Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 Nu jävlar blev jag mätt iaf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle123987 Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 Helst ska den va tjuvfiskad också, då är den dubbelt goo De sunda regler som har sats upp(för att skydda fiskebeståndet) tycker jag att man skall respektera, jag gör det och tackar för de fantastiska fisket jag erbjuds varje år(vi är ett gäng som åker uppåt och fiskar varje år) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 De sunda regler som har sats upp(för att skydda fiskebeståndet) tycker jag att man skall respektera, jag gör det och tackar för de fantastiska fisket jag erbjuds varje år(vi är ett gäng som åker uppåt och fiskar varje år) Har du fiskat i Ransaren nån gång? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nack Laeng Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 i Älvdalen hade jag några av mina första fisketupplevelser, egenfångad aborre som saltats över natten o sen smörstekts... mmmm... brukade va i Okbodarna, mycke fiskevatten i närheten (& knott To do list- (1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds. (3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle123987 Inlagd Mars 27, 2013 Dela Inlagd Mars 27, 2013 Har du fiskat i Ransaren nån gång? Inte vad jag vet, numera så åker vi till norra jämtland(1v i Aug) varje år,Gunnarsvattnet där Stormare spelade in filmen Varg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 28, 2013 Dela Inlagd Mars 28, 2013 Glad Påsk från BKK. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Mars 28, 2013 Dela Inlagd Mars 28, 2013 Ibland skulle man vilja ha hänglås på kylskåpet! Hade du med dig mejram från Sverige eller har du hittat därnere? Jag har aldrig sett det i LOS. Mvh Amja Medtagna kryddor från Sverige, men jag har upptäckt fler o fler kryddor på tex Makro som jag inte trott de hade i LOS, dock inte mejram än. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Mars 28, 2013 Dela Inlagd Mars 28, 2013 Lite Budapeststubbe till födelsedagsgrisen Sent from my iPhone using Tapatalk Grattis i efterskott Karlarpsmetz Såg jäk*igt gott ut det där Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 28, 2013 Dela Inlagd Mars 28, 2013 Angående mejram så finns ju kusinen Oregano i de flesta affärer, borde kunna funka i ärtsoppa. Med vänlig hälsning "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 28, 2013 Dela Inlagd Mars 28, 2013 Lite frukost för att fira nationaldagen fick det bli.. Klart att FF delade med sig, FFS minsta barnbarn gottade sig glatt av FFs mackor. Vad tusan ska FF o FFF äta ikväll.. Kanske detta, vi får se.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Mars 28, 2013 Dela Inlagd Mars 28, 2013 Angående mejram så finns ju kusinen Oregano i de flesta affärer, borde kunna funka i ärtsoppa. Med vänlig hälsning Oregano i torkad form har jag massor av, så det måste provas någon gång. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 28, 2013 Dela Inlagd Mars 28, 2013 Helst ska den va tjuvfiskad också, då är den dubbelt goo Googla på Stor Grasan, de e en Lappsjö med fiskeförbud året om... (Lapptussarna fiskar med nät å säljer) Men jävlar vilken fjällöring 3-5kg. i massor Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 28, 2013 Dela Inlagd Mars 28, 2013 Leverpastejsmackor på kavring med mor annas smörgåsgurka nerskjöljdes med kaffe jättegott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 28, 2013 Dela Inlagd Mars 28, 2013 Frukost i morse blev rostat bröd m. Gamle Ole och stekt kvalitetsfalukorv.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 28, 2013 Dela Inlagd Mars 28, 2013 Googla på Stor Grasan, de e en Lappsjö med fiskeförbud året om... (Lapptussarna fiskar med nät å säljer) Men jävlar vilken fjällöring 3-5kg. i massor Vet inte var kompisarna fiskar riktigt, härnösandstrakten rakt in i landet nånstans, dom har blivit jagade flera gånger Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 28, 2013 Dela Inlagd Mars 28, 2013 En liten aperitif .. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Mars 28, 2013 Dela Inlagd Mars 28, 2013 Grattis i efterskott Karlarpsmetz Såg jäk*igt gott ut det där Mvh BBJ Tackar det var gott med men förtjockande 555 mvh Mats Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd Mars 28, 2013 Dela Inlagd Mars 28, 2013 köttbullar i curry Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 28, 2013 Dela Inlagd Mars 28, 2013 Mamma FFFs hemmafixade fiskpinnar med original päramos, mätt blev FF efter 2 portioner.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangsom19 Inlagd Mars 28, 2013 Dela Inlagd Mars 28, 2013 köttbullar i curry DSC_0018.jpg Får hoppas dom där köttbullarna smakar bättre än dom ser ut =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 28, 2013 Dela Inlagd Mars 28, 2013 Mamma FFFs hemmafixade fiskpinnar med original päramos, mätt blev FF efter 2 portioner..IMG_2065.JPG FF Får du också barnportioner när FFF jobbar Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd Mars 28, 2013 Dela Inlagd Mars 28, 2013 Får hoppas dom där köttbullarna smakar bättre än dom ser ut =) Er de ikke pæne nok? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangsom19 Inlagd Mars 28, 2013 Dela Inlagd Mars 28, 2013 Er de ikke pæne nok? Ser bara lite bleka ut. Men säkert jättegoda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd Mars 28, 2013 Dela Inlagd Mars 28, 2013 Ser bara lite bleka ut. Men säkert jättegoda Det er fordi de er kogte og ikke stegte, i går var det stegte er de ikke smukke? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangsom19 Inlagd Mars 28, 2013 Dela Inlagd Mars 28, 2013 (ändrad) Det er fordi de er kogte og ikke stegte, i går var det stegte DSC_0001.jpg er de ikke smukke? Personligen rekomenderar jag nog "svenska" köttbullar. Ser inte alls ut som köttbullar som jag är van vid iaf... Ändrades Mars 28, 2013 av Sangsom19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu