och egen inlagd gurka.. Gick på gurkkurs hos Dang på Flaggan och köpte med mig 2 kg gurka hem från Thailand och lade in i Maj, nu gick dom sista skivorna åt.. Men som tur är finns det ju rätt sorts gurka att få tag i så här års i Sverige, dock lite grönare i färgen.. Avsmakning om ett par dagar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 Då var den här helgens hemkunskap slut. Det blir roligare för varje gång vi står i köket. Idag blev det chili con carne. Då ska det ju hackas lite paprika och tomat. Det börjar gå bättre med kniven nu, även om respekten fortfarande är stor. På gott och ont. Slutresultatet blev så här. Ha de gott! / J.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 Panerad rödspätta me potäter å nån go sås sen råkade ja :rotfl: gå förbi skåpet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 MMMMM. I dag smaskade man i sig Kräftor och att svalka strupen blev det Innis & Gunn Highland kask öl. mildare en den ordinarie utgåvan som har enligt mina smaklökar en ganska stark ton av dill Och att knapra på till detta Naturligvis Vika knäckebröd denna gång Brydlings gästspel, dill och havssalt /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Det fick bli en burgare idag med lite underhallning //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu